נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

mor.ober - תמונה
mor.ober 8 ביקורות
טעים אבל יקר להחריד ולא שווה את זה
3.3
31/01/16

בגדול אוכל מעניין, איכותי וטעים. "שייני נודלס"- מנת האיטריות בין הטובות שטעמתי, תמיד מגיעה מצויין והדג מעולה, גם הסושי ברמה גבוהה. אבל.. המנה הזאת היא די הסיבה היחידה שאנחנו עדיין... מזמינים מהמסעדה. השירות די גרוע- בסילבסטר הזמנו משלוח ואחרי שעברה יותר משעה וחצי ולא הגיע צלצלנו וגילינו שהייתה תקלה. תקלות קורות אבל נאמר לנו שנפוצה וכאשר צלצלנו לקבל את הפיצוי "התנערו" ואמרו שזה לא מתועד אצלם במערכת. גם המשולחים מגיעים עד שעה ועשרים דקות אחרי שזה מוגזם. בפעם האחרונה שהזמנו אחת המנות נזלה מאד לתוך השקית והכל הגיע רטוב. בנוסף האוכל אמנם טעים מאד אבל המחירים בהחלט לא שווים את זה בהשוואה למקומות טובים אחרים. כן אומר שהמנות גדולות ומשביעות.. אבל השירות והמחיר הורסים הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלינה - תמונה
אלינה מבקר מתחיל
לקוחה מעצבנת!
5.0
21/12/15

הייתי הלקוחה ההכי מעצבנת שיש עם מליון שינויים במנות והריונית ואל תחתוך לי על הקרש ותחטא את הסכינים והכרשים בשביל הסושי ומילון שאלות 😁 אבל הצוות היה מדהים חזרו אליי בטלפון פעמיים... לוודא שהכל בסדר עם הסושי ושהבינו נכון את ההזמנה המשלוח היה מהיר במיוחד ואפילו השליח היה נחמד מאוד ואדיב והאוכל טעיייייים בטירוף!!!! הרבה זמן לא נהניתי ככה ממשלוח !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
zohar354 - תמונה
zohar354 מבקר מתחיל
מאכזב
1.3
06/09/15

היום יום ראשון ה6.9. לפני חצי שעה קיבלנו טייק אווי. מיותר לציין שהמתנה (גם בשיא הלחץ) של שעה ועשרים זה לא זמן סביר. המשלוח היה מאוד לא מכובד. מעוך ונראה רע בכלליות. הדבר הרע מכל הגיע... כאשר פתחנו את המנות של הסושי, ריח מזעזע שמגיע מחוסר טריות. הזמנו גם מרק עם בקר שהיה תפל מאוד והבקר היה קשה כמו פלסטיק. אכן ניסינו ואכלנו קצת, אבל אין ספק שלעולם לא נזמין מריבר אבן גבירול שוב וכנראה שגם מאף סניף אחר אם קיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 6 ביקורות
הוא הזמין shiny noodles ואני הזמנתי heavy noodles
2.5
02/09/15

המנה עצמה טעימה אבל הכבד היה overcooked. החליפו לי את המנה בלי שום בעיה. הזמנתי מוקפץ עם חזה עוף וטופו. שוב המנה עצמה טעימה אבל החזה עוף מאוד לא טעים. שונה לחלוטין מהסניף שלהם ברחובות... ששם לעולם לא התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיר - תמונה
עמיר 22 ביקורות
סבבה והכל
4.0
18/07/15

הזמנו שתי מנות: קימונו ירוק ועשן אדום. שתיהן מנות סבירות, בגודל משביע ביותר. חבל שאין עוד קצת גיוון בתפריט. השירות היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
no name - תמונה
no name מבקר מתחיל
חבל...אבל לא נחזור
2.3
28/02/15

ההזמנה שלנו דרך rest בכלל לא היתה רשומה. לקח זמן עד שהושיבו אותנו. המנה שלי (אחת מחמש שהזמנו) לא דמתה למה שהוצג בתפריט. הוצע לי להחליף אך מאחר וכל שאר המשפחה כבר אכלה, ויתרתי על ההצעה... ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yana Osin - תמונה
Yana Osin 37 ביקורות
ארוחת ערב
4.0
27/10/14

אכלנו קוביות סלמון בדבש וסויה לראשונה, מרק הפר הלוהט עם חתיכות אנטריקוט ואיטריות ביצים עם סלמון צרוב, הכל טעים. שייק מלון- קוקוס משגע!! אחלה שרות ואוירה נחמדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noachp2 - תמונה
noachp2 10 ביקורות
המשלוח הגרוע ביותר שאכלנו בחיינו.
2.3
13/09/14

הערב מוצאי שבת ה 13/9 הזמנו משלוח מהריבר. אז המשלוח הגיע בלי הרול סושי אבל בעוד אנחנו מחייגים למסעדה הגיע שליח נוסף. מעבר לכך הסלט אינדונזי והסלט יוגיסטי היו מזעזעים, הירקות היו בלויים... וחתוכים באופן לא אחיד, הטעם היה נוראי ולא יכולנו לאכול את זה. הדמפלינג היה הדבר הכי לא טרי שטעמנו בימנו, הבצק היה כבר פג תוקף והמילוי חסר טעם לחלוטין. עברנו לעיקריות איטריות שבעת הפלאים ואיטריות הקימונו הירוק. האיטריות בשתי המנות היו אובר קוק, ללא טעם, ללא תיבול נכון. גם את אלה לא היה אפשר לאכול. הגריל רול היה סביר אבל גם טעוםן שיפור וכל האוכל היה כל כך מאכזב שנשארנו רעבים. לא נזמין משם שוב וחבל מאוד שמסעדה כזו מוציאה אוכל שכזה. 250 ש"ח שהכלו לפח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Allfood - תמונה
Allfood 11 ביקורות
נחמדה
3.3
04/09/14

הזמנו מקום ליום שישי בערב, היה די רועש והרגשה של חדר אוכל. בהמשך למה שנאמר כבר סניף אבן גבירול פשוט ביותר ולא מושקע. אכן יש מקום לשיפור בנושא האוירה, זאת לעומת סניף ראשון לציון שהוא... מעוצב ונעים לשבת בו. הגענו 4 מבוגרים, המנות הראשונות סלט אסייאתי וסושי היו טעימות והגיעו יחסית מהר. המנות העיקריות הגיעו בהפרש גדול אחת מהשנייה- הוציאו מנה אחת 10 דקות לפני האחרות-חוויה לא נעימה. המנות העיקריות היו מאוד טעימות ונעימות, הזמנו 2 קינוחים מאוד טעימים של גלידת קוקוס ואצבעות שוקולד.השירות היה טוב, סך הכל נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
ריבר באבן גבירול
3.3
07/03/14

היינו בשבת שעברה. את האוכל כמובן אהבנו, כי הוא די כמו האוכל ביתר סניפי הריבר. חיצונית הסניף פחות יפה והאוירה פחות נעימה מסניפי ריבר אחרים שהיינו בהם. שירות היה בסדר, לא WOW. סה"כ חוויה... נעימה, אבל בעתיד בכל זאת נעדיף סניפים אחרים של הרשת.

עוד פרטים
הוספת תגובה