נגישות
נגישות

קפה לואיז ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

51 ביקורות וחוות דעת על קפה לואיז

sarit - תמונה
sarit 7 ביקורות
ארוחת בוקר מצויינת
4.3
17/08/13

שירות אדיב המקום נקי והאוכל מצויין ומיוחד. ביקשנו בחוץ בצל ליד מאוורר וללא עישון והם סיפקו בגדול באדיבות ובסבלנות יתרה. הזמנו ארוחת בוקר זוגית. האוכל הוגש בנדיבות הכל היה טרי ונהדר... והקפה מצויין. הדבר היחידי היה איטיות בסגירת החשבון הביאו מהר ולא לקחו. ניתן לראות בכך דבר חיובי שמאפשר לשבת בנחת בשולחן אנחנו מיהרנו אז שילמנו בקופה. ממליצה בחום מקום מקסים נעים ויאמי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Almog - תמונה
Almog 6 ביקורות
חוויה נחמדה
2.8
15/08/13

סעדנו 4 אנשים בזמן צהריים ביום רביעי. המקום היה יחסית הומה באנשים בעיקר עם הלפטופ שלהם. השירות היה טוב אבל יכול היה להיות טוב יותר.רצוי שיבדקו את הכלים שהם מגישים לשולחן לפני... ההגשה,קיבלנו 3 כוסות מלוכלכות משאריות של מה שנדמה היה מיץ גזר לפני שהגיע אלינו. לקחנו 2 עסקיות,מנת פסטה עגבניות לילדים ומנה אחת מהספיישל- סלט עלי בייבי עם כמה חתיכות ניוקי,קישוא מוקפץ ובייבי מוצרלה ברוטב ויניגרט עגבניות. עלי הבייבי היו מעט ״עייפים״ והקישוא היה לא מורגש בעליל אבל בסה״כ סלט מוצלח ומשביע שהגיע עם סלסלת לחמים וממרח שום על בסיס שמן זית פשוט מעולה שאין מילים. מנת הפסטה לילדים מתומחרת גבוה בצורה מזעזעת מהכמות שניתנת.אין צורך להגדיל את המנה היא בהחלט מספיקה לילדה בת 12 אבל בהחלט ניתן להוריד את המחיר מ43 שקלים. מנה עסקית של חזה עוף בציפוי קוואקר סובין קוקוס ופרג הייתה חביבה,הצליחו לשמור על חזה העוף עסיסי וממרח הקארי היה מצוין,התוספת שנלקחה שהייתה קוסקוס הייתה תפלה לחלוטין ולכן אכזבה מאוד. המנה הטבעונית הייתה טובה מאוד אבל אפשר אולי היה להוסיף את הסלק בסוף ואולי בקוביות כדי שלא כל המנה תצבע בסגול וישתלט על כל הטעם. המיצים הטבעיים היו מאוד מוצלחים אם כי המית הירוק שהיה מעולה בהחלט יכול היה להגיע בכוס גדולה יותר. בסה״כ חוויה נחמדה ונעימה אך לא יודעת אם אשוב לשם בקרוב.חניה אין והאמת האווירה לא מספיק נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד 13 ביקורות
מקום נעים ומפנק
4.8
05/03/13

אכלנו שם באיזה שבת בבוקר, היה מצוין. השירות היה נעים, האוכל היה טעים ומכיוון שהכל בריא יצאנו משם גם בהרגשה טובה. הלחם אפוי במקום וכל הסוגים היו מעולים. ממרח השום היה מעניין וטעים.... הסלטים היו טריים והכילו גם ירקות פחות שגרתיים (לא העגבניה-מלפפון הרגיל). בסה"כ היה נפלא, וגם לא יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורין - תמונה
מורין 39 ביקורות
קפה לואיז
3.8
25/02/13

מקום מעולה! אוכל ממש מצויין, בריאותי ומפנק. השירות טוב, יש אוכל שמותאם גם לקהל שלא אוכל גלוטן,קמח מלא או לטבעונים, המנות כולן עם דגש על הפן הבריאותי. המנות לא ענקיות- אנחנו אכלנו: סלט... רענן שהיה טעים, סלט מוצרלה (יש בו גם ניוקי פסטו אשר משביע), ואת המנה הטבעונית שהיא מאוד טעימה (הרבה סלק למי שאוהב). לקינוח אכלנו קוקילידה- טעים אך מעט מתוק מדי מומלץ להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני מבקר מתחיל
אכזבה. אפילו יותר מאכזבה.
2.5
08/01/13

הזמנו ניוקי בטטה, היה טעים אבל קטן. היינו ממש רעבים אז הזמנו לפי המלצת המלצר גם טופו מתובל כמו שווארמה עלמצע של קוסקוס וטחינה. יבש מאד, ללא תיבול ופשוט לא טעים. השארנו את המנה באמצע ולא... חוייבנו עליה. המשכנו להיות רעבים אז בחרנו בביצה עין על שערות קדאיף. שוב, יבש ובלי טעם. לקינוח הזמנו משהו טעים ביותר מגבינת ריקוטה מתוקה. היה משובח. בנוסף קיבלנו גם טפיוקה. לא מומלץ, אלא אם אתם אוהבים קינוח בלי טעם. אוכל בריא יכול להיות הרבה יותר טעים וגם הרבה יותר זול

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוספה - תמונה
יוספה 3 ביקורות
ארוחה מעולה
4.5
16/11/12

היינו 6 סועדים, אכלנו ונהנינו מכל המנות - מקורי, טעים, איכותי. קבלנו שירות מצויין ופינוקים על חשבון הבית. כל זה למרות שהיתה אזעקה! גם אז הצוות היה רגוע והפנה את כל הסועדים למרחב מוגן... בשקט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
מפנקים את הלקוח
4.5
10/10/12

ישבנו היום בקפה לואיז לכוס קפה אחרי ששמעתי הרבה על המקום. הקפה מעולה ובתור נשנוש ביקשתי מקל גבינה ועשבי תיבול. לצד המקל הגיעה צלוחית של צ'יזיקי ממש ממש טעים, פינוק קטן ששדרג את הביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shamir Yona - תמונה
Shamir Yona 9 ביקורות
אם באתם לקינוחים - חפשו מקום אחר
2.0
06/10/12

הזמנו פונדנט + כדור גלידת וניל ושני ספלים גדולים של קפה הפוך. הקפה היה טוב, אך העוגה היתה יבשה וללא תכולה של סירופ שוקולד. החשבון: 69 ₪ לא הצדיק עוגה, המוגשת בבית קפה מכל סוג שהוא ויותר... הזכיר עוגה, הנמכרת בסופרמרקט. למקום זה לא אשוב עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 2 ביקורות
קצת מאכזב
3.0
29/07/12

מנה ראשונה שמגיעה עם העיקריות.ביקשנו להחזיר את העיקריות שיחכו לתורן והמלצרית אמרה שבפעם הבאה נבקש שלא יגיעו יחד.מוזר. מנה ראשונה אמורה להגיע ראשונה אבל אולי אני טועה...המנה הראשונה 56... ש"ח חגיגת טאפס הכילה רוטב פסטו,זיתים,סלמון, נו באמת זה טאפס ? המנות העיקריות היו סבירות. מנה פרגית שהגיעה וחזרה וקצת התייבשה ...חבל כי באנו עם המון ציפיות ..כמו כן אנו מצפים שמלצר יסתכל מדי פעם לכיוון השולחן שלנו ,אבל דקות ארוכות חולפות ושום דבר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruth Shani - תמונה
Ruth Shani מבקר מתחיל
פשוט נהדר
5.0
28/07/12

אנחנו קבוצת חברים שנוהגים מדי פעם להפגש בקפה לואיז. אנחנו נהנים מהאוכל המשובח, מהשרות המקצועי ומהיחס הנפלא של כל הצוות. המקום ממש הפך למקום מפגש אולטימטיבי עבורנו. כן ירבו מקומות כאלה... .......

עוד פרטים
הוספת תגובה