נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

מלי  - תמונה
מלי 3 ביקורות
נחמד ולא יותר
2.0
08/08/12

הייתי אתמול עם חברה, חוסר הגמישות של התפריט יכול לשגע אותי. יש קומבינציה הכוללת דגים אתה מבקש לשנות דג מסוים אין אפשרות. החלטתי לקחת מנת סשימי אין מספיק דג בשביל להכין מנה.יש להדגיש... השעה הייתה 21:00 בערב. סושי מהבינוני ביותר שיצא לי לאכול. מנה ראשונה הייתה מבושלת יתר המידה, שניה הייתה בין הטובות שאכלתי המון זמן. שירות די מאכזב - מזכיר לי שוב למה אני לא מגיעה לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
טעים ושווה!
4.0
18/06/12

יום חמישי האחרון יצאתי עם בן זוגי בספונטניות ואמרנו שבא לנו ריבר אנחנו מכירים את המנות ויצא לנו לאכול שם הרבה פעמים אבל הפעם היה בנוסף גם מבצע לכבוד היורו- 3 מנות (שוות) ב79 שקלים לקנו... לראשונות שלט ירוק (שהיה מעולה וענקקק) וכנפיים (שנהיו חריפות בזמן שלא הגעתי למקום.. אבל עדיין טעים) לעיקריות אני לקחתי קומבינציה סושי דגים- מנה שאני מכירה ואוהבת ובן זוגי לקח שבעת הפלאים- המנה הזו יחסית קטנה אבל בהחלט מספיקה במסגרת כל הארוחה קיבלנו גם 2 קינוחים מעולים- וכבר לא היה לנו מקום האוירה הייתה כיפית והמלצרים ממש נחמדים נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
hakoseme - תמונה
hakoseme 28 ביקורות
2.3
07/10/11

הזמנתי מהסניף באבן גבירול קומבינצית גיוזה מעורבת. שתי חתיכות מתוך 4 לא היו עשויות, כאילו הניחו בכלי 2 חתיכות בצק לפני שהכינו אותן. התקשרתי והעבירו אותי למישהי, כנראה אחראית, שהסבירה... בצורה אדיבה ש"ככה זה צריך להיות" ואם אני רוצה תשלח שליח שייקח את המנה ולא ונזוכה, אחרי שאמרתי ששתיים היו בסדר ונאכלו אז אמרה שתהיה בעיה לזכות, בשלב הזה הרגשתי שזה חסר טעם להמשיך את השיחה. מנת הנודלס הייתה סתמית ונתחי הפרגית והבקר היו קשים. יש לציין שהמענה הטלפוני היה מחויך ואדיב גם בעת ההזמנה ויכול להיות שזאת המנה, אנחנו בכל אופן כבר לא נזמין מריבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
3.0
22/06/11

האוכל טוב והמחירים סבירים. הבעיה - הארוחה העסקית היא "סודית" למביני עניין בלבד. היא אינה מופיעה כלל בתפריט בשעות הצהריים ונודע לנו עליה במקרה מהמלצרית תוך כדי רישום ההזמנה. לזכותה -... חסכנו כסף וקיבלנו עוד שני פתיחים, אבל לא זו הדרך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miki - תמונה
Miki 5 ביקורות
4.0
13/04/11

ביקרנו היום בסניף באבן גבירול (הורים + 3 מתבגרים בגילאים שונים) ולא התאכזבנו! תפריט מגוון, שירות נעים, מחוייך ומהיר ע"י 2 מלצריות נחמדותכל אשר ביקשנו קיבלנו - ומהר. אוכל הפתיע בטעמו... הטוב - מנת קבאב מלאזי היתה מעולה וכך גם נוריקו סאן - דפי אנטריקוט. נהננו לשבת בשמש הנעימה של האביב בחוץ - הרגשנו נוח "כמו בבית". בהחלט נחזור כשנהיה שוב בת"א

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
12/02/11

שירות לא טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
09/02/11

הביקורת היא על סניף אבן גבירול בלבד, ובמילה אחת אפשר להגדיר את האוכל של הסניף "איכסוש!!!" תזהרו מקומבינצית הסושי גריל - קודם כל היא מכילה עוף - לא מצויין בשום מקום והוא מגיע ישר... מהמקרר!!!! לטענת המלצרית ככה זה צריך להגיע! המרקים שלהם פשוט איכסוש ענק!!! את מרק החלב קוקוס החזרנו למטבח ולקחנו במקום את שבעת הפלאים - הבקר בתוכה היה לא איכותי בעליל!! עם טעם לואי נוראי. יצאנו עם תחושה לא טובה בבט

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 3 ביקורות
4.0
23/01/11

תענוג להגיע למסעדה הזאת. האוכל מעולה. אני ממליצה במיוחד על מרק קוקוס שמתובל מצוין. המנות מיוחדות מאוד ולא שגרתיות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
11/04/10

ישבנו לפני כמה ימים היינו 5 בנות. השירות היה איטי ומעצבן, מלצרית אנטי ועושה "פרצופים", כשרצינו להזמין היא פשוט עמדה ופיטפטה עם מלצרית אחרת ואחרי אולי 5 דקות שמה לב שאנחנו מנופפות שתבוא,... לא היה חיוך אחד והמסעדה היתה כמעט ריקה ככה שאין שום תירוץ, האוכל היה בסדר גמור, לא משהו מיוחד. לא יודעת אם יש שם קינוחים, אפילו לא חשבנו על להזמין, מזל שהיינו רעבות כי אחרת היינו הולכות למקום אחר.לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
19/10/09

ביום שישי האחרון פקדנו אני וזוגתי את המקום. האוכל הפתיע לטובה,האירוח לרעה.קיבלנו מלצרית חמודה אך ניכר בה שהיא חדשה,דבר נסלח בהתחשב במידת האדיבות והשירותיות שהפגינה.הבעיה הייתה מנהלת... המקום שלאור טעות שהמלצרית עשתה צעקה עליה בקולי קולות בפרהסיה באמצע המסעדה ללא חשבון.אני ובת זוגי היינו בהלם,שלא לדבר על המלצרית שנדמה היה שהיא קרובה לדמעות.גועל נפש!!!למרות ההתחלה הטובה אנחנו לא מתקרבים למקום הזה יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה