נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

Meir Deutsch - תמונה
Meir Deutsch 16 ביקורות
יעיל, מנות גדולות ושירות נעים
4.0
03/11/13

שירות נעים, מנות גדולות, אוכל טעים. מתאים למשפחות. כל אחד מהמשתתפים, שכללו שלושה מבוגרים ושני ילדים, מצא מה להזמין בתפריט והמנות הוגשו, גם לפי הבקשות המיוחדות (בלי ירקות, טופו במקום... עוף), במסגרת זמן סבירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
מאכזב
2.5
29/07/13

הגעתי עם שוברים של "רעיונית" שקיבלתי דרך "רסט" הלכתי לאכול עם חברה. השירות היה ירוד , אם המשפט של אין אבוקדו, אם באמצע המנות הראשונות המנות העיקריות בתוספת המשפט, הלחצתי אתכן, סליחה,... הנחת המנות למרות הכל על השולחן שבקושי היה בו מקום, אם זה חוסר היחס לקבל מגבונים , מפיות, חשבון!!? כשלא קיבלתי מגבונים במשך המון זמן הלכתי לשטוף ידיים וראיתי במטבח מלא!! אבוקדו. ציינתי למלצרית והיא אמרה שהיא לא התכוונה לעבוד עלינו אבל היא לא ידעה עד שהתחילה להוציא מנות. עדיין.... זה לא דרך. הרגשה לא נעימה. האוכל בסדר לא יותר מכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
טיפה מוגזם
2.3
29/07/13

בעקבות המלצה של חבר הגעתי, מנה ראשונה של כנפיים ב30 ומשהו שקלים שכוללת 6 כנפיים זה טיפה מוגזם. השירות על אף המלצרית החמודה לא היה משהו. לחכות עם ידיים מלוכלכות אחרי כנפיים מעל 10 דק... למגבונים ולבקש יותר מ3 פעמים קצת לא משהו. מה שהכי עיצבן שלא הבנתי את זה עד שלא שמעתי את השולחן ליד כועס על כך ואז רק הבנתי עד כמה זה מציק, "אני מצטערת אין אבוקדו" על אף שבן זוגי טען שראה בדרך מהשירותים והמלצרית אמרה שאין בסיום החשבון כשהעמדתי אותה על טעותה אמרה לי , כן היה אבל לא ידעתי, ראיתי אותו רק כשהוצאתי מנות. היה אפשר לתקן גם לנו את ההזמנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר וגיל - תמונה
תמר וגיל 4 ביקורות
רמה לא אחידה
3.0
17/07/13

הזמנו 4 מנות במבצע של 25% הנחה: יאמי רול, רול סלמון ואבוקדו, המנה של נוריקו סן ו'שחיתות'. המשלוח הגיע תוך פחות משעה עם שליח חביב. מנות הסושי היו טעימות. 'שחיתות' הייתה סבירה, לא מלהיבה... במיוחד בעיקר בהתחשב בשם ובמחיר, והמנה של נוריקו סן הייתה זוועות (האנטריקוט היה בסדר, אבל לאורז עם ירקות היה טעם לוואי דוחה וזרקנו אותו). כעת למרות שהמבצע נמשך אנחנו חוששים להזמין וליפול שוב - אולי נדבוק בסושי. בכל אופן, זה די יקר כשאין את המבצע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
טעים ונחמד
3.3
03/07/13

הלכנו לאכול בריבר עם הקופונים שקיבלנו ממכם (תודה!) קיבלנו לטעום אייס אבטיח שהיה מעולה! הזמנו כנפיים למנה ראשונה- חריפות מעט אבל ממש טעימות. לעיקריות חלקנו סושי עם סלמון מבושל- היה חסר... אבודקו אבל מלבד זאת היה מאוד טעים. בנוסף לקחנו מנה של נודלס עם בשר שהייתה חביבה אך לא יותר מזה. השירות היה אדיב אך די איטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 27 ביקורות
ריבר - נודלס עשירים בטעמים וסושי מעולים
4.0
09/03/13

ריבר היא מסעדה שמגישה אוכל מצוין! השירות טוב ומקצועי. ממנות הנודלס ממולץ להזמין את מנת "שבעת הפלאים", שזה אטריות מוקפצות עם ירקות ונתחי בקר, מנה מעולה! עוד מנת נודלס שטעמתי, היא "אש... ולהבה" אטריות ביצים מוקפצות עם בקר צלוי ונתחי עוף וירקות, גם המנה הזו מעולה! מתפריט הסושי הזמנתי סושי רול ספיישל סלמון בטמפורה, מנה מרהיבה לעין וטעימה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
baayan27 - תמונה
baayan27 34 ביקורות
ריבר מעולה!
4.3
08/12/12

אהבנו מאוד את המקום והשירות. הזמנו את המנות המוכרות- והיה טעים כרגיל. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dorit Frummer Barzilay - תמונה
Dorit Frummer Barzilay מבקר מתחיל
ארוחת ערב שישי במסעדה
4.0
27/10/12

היה יוצא מן הכלל- השירות האכפתי, המסור, החייכני והחם, האוגל המעולה והערב לחיך, המנות הנדיבות, האווירה הנינוחה והמחירים השפויים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ester - תמונה
ester 8 ביקורות
מעולה
4.8
11/09/12

אחלה אוכל באחלה מחיר מאוד ממליצה הכל היה טעים המנות העקריות הזמנו 3 הגויוזה וגם הסושי מסעדה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 3 ביקורות
מסעדה מצוינת
4.8
26/08/12

כל פעם מחדש אני נהנית מהמסעדה. האוכל האסייתי במיטבו, טעמים מיוחדים, צבעוניות, כל מנה נראית מקצועית. גמישות רבה לשינויים שמאפשרת למי שרוצה גם להוריד קלוריות.כמו כן המסעדה מאוד מרווחת.... בקיצור חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה