נגישות
נגישות

קמפאי - kampai ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

67 ביקורות וחוות דעת על קמפאי

אליהו - תמונה
אליהו 9 ביקורות
המנות די קטנות, האוכל מגיע קר
3.0
17/04/20

הזמנו 2 מנות של מוקפצים ו 2 מנות של סושי האוכל היה טעים והמחירים כמו אצל המתחרים, עד כאן סבבה. הסושי אפילו היה קצת טעים יותר מאשר אצל כמה אחרים אבל כמות האוכל במנה היתה די קטנה והאוכל... הגיע די קר. במיוחד בימים אלה שהאוכל מגיע אך ורק עם שליח צריך לדאוג לכך שהאוכל יגיע חם ואולי להפעיל שכל ולא לגבות דמי משלוח 15 ש"ח אחרי שכבר שילמנו כ 200 ש"ח על אוכל שעלות מרכיביו לא יעלה על 20 ש"ח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
מעולה
4.5
22/06/19

הגענו בשבוע פסטיבל מנות יפניות ונהננו מאוד מהספיישלים. הדגים היו טריים כרגיל, הצלחות מושלם ןניכר שבכל רול השוקעה מחשבה. הצוות היה לבוש בהתאם לפסטיבל ובמקביל לארוחה קיבלנו טעימות של... קוקטיילים צבעוניים ונהננו מהופעה של רקדניות. המחיר לא זול אך לגמרי שווה את התמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tony - תמונה
Tony 11 ביקורות
טעים אך רועש.
3.0
06/06/19

אוכל די איכותי עם שירות אדיב אך המקום רועש וקשה לנהל דיון בין אנשים. יש לפעמים אירועים בחלק השני של המסעדה ולעיתים זה מוסיף לרעש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
הסושי הכי טעים באזור
4.3
28/12/18

עסקית צהריים משתלמת שכוללת ראשונה, עיקרית ושתייה במחיר העיקרית. החסרון הוא שמבחר הסושי שנכנס לעסקיות מצומצם. הפעם לקחנו קומבינציות סושי, מרק כתום שהיה נהדר וספרינג רול ששחה בשמן באופן... מוגזם. סך הכל האוכל היה טעים והשירות אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 3 ביקורות
טעים מאודד ומומלץ
4.5
04/07/18

הזמנתי משלוח הסושי היה טעים מאוד ממליצה בחום חוץ מזה שהגודל שלהם נורא קטן נהנתיי מכל ביס המחיר סביר מאוד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
מסעדה מצויינת
4.8
02/06/18

הגעתימלארוחת צהריים עם חברה. העיסקיות במחיר משתלם, האוכל טעים וטרי, השירות מצויין אך איטי מעט והאווירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
חוזרת לשם שוב ושוב
4.3
29/03/18

אחת המסעדות החביבות עלי בבאר שבע. סושי טעים, דגים טריים, שייקים מרעננים ואני ממש אוהבת את הבאנים שלהם. האווירה במסעדה כייפית והשירות אחלה. המחירים תואמים את איכות המזון שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rafi - תמונה
Rafi מבקר מתחיל
בינונית מינוס
2.0
17/12/17

מחיר סביר מאוד. לא ניתן להזמין מקום מראש אלא לפחות 45 דקות קודם אבל שיש הרבה מקום ושנבוא. המארחת נתנה את התחושה שתבואו ותיכנסו. לעומת זאת כשבאנו חמש דקות אחר כך פתאום יש רשימת המתנה... ולקח כ20 דקות להיכנס. זה יצר תחושה לא טובה עוד לפני שהאוכל הגיע. ישבנו לארוחה עיסקית בה כלולה שתייה אחת. לאחר שסיימתי את השתיה המלצרית לפחות פעמיים שאלה אם ארצה עוד ואז אם אתה אומר כן מתברר שזה בתשלום. זה יחד עם ההזמנה הותיר אצלנו תחושה לא טובה. ביקשנו גם להחליש קצת את מוסיקת הרקע ונענו בכן אבל כלום לא קרה. האוכל סביר וגם המחיר לא מאוד יקר. כשאתה הולך למסעדה הזמנת המקום, זמן ההמתנה והאווירה בתוכו הינם חלק בלתי נפרד מהחוויה וקמפאי לדעתי פישלו שם בגדול

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן  - תמונה
יונתן 3 ביקורות
אחלה אוכל ואווירה נחמדה.
3.3
22/07/17

אכלנו במקום כמה פעמים ואנחנו בהחלט נמליץ על המקום. האוכל מאוד נחמד. יש גם סושי ומאכלים מהמזרח אבל גם בשר ומנה מאוד מומלצת היא ההמבורגר שאף פעם לא מאכזב. ההום פרייס צריך שיפור קטן כי הוא... לא מדהים אבל יש מספיק מנות טובות. מאוד ממליץ לשבת על הבר ואז אפשר להזמין מנות קטנות במחירים ממש מצחיקים. דבר קטן שקצת מפריע זה שתמיד יתנו לך לחכות כמה דק אפילו אם יש מלא מקום בפנים אז תראו שאתם מזמינים מקום (גם 5 דק לפני עובד) הכי מומלץ זה כדור שוקולד על שיפוד בסוף הארוחה, קטן, זול ובדיוק במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאלה - תמונה
דניאלה 3 ביקורות
אווירה רועשת וזולה אבל אוכל טעים
2.8
30/06/17

האוכל לרוב טעים. הסושי השונים טעימים מאד. מנות המוקפצים עם נודלס שחה בשמן וסוכר ולא היה טעים היה כבד מאד. השירות טוב אבל גם פלצנים ולא תמיד גמישים. מעצבן שמבקשים טלפון בכניסה. אווירה... רועשת וזולה כמו של פאב, מוסיקה חזקה מידי, אוויר המונית של המון תנועה, חשוך מידי - לא מקום מרגיע ולא רומנטי ולא קלאסה אבל טעים. המחירים וגודל המנות סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה