נגישות
נגישות

קמפאי - kampai ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

67 ביקורות וחוות דעת על קמפאי

Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
אחלה מקום לחגוג בו
4.5
03/03/17

מסעדה מעולה! מי שרוצה להתפנק ולאכול אוכל טוב, אני הזמנתי סטייק עם פירה שהיה מעולה, חברותיי הזמינו יין ונודלס שמאוד מאוד נהנו ממנו. גם לקחנו קינוח שהיה מעולה! מסעדה קצת יקרה, אבל אחלה... מקום למי שרוצה לחגוג משהו

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורטל - תמונה
דורטל 16 ביקורות
מסעדה מעולה במיקום מרכזי, עסקית צהריים משתלמת
5.0
18/07/16

מסעדה מעולה, עסקית צהריים איכותית במחיר משתלם, שירות מצוין. מנות יוצאות מהר מאוד ולפעמים אפילו מהר מדיי (לא פעם קיבלנו ראשונה ועיקרית בצמידות מוגזמת) רצוי לציין בפני המלצר שיוציא עיקרית... בזמן המתאים. מנות מומלצות - פאד קפאו, נודלס צ'או-צ'או, שייקים מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 24 ביקורות
אחת המסעדות הטובות בב"ש.
4.8
04/02/16

אחת המסעדות המוצלחות בב"ש, מה גם שהיא שייכת לאיגוד המועדון של "פרינדס", משמע שחברי המועדון נהנים מהנחה משמעותית. הסטייק שלהם מעולה, כל מנות הסושי פשוט נפלאות, מנה אהובה עלינו במיוחד היא... מרק הטום יאם (חריף!) ומנת ההאנוי (אורז עם פרגית וירקות). גם הקינוחים שלהם תמיד טובים. גודל המנות בהחלט הולם את המחיר. בישיבה מקבלים ישירות תה סיני ירוק, בסיום הארוחה מקבלים מטליות חמות... שירות נהדר, אווירה נעימה ורגועה. בהחלט מתאים לדייטים וכן לאורחות משפחתיות שקטות. המחיר - בסדר גמור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רזי - תמונה
רזי 3 ביקורות
מסעדה ברמה
4.8
22/01/16

מקום מושקע יפה ונעים, אוכל טעים מאד, שירות טוב מאד חגגנו יום הולדת בכיף מומלץ מאד !!! פנינה בבאר שבע ... כל המנות היו ממש טעימות כולל מנה טיבעונית התקבלנו כנהוג ביפן, בתה - להפריד את... החוץ מהמסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
מושלם
4.5
07/01/16

המסעדה האהובה עליי בבאר שבע. אווירה נעימה, שקטה ותוססת כאחד, שירות מוצלח ונעים, מנות גדולות וטעימות. המסעדה מתמחה באוכל אסייתי, ההרגשה היא שאוכלים בסין\יפן ולא בבאר שבע. סושי נהדר ובין... הטובים שאכלתי. קינוחים מענגים אך קטנים. מסעדה שלעולם לא אסרב לביקור בה, מצויינת לחגיגת ימי הולדת או לדייט ראשון. הקונספט מוצלח וכייף לבקר בה בימים מיוחדים כמו יום האהבה למשל. פנינה קטנה בלב באר שבע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירו - תמונה
נירו 2 ביקורות
מנות טעימות ונדיבות ושירות חייכני
4.5
10/08/15

המנות גדולות וניתן לחלוק בהן. הסושי טעים מאוד אם כי מעט יקר. מנת הטוקיו והמנה הכתומה מצויינות והשירות צעיר ואיכפתי. מומלץ להזמין מקום:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרומית - תמונה
דרומית 32 ביקורות
טעים
3.5
01/08/15

היינו זוג ושני ילדים, אכלנו עסקית צהריים. לראשונות הזמנו רול עוף שהיה טעים, רול סושי וסלט סינטה שהיה מעולה כתמיד. לעיקריות אני הזמנתי מנה טבעונית עם סושי שהייתה טובה מעט עם טעם תעשייתי... של רוטב, בעלי הזמין סטייק שהיה מצוין, והילד המבורגר טוב. הילד הקטן אכל מנת ילדים טובה של שניצלונים ופוטטו. למנה אחרונה הזמנו כדורי בצק מטוגני ברוטב וגלידה שהיו הנאה צרופה. המלצר שלנו היה חדש וקצת מגושם, איטי ומסורבל אבל הוא השתדל

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 36 ביקורות
מסעדה / בר אסייטית איכותית
4.5
05/04/15

האווירה במסעדה הייתה ממש טובה, לקחתי את מנת ה"האנוי" ובת הזוג שלי לקחה "צ'יקן נודלס" שתי המנות היו מאוד טעימות... מנת ה"האנוי" הייתה די גדולה ומאוד מקורית במיוחד הפרגיות המוקפצות שם היו... מאוד טעימות. לקחתי לשתות משקה תמרינדי חם (אלכוהלי), המשקה מגיע בכוס יין עם פירות וזה די מגניב... יש לו טעם נחמד שמזכיר יין חם (כמו באירופה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 36 ביקורות
אוכל מצויין. אווירה מצויינת.
4.5
22/03/15

לפי דעתי אחת המסעדות הכי טובות בבאר שבע. המון סוגי סושי וכולם טעימים. בנוסף לזה הפריט עשיר במנות מסורתיות (יפניות וכ"ד) שגם הן טעימות. אווירה אינטימית, ישיבה על הבר יותר מעניינת מישיבה... בשולחן כי האווירה יותר דינמית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
evgeny - תמונה
evgeny מבקר מתחיל
"הטבת חודש" בקמפאי
1.3
23/12/14

באתי עם הילד לאכול צהריים, אחרי שקיבלתי פרסומת (ראה תמונה) "קמפאי ארוחת ילדים מתנה" בחשבונית בסוף הארוחה באחד המסעדות של קבוצת פורום ("הספרייה"). כאשר התישבנו במקום הסבירו לנו שארוחת... ילדים תקפה רק אחרי שעה 16:00 ועד 18:00?! שאלתי את המנהל במקום איך אפשר היה להבין את זה מהפירסום הנ"ל והאם התכוונתם שצריך להרעיב את הילד בלי ארוחת צהריים עד שעה 16:00 או לחליפין לדחוף לו 2 ארוחות מלאות ביום? קיבלתי אוסף של תרוצים הזויים והתפתלויות שבין היתר אמר שזו הדרך למלא את המסעדה בשעות השפל. ממש מבייש שמקום שהיה טוב התחיל להתנהל בצורה כזאת לקהל הלקוחות שלו. במיוחד מביש שעושים את זה על גבם של הילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה