נגישות
נגישות

סורה - SORA ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על סורה

noams - תמונה
noams 2 ביקורות
איים ורי ורי סורי, סורה
1.5
05/05/12

שבת בצהריים. שלוש ראשונות ועיקרית. בראשונות טאטאקי טונה, ספרינג רול ואגדשי טופו. האגדשי הגיע כמרק והיה בסדר גמור. הטאטאקי הגיע לא צרוב בכלל. שאלנו את המלצר והוא תיקן אותנו שטאטאקי זו... צורת חיתוך והטונה בכלל לא צריכה להיות צרובה. סיפרתי לו שלפני חודש היינו אצלם והטאטאקי היה צרוב - לא עשה עליו הרבה רושם. הספרינג רול שאמור להיות עדין ודק, כמעט שקוף הגיע עבה ונוטף שמן, מילוי חסר טעם. אבל השיא היה בעיקרית. הזמנו פאד-תאי עם הרבה כוסברה. הגיעה תערובת של אטריות אורז חתוכות קצר-קצר, ממש שבורות, ובלי טיפת כוסברה. ביקשנו לדבר עם מנהלת המשמרת והיא הסבירה לנו שכוסברה זה ירק ולפעמים יש ולפעמים אין. ככה זה. כשהתעקשנו שפאד-תאי אמור להיות עשוי מאטריות ארוכות ולא של שני ס"מ ושאנחנו רוצים כוסברה, הגיע כוסברה בת כמה ימים, גמורה לגמרי. כשהתלוננו שוב, גם על האטריות השבורות וגם על הכוסברה הלא טריה החליפו את המנה לפאד-תאי עם אטריות שבורות וקצרות (שוב)וכוסברה שהפעם היתה בסדר. הרגשנו שאנחנו ממש ממש מרגיזים את האחמשית ובאים לה לא-טוב, לא טרחו להתנצל על הפשלות, לכל דבר היו הסברים שרלטניים ("ירקות, ככה זה" וגם "אין מה לעשות"). אז זהו, שיש מה לעשות. להתרחק מעסקים שלא מכבדים את עצמם ולא סובלים את הלקוחות שלהם

עוד פרטים
הוספת תגובה
לין - תמונה
לין 6 ביקורות
סושי בר
3.5
08/11/11

התפריט מגוון,המחירים סבירים, האוכל בסדר גמור.השירות גם היה טוב. המקום עצמו נחמד. נ.ב. מחירי הקינוחים מופקעים: 40 שקל לסופלה שוקולוד?!למה? חוץ מזה המקום משאיר רושם טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael 8 ביקורות
2.0
13/08/11

אנחנו לקוחות סופר קבועים אבל לצערי המסעדה הזו ממש התדרדרה לאחרונה... הזמנו משלוח ומעבר לזה שהאוכל היה ממש לא טעים וקר הם לא טרחו לשים צ'ופסטיקס אפילו (אסייתי כן?) ובטח שלא את הרטבים... שביקשנו. התקשרנו ליידע,באמת כי גם בפעם הקודמת התאכזבנו, וזכינו ליחס אפפפס מזלזל ומגעיל מצד מנהלת המשמרת. חבל,אבל כנראה לא נחזור לשם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.3
02/03/11

אני אוהבת ללכת לסורה - אבל צריכים לדעת מה לבחור בה לאכול. למשל: הסושי טעים מאד (אחד הטובים באזור ברמת המחיר הזו!!!), וכך גם האגדשי טופו ורוב הסלטים. לעומת זאת, מאיזושהי סיבה שלא ברורה... לי, הנודלס מחפיר - קצת כמו מקופסה. השירות בסדר, לא שונה לרעה או לטובה משאר המקומות - זה כבר תלוי מלצר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית - תמונה
אירית 6 ביקורות
4.0
14/02/11

מסעדה מצוינת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
13/02/11

הזמנו מקום במוצ"ש, למרות שבדיעבד בכלל לא היה צריך. הזמנו סושי, מהכי פשוטים להכנה (מאקי שיטקאה), והוא התפרק ברגע שניסינו להרים אותו (כמה קשה לגלגל סושי???). הבאנו איתנו את הקופון מהאתר,... שכולל 2 כוסות יין במתנה על הזמנת שתי ראשונות ושתי עיקריות, אך שימו לב, לא כל הראשונות שלהם נחשבות ראשונות (היינו צריכים להזמין 3 כדי שזה יחשב). המלצריות עובדות בשאנטי, בקיצור, מאכזב... לפחות הספות שלהם נוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/01/11

חגגתי יום הולדת אתמול 6 אנשים בסורה הייתי עם אורחים מחו"ל היה ממש מדהים אני רוצה להגיד תודה לכל הצוות האוכל והאווירה היו מעל למצוין

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex  - תמונה
Alex 4 ביקורות
4.0
23/01/11

כל מה שהזמנתי מהתפריט תמיד היה טעים וגם האווירה מאוד נוחה. מה שכן בתור לקוח קבוע היתי ממליץ לשפר את נושא של תיזמון הוצאת מנות. בפעם האחרונה זה היה קצת מוגזם כשאשתי קיבלה מנה ראשונה ואני... את העיקרית שהגיעה לפני הראשונה שהזמנתי. בשורה תחתונה ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
liron - תמונה
liron 5 ביקורות
1.7
21/01/11

הלכנו במסגרת פסטיבל שף תאכל למנה ראשונה הזמנו מרק מיסו וספרינג רול בוא נגיד זאת כך למרות שבאנו מאוד רעבים לא סיימנו את המנות ולא בגלל שהם היו גדולות למען האמת הם היו קטנות מאוד ומוצפות... בשמן. המנות העיקריות קומבינציה סושי סלמון עם סלמון לא טרי היה בינוני ומטה ומנת הצ'יקן פרייד הייתה גם כן רעה גם כאן לא סיימנו את המנות אפילו לא חצי. גם במחלקת הקינוחים לא היה שיפור. סה"כ העיצוב יפה אך האכול מזעזע

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאוניד - תמונה
לאוניד 3 ביקורות
4.3
04/01/11

אוכל מצוין, תפריט מגוון ומחירי סושי נוחים.קינוחים קצת יקרים. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה