נגישות
נגישות

קמפאי - kampai ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

67 ביקורות וחוות דעת על קמפאי

רינתי - תמונה
רינתי 8 ביקורות
אוכל טוב באווירה נעימה
4.0
16/12/14

נסו את מנת הטוקיו, היא טעימה וענקית! הסושי פה נהדר והשירות נחמד ולא מעיק. סה"כ נהנינו מאוד ונחזור תמיד שנהיה בב"ש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
קמפאי בביג באר שבע
4.3
10/04/14

אכלנו בקמפאי ארוחת ערב. הזמנו סלט, כנפיים וסושי. הזמנו מראש מקום כי בד"כ אחרת מחכים בכניסה דיי הרבה. למרות שהמסעדה לא מפוצצת הם לא מכניסים ישר. המנות היו טעימות מאוד כרגיל בקמפאי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren Klein - תמונה
Oren Klein 68 ביקורות
כיף ומפתיע
4.8
22/02/14

המסעדה ממוקמת בקומה שנייה של מבנה במתחם ביג. מעוצבת מודרנית מאד ואווירה חיובית. השירות מצוין ולא היה רגע אחד שחיכינו למלצרית יותר מהנפת היד. ההסבר על המנות היה מדויק וההמלצות תאמו את... הדרישה. האוכל היה טעים וטרי וגם הספיישל היה מצוין. עם הזמנת החשבון קיבלנו קינוח על חשבון הבית (ידעו שזו פעם ראשונה שלנו?). שהשאיר לנו טעם של עוד. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bananafish - תמונה
Bananafish 14 ביקורות
מסעדה מהנה ואיכותית אך מעט מתנשאת
4.3
21/12/13

הגענו למסעדה זוגתי ואני, וכמו תמיד, יש בכניסה תור- מדומה או אמיתי, לא ברור. מבקשים את השם המלא, ומספר פלאפון, כמסורת הפורום - התאגיד שחולש על הדרום. לאחר שסופסוף נכנסים (בד"כ לאחר... המתנה של כ-10 דק'), מגלים מסעדה יפה, עם אווירה רגועה ומתוחכמת-משהו (או מנסה להיות כזו). המנות ברובן הן נפלאות. המנה הקבועה שלנו היא פאד תאי ולפניה מנת פתיחה מההמת בטעימותה- ספרינג רול. שתי המנות הללו נהדרות ומשביעות מאוד, עד כדי כך שאי אפשר לסיים אותן לבד. הדבר היחיד שמעצבן הוא הניסיון הבלתי פוסק של המלצרים שם לשכנע את הלקוחות להצטרף (בתשלום) למועדון הלקוחות/חברים של הפורום. גם כשמסרבים הם מתנהגים כאחרוני הסופרמרקטים בהתעקשותם לנסות ולשכנע להצטרף למועדון 'ההטבות' שלהם. בגדול, מומלץ, ומומלץ גם להזמין מקום מראש ולהגיד מהתחלה שאתם לא מעוניינים (או שכן...) בכרטיס המועדון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 46 ביקורות
אחת היפות והטובות בבאר שבע
4.8
23/03/13

גילוי נאות: אנחנו חברי מועדון הפורום ונהנים מהטבות בין היתר במסעדה הזו, הלכנו לחגוג יום הולדת עם סושי ונודלס לקחנו 2 קומבינציות סושי(75-85 ש"ח), 2 מנות נודלס(54-59 ש"ח), כוס יין( 36... ש"ח!!)(וקינוח עם שתיה חמה ע"ח הבית הטבת יום הולדת) הכל היה מוקפד וטעים השרות ללא דופי, האווירה במקום מדהימה. במילה אחת: מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
avitalus - תמונה
avitalus 6 ביקורות
מסעדה הכי טובה שיש בבאר שבע
3.8
12/12/12

מי שאנין טעם יכול להבין שזאת מסעדה שאין כמוה בדרום. הדרג הוא ברמה מאוד גבוהה. הסושי מעולה, גם הסנדוויץ טמפורה. המנות בווק גם האורז וגם הנודלס טעימים מאוד מאוד. אני מאוד אוהבת את השירות... והאווירה. הקוקטייל "לאסי" טעים מאוד ותמיד פייבוריט אצלי. היו פעם כדורי טופו טעימים במנות פתיחה שהחליטו להסיר מהתפריט וחבל כי הייתי משוגעת עליהם. לסיכום שווה לנסוע עד לב"ש בשביל להתנסות בחוויה המדהימה הזאת ושיהיה לכולם לחיים!! (קמפאי)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Victoria - תמונה
Victoria 2 ביקורות
4.0
08/05/11

מעולה, סושי טעים ,אווירה חמה , שירות עדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/02/11

אני חושבת שזאתי אחת המסעדות הכי טובות שאי פעם ראיתי..ואני לא מבינה איך אנשים לא אוהבים את המסעדה. אז.... אני ממליצה בחום ללכת למסעדה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי הלר - תמונה
אלי הלר 2 ביקורות
4.3
18/11/10

בפעם הראשונה שנכנסנו לקמפאי ליפני שנתיים הכל היה דיי חדש לאחר פעם או פעמיים נוספות התחלנו להתמכר למסעדה ומאז כל שבוע אנחנו מתיצבים לארוחה טובה ומפנקת ממומלץ בחום ההנוי סושי גריל רול... סלמון מנת פתיחה ספינג רול עוף

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/10/10

מקום סוף הדרך ,שירות מהיר אדיב וחם, ברמנים מקצועים יודעים מה שהם עושים, ובול קולעים לטעם(קוקטליים סוף). ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה