נגישות
נגישות

קפה לואיז ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

51 ביקורות וחוות דעת על קפה לואיז

nishri.s - תמונה
nishri.s 34 ביקורות
אוירה נינוחה ומפנקת
4.0
24/04/16

הגענו בערב לקפה ונשנוש. היה מאד מוצלח. האווירה נעימה, השירות אדיב. הלחמים והממרחים היו טעימים והוגשו בכמות נדיבה. ממרח השום וממרח העגבניות מומלצים מאד. יש מנות אישיות כמו קינוחון טפיוקה... במחיר 10 ש"ח. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat.s1 - תמונה
anat.s1 26 ביקורות
א כ ז ב ה - ברמת החייל
2.0
22/09/15

היינו 6, הגענו כי אחת טבעונית... 2 כריכים האחד עוף השני טופו - בסדר, מרק שנאמר כרוב- והיה לו טעם של תירס טחון מקופסת שימורים, ניוקי בלתי אכיל שהוחזר, פאייה טבעונית- סתמית, וכנ"ל הקדאיף... גבינות שהגיע קר. גם שייק הבנות לא זכר שהיו בו בננות...בקיצור פיקשוש אחד גדול ויקר! הדבר הכי טעים היה הלחם שהזמנו כי היינו רעבים והגיע עם ממרח שום מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ayelet.f - תמונה
ayelet.f 4 ביקורות
אכזבה אכזבה אכזבה !
2.5
06/09/15

ב3/9/15 נפגשנו עם חברים שכל אחד מאיתנו הגיע מרחוק... בסניף במודיעין האוכל אומנם "בריאותי" אבל טפל לחולטין! הזמנו "בחזרה לשורשים" מנה סתמית לא מתובלת וחסרת טעם. הזמנו שתי מנות של פאייה... אחת עם דג סלמון יבש ברמות שלא נראו והמנה השנייה עם עוף שהיה עוד יותר יבש וקשה לאכילה. שתי המנות היו חסרות טעם (ללא מלח או תיבול כלשהו לחלוטין) כבדות מאודדד!!! אכזבה כל כך גדולה. חבל שאוכל שנחשב ל "בריא" גם לא טעים ואכיל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom - תמונה
Tom מבקר מתחיל
אוכל לא טעים, אוירה נעימה שירות מצוין
3.3
17/08/15

אכלתי בסניף של רמת אביב למנה ראשונה אכלתי סלט חצילים עם עדשים הטעם היה סביר וזה הגיע עם לחם יבש למנה עיקרית הזמנתי שניצל קוואקר שהיה מאוד לא טעים, היה מלווה בקרם קארי(ספק שימורים)... ותוספת של פירה עם קונפי שום שהיה לו טעם של פירה ששכחו בחוץ למשך הלילה. זה כשהחלפתי לפסטה מקמח מלא ברוטב חצילים גיליתי שהרוטב חצילים זה אותו סלט מהמנה הראשונה רק מחומם ולגבי הטעם, כבר הזכרתי מקודם. השירות היה מעולה, הם היו מאוד סבלניים ולא נתנו לי להרגיש לא בנוח למרות שהחלפתי את המנה ולבסוף גם קבלנו קינוח על חשבון הבית. כל התענוג עלה 55 ש"ח בעסקית צהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
חוויה של מסעדה
4.5
19/03/15

כמו תמיד האוכל והשתייה טעימים מאוד מגוונים, יש מבחר מנות ללא גלוטןוסוכר. היינו 10 סועדים אכלנו סלט עוף קיסרי, כריך סלמון מעושן, מרק כתומים, קיש כוסמין, סלט ירקות חמישה צבעים, מבחר... טפסים, פיצה לואיז, סיידר תפוחים אלכוהולי שוקו שוקולדי, חליטת ג'ינג'ר לימון ודבש. שרות קשוב חייכני מהיר כל בקשה נענית ובמהירות ללא ניסיון של דחייה או התחמקות חוויה ובילוי נפלא אני וחברי אוהבים מאוד את הסניף ברמת החייל

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
תמיד תמיד מעולים
4.5
01/02/15

הסניף של לואיז ברמת החייל אף פעם לא מאכזב. הגענו לסניף בשישי אחר-הצהרים והמקום היה עמוס אך השירות היה פשוט חייכני ומעולה. האוכל והמיצים תמיד טעימים. ברור שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
כיף, אבל צפוף
3.5
16/12/14

לא לחינם המקום עמוס בשישי בבוקר. ארוחות בוקר עם טוויסטים מיוחדים, כמו ביצה עלומה במקום החביתה הרגילה (למה כל כך מעט תרד?!) וסלט קינואה במקום הסלט הקצוץ, מצדיקות את המחיר. עם זאת, החלל... הפנימי צפוף בכל היבט אפשרי- המרחק בין השולחנות קטן, ואנשים היושבים בשולחנות סמוכים יושבים, פיזית, גב אל גב. המעבר לשירותים ולקומה העליונה צר מאוד, בין הבר לבין דוכן המוצרים, ויוצר תחושה של התקהלות מתמדת, בעיקר באזור הזה ובכניסה. לא בדיוק החוויה הנינוחה של שישי בבוקר. חשוב לציין שלמרות הצפיפות, השירות במקום יעיל, מהיר ואדיב- ואולי זה מה שמאפשר את התפוסה המלאה ואת שביעות הרצון של כולם. לסיכום, מומלץ, אבל לא לקלאוסטרופובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
דיי טעים ואיכותי
3.3
03/11/14

אכלתי עם חברה ארוחת בוקר, ניסינו את הטבעונית הקלילה ואת הרגילה. הממרחים היו חביבים בלבד ולא ככ טעימים. כיף לקבל מיץ סחוט אמיתי, קנוח וקפה באמחיר הארוחה. האוירה היתה טובה ושרות טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 2 ביקורות
קפה לואיז מומלץ מאוד
4.5
01/11/14

היינו שם היום כמה חברים. נהנינו מהשירות האדיב ומהמגוון של התפריט. מיקום נהדר. מחכה לפעם הבאה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaniv - תמונה
Yaniv 5 ביקורות
אוכל סביר מינוס, שרות מעצבן, ואווירת בית אבות.
1.8
18/10/14

אוכל סביר מינוס, שרות מעצבן, ואווירת בית אבות. לוותר. במיוחד על הפאייה הצמחונית, לא משנה כמה ימליצו לכם עליה. קיש, לביבות בטטה, סלט ״אמא אדמה״ (כן, באמת), ושייק קשיו מנטה היו כולם לא... טעימים. הלחם והמטבלים היו בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה