נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

Shiri - תמונה
Shiri 11 ביקורות
אחלה
4.0
08/02/14

אני ובעלי הזמנו את הקימונו הירוק, מנה טובה מאוד למרות שהייתה חסרה לי בה קצת חריפות והסיידר תפוחים היה מעולה. בעלי אהב את המרק מיסו ואת הרול החם שהיה באמת טעים. סה"כ שירות טוב ואוכל... טוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
אני אוהבת....
4.3
06/02/14

המקום עבר שיפוץ ...מאוד נחמד. האוכל מאוד טעים, אכלתי עוף בקשוי והיה ממש טעים. עיסקיות חמודות . שיפור משמעותי מפעמים קודמות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 45 ביקורות
נחמד ביותר
3.3
06/02/14

המקום נחמד, היה שיפוץ נראה טוב אבל קצת פחות פנסי מקודם. הזמנתי מנה שהשביעה אותי ביותר. היה טעים מאוד. שירות נחמד אבל מלא מלצרים מתחלפים מה שגורם ל"מה עוד לא הביאו לכם"...וקצת באסה אבל... בגדול נחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bili - תמונה
Bili מבקר מתחיל
אכזבה !!!
2.0
26/01/14

היום 25/1/14 הזמנו מקום במסעדה בתקווה שנהנה מארוחתנו, לקח כ- 20 דות עד שהגיע המלצר וזאת גם לאחר שסיננו לו להגיע , הינו שלושה סועדים הזמנו מנות ראשונות שהיו סבירות ואפילו טעימות, כמנות... עיקריות הזמנו "שבעת הפלאים" מנה טפלה חסרת טעם עד כדי כך שביקשתי להחליפה, מנה נוספת "HOT ROLL " שוב היה מאכזב עד מאד, חסרת טעם , לעומת זאת המנה ל קומבינציית גריל הייתה טובה וטעימה. יש לציין שבגלל אכזבתינו קבלנו מנת קינוח על חשבון הבית. בקיצור זה היה מאכזב מאד וחבל שכך זה היה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 4 ביקורות
חוויה קשה
1.0
17/01/14

בחיים לא קיבלתי שירות נורא ממסעדה כמו שקיבלתי השבוע ממסעדת ריבר. ביקשנו משלוח, הגיע לאחר שעה ו40.. שכחו להוסיף לנו סכו״ם חד פעמי (למרות שביקשנו בפירוש, טלפונית ובכתב) - היינו מחוץ לבית... ולא היה לנו איך לאכול. לאחר ויכוחים וצעקות הסכימו לשלוח לנו. והגיעו אחרי שעתיים ורבע נוספות. בלי התנצלות, בלי זיכוי. אכלנו עם הידיים נודלס. אוכל קר ובינוני. לא הוצע פיצוי, ומבחינתם זמני ההמתנה הגיוניים (חתיכת נסיעה לצפון תל אביב). כסף לא הוחזר למרות חמש שיחות עם האחראי משמרת שהבטיח לחזור אלינו ובסוף לא חזר, ואנחנו לא נחזור. בזיון!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
סושי
4.5
11/01/14

ישבתי עם כמה אמריקאים שנשארו אחרי תגלית קודם כל - השירות היה מעולה! האוכל היה טעים מאוד והגיע מהר לשולחן (האמריקאים התלהבו מזה) המחירים מתאימים ולא כואבים בכיס והאוירה סבבה לגמרי - לא... מיוחד אבל נחמד לשבת שם מומלץ מאוד אפילו תיירים התלהבו

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
ראשונות שוות
3.5
19/12/13

לקחנו רק ראשונות , שלא היו גדולות במיוחד , היו טעימות במיוחד המרק. התפוצצנו. לא זול אבל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orenow - תמונה
Orenow 8 ביקורות
טעים!
4.5
15/12/13

ישבנו 5 חברים בריבר, קיבלנו שולחן עגול ונוח - שזה כבר נקודת זכות. המקום היה נקי מאוד, שירות טוב ואוכל מאוד טעים, מהסושי בהתחלה ועד המוקפצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
קרם בורלה בננות
3.5
08/12/13

עברנו עם חברה ליד והיה ריח מהמם והחלטנו על קינוח, קרם בורלה עם בננות, היה ממש נחמד אבל לא יותר מיזה , ציפיתי להיות , טיפה קטן מידי ל36 שח....

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
מיוחד ביותר ללא ספק
3.3
08/12/13

אכלנו חמישה אנשים, מגוון מנות, חלקן יותר מיוחדות כמו מרק "פר לוהט" חלקן פחות כמו נודלס שחיתות- היו על זה הרבה המלצות ובעייניי המנה לא מהממת פחות מידי בשר. השירות טיפה צריך להתמקצע, הרבה... ניסיונות לקרוא למלצרים ולא הייתה היענו מספקת למסעדה ברמה שכזו. בכללי לא רע, לא זול, מיקום מרכזי.

עוד פרטים
הוספת תגובה