נגישות
נגישות

סורה - SORA ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על סורה

דימה - תמונה
דימה 11 ביקורות
לא מומלץ! סושי בינוני ומטה, המתנה ארוכה מאוד!! שירות ממוצע ומטה.
2.5
17/10/16

הגענו זוג, הזמנו מספר רולים של סושי, לאחר המתנה של לא פחות מ- 45 דקות!! (כן כן, לסושי, שבכל מקום אחר מכינים גג 10 דק') קיבלנו את המנה. הסושי עצמו לא היה טעים, וגם המלצר פישל כשאר הזמנתי... איזה רול עם בטטה, אמר טוב טוב אין בעיה, ומה קיבלתי - רול עם בטטה בטמפורה (זה לא אותו הדבר!!). כאשר שאלתי אותו לפשר הדבר, הוא פשוט ענה ש"זאת הבטטה שיש אצלם", לא סליחה ולא הצעה להחלפה/פיצוי כלשהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 7 ביקורות
לא מומלץ להזמין משלוח-לקח כשעתיים, מנות קטנות.
2.3
11/10/16

לקח למשלוח שעתיים להגיע וגם זה רק לאחר שהתקשרתי (אחרי שעה וארבעים) הרולים של הסושי ממש קטנים, הטעם בסדר והמחיר ביחס לתמורה מאוד יקר - כמאה שח על שני רולים + רול קטן. לא אזמין שוב. היה... ראוי להציע פיצוי או לפחות התנצלות על האיחור במשלוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem - תמונה
Rotem מבקר מתחיל
לא מומלץ בכלל
1.3
08/07/16

פשוט גועל נפש של שירות , אחרי שלא קיבלתי רטבים לסושי האשימו אותי שאני לא רואה טוב פעמיים!! ניסיתי לאכול את הסושי גם בלי הרטבים והוא פשוט לא טעים בכלל! כשהתקשרתי להתלונן פשוט צרחו עלי... בטלפון וניתקו לי בפנים

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
נהדר. לא זול.
3.5
03/05/16

ישבנו בחול המועד, לשמחתנו הרבה- לא כשרים לפסח. הזמנו שני רולים של סושי, סלט fresh ו-spring rol כל המזון היה טעים מאד מאד, מוצרי גלם טריים ואיכותיים, כמות מפנקת. הרוטב של הסלט היה כל כך... טעים שהתחננו לשף לקבל את המתכון (וקיבלנו :) ) השירות היה מעט איטי ומגושם. המחיר לא זול- 90 ש"ח לסועד עבור ארוחה בסה"כ קלה וללא מנה עיקרית. האווירה נהדרת, שקטה, מרווח, מואר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
ביקור רע
1.0
24/11/15

ביקרנו בסורה 6 חבר'ה מהעבודה לעסקית. לקחו יותר מ10 דקות עד שניגשו לקחת מאיתנו הזמנה, ורק אחרי שביקשנו מ3 מלצריות שונות שנפנפו אותנו, טרחו לקחת מאיתנו הזמנה. המנה הראשונה הגיעה אחרי כמעט... 30 דקות מרגע ההזמנה, כשאצל כמעט כולם היא הייתה סך הכל סלט ירוק, ואחד הזמין ספרינג רול, שהיה פשוט מעל שלולית שמן. לאחר המנה הראשונה חיכינו עוד 25 דקות עד שהגיעו העיקריות. זה פשוט היה מייגע. וכל הזמן הזה אף אחד לא טורח לעדכן מה קורה, להתנצל שמתעכב, כלום. כל הצוות נותנים פשוט שירות רע ללקוחות. המנות העיקריות היו בינוניות ומטה. טעם סתמי לחלוטין. מזעזע שחיכינו שעה לקבל מנה במסעדה לא כ''כ מלאה, ושירות כזה מאכזב, שאפילו לא שמו לב שמשהו לא בסדר. לא נחזור לשם יותר לעולם, וכך שאר חברינו לחברה. ומיותר לציין שהעסקית הזו עולה 60₪, ממש לא שווה את הכסף מבחינתנו, כולנו יצאנו מאוכזבים נורא, פשוט שקלנו לקום באיזשהו שלב לפני שהגיעו המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 18 ביקורות
נחמד
3.3
24/10/15

הזמנו מנת פתיחה ומוקפצים, מנת הפתיחה הגיעה יחד עם שאר המנות מה שהיה מעט מאכזב. המנות היו טעימות, מלבד העובדה שהמוקפץ עם חלב הקוקוס היה חריף (למרות שלא צויינה מידת חריפות בתפריט, והמנה... הזאת נבחרה כמנה לא חריפה). המלצרים לא היו נגישים, למרות שהמסעדה לא היתה מלאה, והיה צריך להתאמץ למשוך את תשומת ליבם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
einatfai - תמונה
einatfai 6 ביקורות
יום הולדת לאמא- נעים וטעים!!
4.5
03/10/14

חגגנו יום הולדת לאמא, שמאד אוהבת סושי. האוכל היה ברמה גבוהה, הסנגריה החמה הייתה טעימה, ורק הקפה ההפוך קצת איכזב. אבל זה לא מנע מאיתנו להנות לרגע, וקיבלנו שירות מקצועי ואדיב ביותר. האוכל... היה מעולה! ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pazit - תמונה
Pazit מבקר מתחיל
שירות גרוע ביותר !!
1.0
07/07/14

שירות טעון שיפור!!! מיושן ומקובע!! התישבתי לעסקית בסורה, מגיע בעסקית שרציתי שני רולים ,אחד קטן(22₪ בתפריט) ואחד גדול (32₪בתפריט), בקשתי להחליף את הרול הגדול ובמקומו לקבל רול קטן... וציינתי שאינני אוכלת בטטה, נתקלתי בנותן שירות גרוע בלשון המעטה, שקורה לעצמו מנהל ,שסרב בכל תוקף להחליף את הרול, למרות שהדגשתי שהרול הקטן שרציתי עולה פחות ב10שח!!!! היום יש מודעות כל כך גדולה לאלרגים ולפי כך יש גמישות בכל הנוגע להחלפה/ שינוי במנה . הסירוב בכל תוקף של אותו מנהל רק גורם לי להבין שהרולים שלכם מוכנים מראש ולכן לא ניתן להחליף . . אחרת הסירוב להחלפה פשוט אבסורד!! ואם הרולים מוכנים מראש ..אז לא תודה אפילו מפחיד לאכול אצלכם. בקיצור סורה.. יש לכם הרבה מה ללמוד בכל הנוגע לשירות ומסעדנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור  - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
בזיון במשלוחים - חבל על הכסף שלכם
1.0
30/06/14

הכל הגיע מפורק, האוכל הרוס לגמרי. בשיחה עם אחראי המשמרת במסעדה נתקלנו רק בחוסר סבלנות ובחוצפה. חבל על הכסף שלכם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neta - תמונה
Neta מבקר מתחיל
מסעדה עם שירות אדיב ואוכל טעים, נהניתי מאוד
4.0
03/03/14

ישבתי עם חבר שלי ביום הולדתו, המנות הגיעו ממש מהר אחרי חמש דקות והיה לנו טעים. מה שהכי הלהיב אותי היה הקינוח בסוף- קוקילידה מדהימה מעשה ידי אלים חיסלנו עד הביס האחרון, אני ממליצה במיוחד...

עוד פרטים
הוספת תגובה