נגישות
נגישות

קמפאי - kampai ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

67 ביקורות וחוות דעת על קמפאי

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
23/05/09

פעם ראשונה שאני כותב בקורת עלמסעדה באתר הזה, למרות שמשתמש בהמלצות של אחרים לעתים קרובות. אז ככה, באנו קבוצה של 12 איש מתל-אביב ליום הולדת של חבר לבאר שבע לקמפאי. המקום מעוצב בצורה... נפלאה, עם בר מדליק. ישבנו בחדר הפנימי ביום שישי. המוזיקה - הסגנון והווליום בדיוק כמו שזה צריך להיות לטעמנו, מדליק, עושה אווירה ולא רועש כדי לאפשר לדבר בנחת. האוכל - נהדר! הסושי פשוט מעולה, אומנם אין יותר מדי סוגים (טוב, יחסית למסדות פלצניות בת"א..), אבל מה שיש הם יודעים גם יודעים להכין טוב! מנות עיקריות מעולות גם כן, כולם אהבו. הראשונות לא נופלות גם, מה שכן קצת קטנות, אבל פייר - זה כתוב בתפריט מראש! עם היין הייתה לנו קצת נפילה, למרות שהמלצרית החמודה והחביבה++ הביאה לטעום לפני, היין מהבקבוק היה פשוט חמוץ מדי, אבל גם לא יקר. קינוחים מעולים גם כן, רק מלים טובות. שירות - פה המקום לשיפור. למרות שגם הבעלים וגם המלצריות היו מאוד נחמדות וחביבות, הכל פשוט מאוווד איטי, לא שמיהרנו, אבל במיוחד עם האלכוהול, חשובה הדינמיקה, לתשומת לבכם :) מחירים - קצת יקר, בטח בשביל באר-שבע, לדאבוני שווה כל שקל. שורה תחתונה - נחזור בטוח, רק על תתקלקלו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/05/09

הלכנו 3 אנשים לאחר טיול בשטח.ישבנו על הבר כי מסתבר ששולחן זה רק למוזמנים למרות שהיה מקום.השירות היה מעולה וחביב (במיוחד הברמן).האוכל היה מעולה.נהננו מכל רגע.עצירה מעולה בדרך הביתה בכל... טיול עתידי שנעשה לדרום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
21/04/09

אומנם הזמנו מקום כל פעם וישבנו על הבר השירות היה מעולה האוכל ברמה טובה מאד הברמנים מתפקדים מצויין מאד נהנים ומגיעים אחת לשבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
04/04/09

מסעדה שמנסה לחנך את קהל לקוחותיה להזמין מקום מראש. מי שלא מזמין מקום מראש יאלץ להמתין בחוץ כ"עונש" למרות שהמקום חצי ריק. להיכנס לשבת על הבר,אין להם בעיה אבל לא בשולחן. המקום סביר.פשוט... כי אין מקום אחר עם סושי טוב בב"ש. בכל מקום אחר עם תחרות,המקום לא היה מצליח. הגענו לפני כמה ימים עם עוד זוג חברים ולא רצינו לשבת על הבר.נאמר לנו שנצטרך להמתין.המקום היה חצי ריק. פשוט גיחכנו והלכנו לאכול במקום אחר לא לפני שהמארחת הודתה בחצי פה שמי שלא מזמין מקום נאלץ להמתין ללא קשר לתפוסת המסעדה. ממסעדה בינונית + שמנסה לחנך לקוחות בזמן מיתון ועוד בב"ש...לא צופה לה עתיד מזהיר. מיותר לציין שלא נחזור... עצה שלי-כשאתם מגיעים ואומרים לכם לחכות-הציצו פנימה ותיווכחו ברוב המקרים שהמסעדה ממש לא מלאה.אם תחליטו להישאר למרות היחס-לבריאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
12 ביקורות
1.3
21/03/09

אז נכון שאין הרבה מסעדות ברמה גבוה בבאר שבע, ונכון שכל כך התלהבנו כתושבי האיזור שסוף סוף יש לנו משהו איכותי בעיר. עד שהגענו למסעדה. למרות שהזמנו מקום- עמדנו וחיכינו בכניסת המסעדה דקות... ארוכות. מחסור במלצרים וחוסר מיקצועיותם גרם לנו כל פעם לקום ולחפש את המלצרית שלנו שבכלל לא זכרה את קיומנו. לקח המון זמן עד שהמנות יצאו, וגם אז הן היו מאד בינוניות. בשורה התחתונה: מסעדה ממש יקרה בלי שום הצדקה, שירות מתחת לכל ביקורת ואוכל בינוני ומטה. קמפאי, לתשומת לבכם:-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/03/09

הגעתי למסעדה בעקבות מבצע של לאמי קארד. המלצרים לא היו בקיאים בפרטי המבצע ולקח להם זמן לברר. הייתה הפסקה אארוכה מידי בין המנה הראשונה לעיקרית. במנה האחרונה לא הייתה אפשרות בחירה. האוכל... היה טעים ומפתיע ובס"ה מסעדה מומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
28/02/09

האוכל מאכזב, מלא בשמן וחסר טעם. קינוחים טעימים מאד, אוירה נעימה. ציפיתי לאוכל טעים יותר ולשירות מקצועי יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/02/09

העיצוב מושקע מאד. המקום נראה אחלה, משהו ברמה אחרת יחסית למקומות אחרים בבאר שבע. לצערי, כאן נגמרים הדברים הטובים. האוכל סביר, פלוס מינוס. המחירים יקרים- והמנות קטנות. מנת מוקפץ עולה... 40-50 שקל בקלות (כמו במסעדות ממש לא רעות בתל אביב), ובאה בקערית קטנטנה. לגבי מבחר המנות- האוכל כשר... במטבח אסייתי, זה מוריד שני שליש מהמנות. מוקפץ עם עוף, מוקפץ עם בקר, מוקפץ עם עוף ובקר, מוקפץ עם ירקות, מוקפץ עם ירקות וביצה, תעשו לי טובה... בקיצור, זה נראה יפה מאוד מבחוץ, אבל זה רק נראה (ועולה) כמו אוכל אסייתי איכותי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון ושי - תמונה
לירון ושי מבקר מתחיל
3.7
03/01/09

מסעדה מקסימה, האוכל מאוד טעים, נהנתי לשבת שם. סוף סוף יש בבאר שבע מסעדה באיכות כזו. באנו במיוחד מחוץ לעיר בעקבות המלצות של אנשים מתחום המסעדנות. נהננו מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קטיה - תמונה
קטיה מבקר מתחיל
3.7
27/12/08

ביקרת אצלם לפני חודש ויום למחרת שלחתי להם מייל עם התלונה. לא זכיתי לתשובה אז הגיע הזמן לכתוב על המקום בפורמים שונים. הזמנו : טרטר טונה אדומה וטונה צרובה לראשונה ולעיקרית הנוי ורופונגי.... דברים טובים: השירות היה אחלה, האוכל היה טעים. דברים רעים: הראשונות היו מזעריות לעומת מנות זהות ובמחיר זהה לת"א - זה היה מובהק במיוחד במנה של הטונה צרובה. קיבלנו 5 פרוסות של טונה שהיו חתוכות בערך לחצי העובי הרגיל של המנה, הטעם של הטונה אבד בגלל העובי, מילא מתקמצנים, אז שלא יהרסו את המנות! שלפחות יתנו 3 פרוסות בעובי נורמאלי עם טעם ולא 5 דקות בלי טעם. ההנוי היה טעים מאוד והרופונגוי גם. הבעיה היא שבתפריט כתוב שבמנת הרופונגוי יש פטריות שיטקה (ולא מוזכרת שום פטריה אחרת). קיבלנו את הרופונגוי עם פטריות שמפניון ובלי זכר לשיטקה. שאלנו והתשובה שקיבלנו מהמנהל היא שהשיטקה גרוס כ"כ דק שלא רואים אותו. תשובה מאד תמוהה בהתחשב בכך שלא היו חתיכות קטנות של שום דבר במנה ולא היה זכר לטעם של שיטקה כלל... יש סיכוי שאנחנו טועים ואכן היה שם שיטקה גרוס או באבקה, אז למה לשקר בתפריט שיש שיטקה? ואם אין שיטקה כלל, למה לשקר בפנים ללקוחות ולהתייחס אליהם כמו למטומטמים? מישהו כאן משקר ולא מכבד את הלקוחות שלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה