נגישות
נגישות

סורה - SORA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על סורה

רותם - תמונה
רותם 2 ביקורות
התחיל גרוע המשיך גרוע לא חוזרת, חייבים סדר נהלים חדש במקום.
1.3
30/11/17

חוויה גרועה, כל פעם מתאכזבת, מסעדה כמעט ריקה והמנות יצאו אחרי 40 דקות שבינהם גם מנה ראשונה שאין יותר מידי מה להכין, (כנראה המלצר שכח להקליד כי לא הפסיק לדבר עם עובדים אחרים.) מנה... ראשונה של טטאקי טונה שרשום שמגיע צרוב, היה סתם מצופה בסומסום, על סלט אצות עם יותר מידי מהתחמיץ. הסושי היה טעים אבל 40 דקות המתנה בשביל רול במסעדה ריקה זה מוגזם, והוא יקר. בנוסף הזמנו אורז עם בקר וחצילים היה טעים אבל יותר מידי רוטב. מלבד זה אחד העובדים או חבר של אחד העובדים נכנס לאזור המטבח עם כלב אומנם החזיק אותו על הידיים, אך עם כל הכבוד המטבח אינו מקום לבעח להסתובב בו, שכן אנשים אוכלים את האוכל הזה, וחיידקים וירוסים ופטריות יכולים לעבור מהכלב למזון על ידי משב רוח קלה (פווו.. ). בנוסף מסעדה אסייתית שאין בה שמן צילי או משהו חריף אסייתי מראה על איכות ירודה, אין שום אופציה להוסיף חריפות למנה שלא כוללת צילי מתוק או רוטב צילי חריף המלאים בסוכר. בנוסף לחשבון הבאנו 2 כרטיסי אשראי וביקשנו סכום שונה מכל אחד, רק אשראי אחד חוייב בסכום המלא בפעמיים (מתוך 200 אז 150 חיוב אחד ו50 חיוב אחר) מלצרים וברמנים שלא יודעים איזה אלכוהול מוגש במסעדה ומה יש,היינו צריכים לכוון את הברמן לבקבוק במבוקש. לסיכום התחילו את השירות גרועה כשלקח להם 40 דקות להוציא מנה ראשונה והמשיכו גרועה שלא ידעו על השתיה שם מוכרים ועד החיוב שראינו כי לא חייבו כמבוקש. לא ממולצה, במיוחד לא עם חברים כי אז המלצרים התבלבלו יותר בין חיובי אשראי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
רע
1.5
05/11/17

עשיתי משלוח הביתה, האוכל הגיע קר, לא טעים, ולא הגיע מה שביקשתי. התקשרתי להתלונן ולבקש שישלחו לי את המנה שהזמנתי, ורק לאחר כשעה וחצי הגיע השליח שוב, עם אותה מנה שגויה!!!!!!!!!!! לאורך... הערב היה קשה להשיג טלפונית, לא היה מענה, ולעיתים ענו וניתקו לי השיחה בפרצוף.אכזבה, עצבים, חוסר מקצועיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orit.gef - תמונה
orit.gef מבקר מתחיל
אין סיכוי שנחזור . חברינו הוזהרו .
1.5
15/09/17

שירות חובבני ומצער מאוד . מנות בינוניות , חוסר אחידות בהגשה : יש אופציה שעל כל דבר תאלצו לבקש מכמה מלצרים כמה פעמים עד שיגיע חלקית .

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 61 ביקורות
כבר לא מזמינים מהם
2.3
26/07/17

הסושי שלהם יותר טוב מהרבה מקומות אחרים והיינו מזמינים מהם לעיתים קרובות סושי ומנות אחרות, אבל הפסקנו כשפעם אחת מנה מוקפצת הגיעה במצב מאוד מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena מבקר מתחיל
שירות מאכזב
2.3
08/07/17

שירות מאכזב. מלצרים טעו שלוש פעמים. כבלתי מנה שלי כאשר כול החברים סיימו לאכול. ולא היה לחץ במסעדה! את האוכל אהבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פזית - תמונה
פזית 4 ביקורות
מאכזבת ביותר
1.0
02/06/17

האוכל מאכזב גם ביחס למחיר. לא הגיעו כל המנות שהזמנו. בשירות אמרו שלא יחייבו על המנה שנשכחה וישלחו לנו אותה - אבל היא מעולם לא הגיעה. חבל שהבטיחו ולא קיימו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen מבקר מתחיל
לא מומלץ !!!
1.0
30/05/17

ישבנו שתי משפחות חברים במסעדת "סורה" לארוחת ערב. ציינו בתחילת הארוחה למלצר כי יש לנו שוברים בעלי שווי כספי להזמנה מתפריט המסעדה וברצונינו לשלם באמצעות השוברים. כשהוגש חשבון אחראי משמרת... סירב לקבלת את השוברים בטענה שאנו קבוצה והשובר אינו תקף לקבוצות. הוא היה מוכן לקבל שובר אחד בלבד. כשאמרנו לו שלא מקובל עלינו העניין ואכן ציינו בתחילת הארוחה שיש לנו את השוברים - קיבלנו תשובה שיזמין לנו משטרה כי אנו מסרבים לשלם את החשבון. אחראי משמרת קיבל גיבוי מלא גם ממנהלת המסעדה שטענה שכבר פעם עשינו את זה(כאילו אנחנו גנבנו את השוברים? קנינו אותם!!) כל ההסברים ( אם אפשר לקרוא לזה הסברים) ניתנו לנו בטון לא נעים, כאילו באמת באנו לאכול חינם. כמובן שלא נחזור למקום שהצליח להרוס לנו מצב רוח וערב כייפי עם חברים. כמובן ששילמנו את החשבון כולל טיפ למלצר שלא אשם כי הוא מועסק במסעדה שלא מכבדת את לקוחותיה. אנחנו בהחלט לא נמליץ ולא נחזור למקום שמתייחס בצורה מזלזלת כל כך ללקוחותיו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Falulim - תמונה
Falulim 3 ביקורות
לא מאכזבת כבר 8 שנים !!
5.0
29/05/17

זאת לא הפעם הראשונה ( ולא האחרונה) שאנחנו יושבים בסורה. הגענו לסורה לפני 8 שנים דרך גרופון ואנחנו ממשיכים לחזור בלי הגענו כעשר דק׳ לפני תום העיסקיות, כשלא תכננו בכלל לאכול בעיסקית, אך... זה לא מנע מהמלצרית ענבל, להציע לנו אותה, פשוט נפלאה! גם כשאמרנו לה כשהסועד השלישי צריך להגיע בחמש דק הקרובות היא עדיין אמרה ״אל דאגה בלי לחץ, נוציא לכם עיסקית כשיגיע״ מתוקה! לגבי האוכל, אנחנו מאוד בררנים, ולא אוכלים בחוץ. כאמור זאת לא הפעם הראשונה בסורה ואנחנו חוזרים כי המנות מגיעות טריות ונקיות בכל פעם: הזמנו ראשונות ( מרק מיסו, ספרינג רול, sora fresh salad) שהיו עשויים כהלכה, הספרינג רול טרי וחם הסלט היה מוצלח ורענן עם נענע ובוטנים והמרק מיסו שתמיד כיף לאכול, סושי ( פי פי, והדג הכתום) מנת נודלס ( גרין קארי נודלס- חריף) הזמנו בירה בתוספת של 10 שח לימונענע ( שהיא לא טרייה אלא סירוף וגם כשנשאלה ענבל המלצרית היא אמרה שאיננה טריה כך שמעולם לא אמרו לנו שהם טריים), ובקבוק סודה קטן. הסושי הכי טעים שאכלנו ולכן אנחנו חוזרים בכל פעם, הדג מרגיש טרי וכך גם האורז. המינוס היחיד שהמסעדה חייבת לתת דגש נוסף לניקיון השירותים. השירותים אינם נקיים וצריכים תחזוקה. אל תטעו המסעדה נקייה והמנות מגיעות נקיות והצלחות גם כן, מעולם לא נתקלתי בבעיה עם המנות או מצאתי משהו שלא אמור להיות בהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'אנה - תמונה
ג'אנה מבקר מתחיל
מעולה ונהנו מאוד
4.5
05/05/17

סושי הכי טעים שאכלתי מגוון בטעמים ודגים טריים היינו ביום שישי והיה מעולה, בעלי טבח והוא יודע איזה סושי צריך להיות והוא גם מאוד נהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir 2 ביקורות
ממש כיף
4.8
06/12/16

השירות היה מעולה האוכל הגיע קצת באיחור אבל בגלל השירות הכלכך טוב ההמתנה הייתה נעימה הרמאן פחות מומלץ אבל שאר האוכל היה מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה