נגישות
נגישות

סורה - SORA ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על סורה

Yasha - תמונה
Yasha 2 ביקורות
טעים, נעים, ברוכים הבאים. נ.ב.: לא זול.
4.0
28/12/13

נתקלתי בפרסומת של מסעדה זו הרבה פעמים ואהבתי את העיצוב הנקי שלה. מזמן רצינו לבקר שם, אך למרות שהמסעדה נמצאת לא רחוק מאיתנו, רק היום הגענו לשם. ביום שישי אחרי הצהריים לא היו במסעדה הרבה... אנשים, אך בכל זאת ניתן לציין לטובה שכאשר אנו (אני ובת זוגתי) התיישבנו בשולחן לשישה אנשים, זה התקבל כמובן מאליו ופינו בשבילנו את הסכו"מים המיותרים. התפריט הדיגיטלי (בנוסף לטפריט הרגיל) תרם רבות עם התמונות הגדולות של המנות וגם ההסברים על המרכיבים הלא-ממש-נפוצים של מנות אסיאטיות. המלצרים היו קשובים וזמינים, אך לא נדנדו יותר מדי. האווירה היתה טובה, העיצוב של המקום מינימליסטי ונקי. אהבנו. האוכל היה טוב. מרק מיסו שאני תמיד מזמין בכל מסעדה אסיאטית היה טעים, למרות שחסר שם טופו (3 קוביות לצלחת? נו באמת). סלט וואקמה - אטריות ואצת ים - היה בסדר גמור, אך לא יותר מזה. סושי היה טוב עד מאוד. פירות ים עם נודלס היו טעימים והשף לא התקמצן על פירות הים למרות החשדות שלי. סיידר חם היה באמת חם וגם חמצמץ בדיוק במידה הנדרשת - גם בלי יין וגם עם יין, אחלה של סיידר. קינוח לא הזמנו. בסהכל - חוייה חיובית, בטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת  - תמונה
רינת מבקר מתחיל
מאד התארכזבנו מרמת האוכל
3.5
23/12/13

היינו במסעדה לפני מספר ימים ולמרות שהשירות היה מצויין והאווירה טובה וכל המסביב השרה סנטימנט מאד חיובי האוכל היה מאד מאכזב. מבין 4 מנות שהוזמנו ( ראשונה 2 עיקריות וקינוח ) אחת הייתה ממש... טעימה אחת סבירה והשנתיים האחרות ממש תפלות וחסרות טעם. אני מקווה שזה ישתפר כי זו הסושייה הקרובה למקום מגוריי

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
אוכל טעים וטרי, שירות מקצועי ואוירה נעימה!
4.5
22/12/13

ישבנו לארוחת ערב - הזמנו מבחר מנות וכולן היו טעימות וטריות החל מסושי עם סלמון, מוקפצים למיניהם, מנת ילדים גדולה וטעימה ומבחר כייפי של מנות ראשונות. הקינוחים פחות מלהיבים אבל בסך הכל... טעים מאוד, עם שירות איכותי ואוירה נעימה. המחיר - בהתאם אך שווה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
sss וrrr - תמונה
sss וrrr 13 ביקורות
SORA להתרחק!!!!!!!!
1.5
30/10/13

הנני לקוחה קבועה של SORA למרות שנעשו מספר פאשלות הן בישיבה במסעדה ( רול שלא הזמנו וסירבו להחליפו) ובמשלוח (בשר נא ולא עשוי) שמרתי אמונים למסעדה והמשכתי להזמין. כיום, תאריך ה 30.10... הזמנתי משלוח באתר (הם מעודדים לעשות זאת כיוון שישנה הנחה של 5% להזמנה... ההזמנה נעשתה ב 21:00 ואף קיבלתי אישור עליה, וב 22:10 התקשרתי לברר מה קורה ולמה המשלוח עדיין לא הגיע הם טענו שכלל לא קיבלו את הפקס שלי! כלומר ההזמנה לא הגיעה אליהם. ניגש לטלפון האחראי ואמר שהוא לא מוצא הזמנה כזו והאם בכל זאת ארצה להזמין? אמרתי לא תודה. וכיוון שחיכינו זמן רב ואנחנו ממש רעבים וחיכינו לסושי התקשרתי שוב שאלתי כמה זמן זה ייקח והאם יהיה פיצוי כלשהו... האדון השיב שלא ניתן. ובכך הסתיימה השיחה כנראה שלסורה יש לקוחות רבים (כי הם מרשים לזלזל בהם בכזו קלות) על אף שמדובר בלקוחות קבועים שכל הזמנה שלהם היא ע"ס 120++++ אז תמשיכו בגישה הזו ונראה מה יהיה הסוף, אחרי הכל אתם לא הסושיה הראשונה ולא האחרונה בת"א ר"ג גבעתיים. פשוט חוצפה!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
8 במדד שלנו
3.5
09/10/13

מסעדה טובה בסך הכל. אווירה נעימה, אוכל טעים והמחיר סביר (במיוחד לחיילי היחידה הקרובה). אני לקוח חוזר ואני בדרך כלל יוצא שבע ומרוצה. ממליץ במיוחד (לצמחונים) על המנה סורה נודלס (טופו).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rima - תמונה
Rima מבקר מתחיל
יום הולדת שלי שנהרס
1.8
03/09/13

מאוד רציתי לאהוב את SORA, הם נמצאים 5 דקות מהבית שלי ותמיד רציתי ללכת לשם. הלכנו ליום הולדת שלי אני ובן זוג שלי. ישבנו בשולחן ועוד לא הבנתי אז אבל שכחו מאיתנו לאיזה רבע שעה ומלצר מקרי... ניגש עלינו עשינו הזמנה. וחיכינו... וחיכינו... וחיכינו 50 דקות אשר אפילו לא הביאו את המים מהברז שביקשנו. לאחר 50 דקות המתנה כאשר אנשים ממול שהגיעו חצי שעה אחרינו כבר אכלו, בן זוג שלי התפוצץ מעצבים. בסופו של דבר כנראה הזמנה שלנו נפלה בין כיסאות ופיצו אותו בקינוח אבל עדיין מצב הרוח נהרס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
יופי
3.8
31/08/13

ישבנו אתמול במסעדה (ולא בפעם הראשונה). בסורה תמיד טעים מאוד והתמחור סביר בהחלט. לראשונות הSORA WINGS מנה נהדרת וטעימה עיקריות אכלנו סמבל צ'יקן חריף, שלא היה ממש חריף אבל פיקנטי, ובעיקר... טעים מאוד. הסושי טוב ומוקפד. השירות חובבני (הזמנו ראשונות למרכז השולחן ולא קיבלנו צלחות, וכאשר שביקשנו הסתכלו עלינו בפליאה - "מה, אתם רוצים צלחות"? לא גבירתי,אנחנו נאכל עם הידיים), המקום דחוס - אולי עדיף לוותר על שולחן אחד שכמובן מניב רווחים אבל שיהיה מעט יותר מקום לרווחת שאר הסועדים. השירותים - מטונפים עם זאת, חוויה חיובית היות והעיקר הוא אוכל מצויין,בתמחור סביר מאוד. בטח שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
sela - תמונה
sela 3 ביקורות
בושה וחרפה!
1.0
30/08/13

ביום שישי הזמנו מאתר הסורה משלוח. המשלוח הגיע לאחר שעה התקשרנו לסניף לשמוע מה סטטוס ההזמנה ונאמר לנו שהשליח כבר יצא (אנו מתגוררים כק"מ אחד מהמסעדה) השליח הגיע לאחר חצי שעה, כאשר הסושי... במצב לא אכיל: הטמפורה הייתה ספוגית לחלוטין, הרולים החמים כבר לא היו חמים וכל מצב הסושי בכללי היה עגום מהזמן הרבה שעבר בין הכנתו לאספקתו. התקשרנו למסעדה שם דיברנו עם האחמ"שית אשר תשובתה היא תעודת עניות ל"מסעדת" סורה: האחמ"שית הסבירה לנו כי ידוע שסושי זה דבר עדין שמתקרר מהר וכי הטמפורה הינה בעייתית בגלל הלחות בקופסאות וכי זה ידוע כי כאשר מזמינים סושי במשלוח הוא לא מגיע כמו במסעדה. אותה אחמ"שית לא התנצלה לרגע אחד על הטעות, לא הציעה להחליף את המנה, כל דבריה היו להסביר לי מדוע הטעות היא שלי כאשר לא הבנתי שכאשר אני מזמין סושי אל לי לצפות שהוא יגיע באותה איכות של האוכל שמוזמן במסעדה. עניתי לה שדבריה הם שערורייה, מכיוון שאם זה המצב מדוע הם גובים מחיר מלא על המנה? מדוע לא מורידים את הפריטים הבעייתיים מתפריט המשלוחים? תשובתה המשיכה את אותה תפיסת עולם שכנראה מאפיינת את הסורה: רוב הלקוחות אינם מתלוננים. לבסוף שלחו שליח (שהגיע אחרי 2 דקות מהשיחה - מעניין מאוד שבשביל זה השליח מגיע מהר) והוא קיבל את ההזמנה חזרה מבלי שנגענו בה. זאת מסעדת הסורה. בושה וחרפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nillie - תמונה
Nillie 4 ביקורות
אכזבה!
2.0
28/07/13

הגענו בשישי בערב לארוחה, שרצינו שתהיה מיוחדת שכן הילד חזר לסופ"ש מקורס קצינים. התפריט נראה לנו אז הזמנו מקום והגענו. המסעדה הייתה ריקה לגמרי (טוב שהזמנו מקום) והתיישבנו בחוץ. הילד הזמין... מתפריט מיוחד שב 84 ש"ח אתה מקביל מנה ראשונה, עיקרית ואחרונה ואנחנו, שלא היינו רעבים, הזמנו יחד מנה ראשונה ועיקרית. יש לציין לטובה את המלצר שנתן לנו לעשות שינויים במנה על מנת שתהיה טבעונית קיבלנו אגרול (שלא היה אגרול אלא ירקול עטופים בטמפורה) שוחה בים של שמן וגיוזה צמחונית ומאוד לא טעימה, למנה עיקרית מה"עסקית" קיבלנו סושי - 8 יחידות קטנות ולא טעימות ולמנה אחרונה, פרוסה דקה של עוגת גבינה, גם היא, לא טעימה. מיותר לציין שהילד יצא רעב והמשכנו משם למקום אחר כדי לקנות לו קינוח ראוי... חבל! החשבון 200 ש"ח כשלא הזמנו שתייה (בוודאי שלא אלכוהול) בשביל כלום! יקר, לא טעים ולא מוצדק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
daphiroo - תמונה
daphiroo 2 ביקורות
כמה עצוב להתאכזב
1.0
24/07/13

השבוע אני ובעלי הלכנו לסורה. מקום אותו אנחנו אוהבים והולכים כל חודש. ההתחלה לא היתה טובה. המקום שהזמנתי היה תפוס על ידי אחרים. אחר כך ביקשתי להחליף את קומבינציית הסופי בתפריט שף תאכל... לצמחוני. כל שנה כבר כמה שנים מאפשרים לי בלי בעיה. להפך זה יותר משתלם להם. הפעם המנהלת לא הסכימה. הסברנו שאנחנו באים הרבה ואוהבים את המקום. שכל שנה מאפשרים לנו. גם ציינו שלמרות שהזמנו מקום הוא לא היה שמור. המנהלת גימגמה שהם לא שומרים מקום ספציפי (זאת אחרי שבטלפון שאלו אותי על מקום ספציפי שארצה שישמרו לי...) ושאי אפשר להחליף לא משנה מה. מאוד התאכזבנו. היחס היה רחוק מלהיות מקובל. קמנו והלכנו ואמרנו לה שאנחנו גם לא נחזור יותר. חבל ששירות כזה מביא לכך שלא נחזור למקום. התאכזבנו מהאטימות של המנהלת מהתקלות בשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה