נגישות
נגישות

קפה לואיז ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

51 ביקורות וחוות דעת על קפה לואיז

Benny - תמונה
Benny מבקר מתחיל
כל כך מאכזב
2.0
07/09/14

סעדנו שם ביום ו' האחרון והזמנו בלי משים לב את אותן מנות שאכלנו אך לפני חודשיים (שהיה אז טוב מאוד). קדאיף הגבינה היה יבש מאוד אך אכיל וסלט אמא אדמה היה מזעזע עם עגבניות שרי ועלי חסה לא... טריים בעליל. הישיבה על רח' סוקולוב השוקק לא נעים. יש לציין שהתלונה על הסלט הלא טרי נענתה באי-תגובה של המלצרית ושל אחראי המשמרת. לא שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
טעים ונעים
4.0
18/08/14

הלכנו לקפה לואיז, שאנחנו מכירים ואוהבים מחיפה ברמת החייל בתל אביב. המקום התברר להיות לא באזור תעשייה של רמת החייל, אלא יותר כבית קפה שכונתי נעים. המנות היו גדולות וטובות, ולמרות שעשו... לי טעות במנה, מיד תיקנו והביאו מנת ניוקי חדשה וטעימה בלי מה שביקשתי שיוציאו. השקשוקה מצויינת, הכריך טונה היה מעולה. השתייה: היער השחור מעולה. אייס תפוחים קצת חסר טעם. סה"כ היה כיף מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ehud - תמונה
Ehud מבקר מתחיל
טובים בארועים שרות מעולה
4.5
07/06/14

חגגנו יום הולדת 70 לאב המשפחה. כללית מאד נהנינו ואנו ממליצים על המקום. ההזמנה היתה נוחה ונעימה. הביקור לתאום מוקדם (מאד רצוי להשגת שביעות רצון מירבית) היה ענייני ומועיל, ביום הארוע עצמו... השולחן היה ערוך מראש ובדיוק כפי שבקשנו, השרות היה מעולה, בעיקר יש לציין את שון שלא חסך תשומת לב ומאמץ כדי שהכל יתנהל כשורה. האוכל היה טעים והוגש בצורה אסטתית, והחשבון היה מדויק ולא גרידי כולל "דמי חליצה" ליין שהבאנו מהבית (שזה מקובל) לבקבוק אחד מתוך השלושה שהבאנו (גם זה תואם מראש). משפחת נשר תל אביב

עוד פרטים
הוספת תגובה
ir or - תמונה
ir or 6 ביקורות
כתוב עד אחרון האורחים? אז כתוב
3.0
24/05/14

הזמנו מקום ל-22:00 ביום ששי, עם הערה מראש שסביר להניח שנאחר. מהדרך התקשרנו שוב להגיד שנאחר ונגיע רק לקראת 22:30. רק כשהגענו עפה עלינו מלצרית שאמרה: הזמינו מהר, המטבח נסגר. כעבור שעה... הגיע החשבון. אפשר עוד אספרסו? לא. סגרנו את המכונה. וכך פשוט התבקשנו להסתלק. זה לא נקרא שפתוח עד אחרון האורחים, והייתי מצפה שבעת ההזמנה (טלפונית) יגידו, "אבל המטבח נסגר ב-22:30".

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
טעים בריא ונעים
4.0
05/04/14

ישבתי עם חברה בקפה לואיז - ולא הצלחנו לבחור מנה כי כל התפריט נראה מעניין. בסוף הלכנו על מנה ראשונה של מוסקה צמחונית, פסטה עם כל מני ירקות ירוקים, וטפיוקה בסוף - מעולה וערב לחיכי... הטבעונית. השייק ספירולינה - בוסט של בריאות וגם טעים. כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לנה - תמונה
לנה 20 ביקורות
מקום מאוד טבעוני פרנדלי
3.5
08/03/14

לקחתי לשם את אחת החברות הטבעוניות שלי ביום שישי האחרון והיה מאוד נחמד. האוכל בריא וטעים, מקום מטופח. המחיר לא זול, אך סביר, וביום שישי עקב העומס לוקח זמן למלצריות לתת יחס ללקוחות. למרות... זאת, אפילו קרניבורית כמוני נהנתה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ביקורינו בלואיז  - תמונה
ביקורינו בלואיז מבקר מתחיל
קפה לואיז רמת החייל
3.3
05/02/14

אתמול ביקרנו בקפה לואיז בסניף רמת החייל.. הגענו ללואיז עקב יום ההולדת שלי בכניסה קיבלה אותנו המלצרית איילה וכבר ידענו שהערב יהיה מהנה. כל שרק ביקשנו הגיעה אלינו במהירות ובמדויק מלווה... בחיוך. המלצרית נתנה לנו תחושה של בית וגם כשהייתה טעות והגיע אלינו קיש בטטה במקום ירקות החליפו לנו מאוד מהר את הקיש והכל מלווה בחיוך והתנצלות כנה. אני ובעלי נהנו מאוד מהאוכל מהשירות מהאוירה, באמת אני ממליצה בחום על המסעדה היא מעולה וברמה מאוד גבוהה. (נקווה שבביקור הבא ניפגש שוב עם אותה מלצרית מקסימה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
linda - תמונה
linda 2 ביקורות
מזל שהייתה איילה
2.8
15/01/14

בערב 14.1.14 היינו 2 זוגות חברים עם שמחה בלב שנפגשנו. מנת הפאיה,שהומלצה בחום ע״י המלצרית איילה, הצליחה להרים את מצב רוחם של הגברים. באגף הנשים,אכזבה. הזמנתי כלשון התפריט״קוסקוס מלא... ירקות״ כך הוגדרה המנה בתפריט. למען הסר ספק.הייתי מגדירה. ״קוסקוס מלא,לצד מס׳ ירקות אפויים.״ קוסקוס מלא ירקות. זה משהו אחר לגמרי ,,,,,הייתי מגדירה -ירקות אפויים בתוספת גרגרי קוסקוס מלא- הגדרה קולעת. לא הייתי באה למסעדה לאכול מנה שכזו. סלט הבריאות הזכור לי לטובה מביקורי הקודם,היה חסר תיבול ונדמה שנשכח לתבלו. קורה. אגף המיצים היה טעים. מדיניות של להביא מים בכוס,במקום קנקן לשולחן של ארבעה????ותיזוזה של המלצרית. לא מוסיף כבוד לשני הצדדים. המנות האחרונות טובות אך מחירן מרקיע שחקים. מדוע לא החלפנו המנות? לפעמים שיקול של החלפת מנה נגוז. אחרי שטעמתי(במיוחד כשחולקים מנות) אני תוהה בין ביס אחד לשני אם אני טועה,בוחנת אם הטעמים החדשים זרים לי או בעצם חסרי טעם. ומוצאת לבסוף אותי מול חצי צלחת ריקה והבטן מלאה. אבל ההרגשה של כיף והנאה אף היא נגוזה. מה שנותר,ההרגשה של: יצאתי,אני המלצתי על לואיז בפני חבריי,נסעתי כברת דרך,שילמתי ולכאן לא אחזור. חבל. האחה״מ התנצל אך לא פעל מתוך אינטיליגנציה רגישית. ולא מבין עד הסוף שהלקוח הוא הגורם בקצה שבזכותו הוא מרוויח את לחמו. וכאמור,מזל שהייתה איילה,המלצרית,שלה שמחנו לתת את לחמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Einat - תמונה
Einat 6 ביקורות
חליטת תה ב-18 ש"ח -לא הגזמתם?
2.5
04/01/14

האוכל נחמד. הרעיון להיראות בריאותי עובד מצוין. בעיקר על נשים כנראה. אבל חליטת תה בכוס זכוכית בגודל בינוני ב18 ש"ח???? זה כנראה לא עולה לכם יותר משקל אחד בלבד!! האם אתם לא חושבים שזה... ממש!!!! מרגיז ?

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
פשוט פלא
4.8
14/10/13

היינו ביום שישי בערב 10 סועדים כולם נהנו מאוד מהשרות המצוין אוכל נפלא וחוויתי .נבוא שוב בוודאות. ממומלצת בחום. מרים קרן ממודיעין

עוד פרטים
הוספת תגובה