נגישות
נגישות

סורה - SORA ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על סורה

 - תמונה
2 ביקורות
2.7
06/10/09

לא אחזור לשם שובפעם ראשונה במקום פגשתי חברה שעובדת בפלאפון והייתה מספר פעמיםהזמנתי עוף פד-תאי.. התיבול טוב העוף סוג ז'.. חתיכות בשר בלתי מוסברות שכבר בביס הראשון הנטייה הטבעית היא לירוק... החוצה ולא לבלוע. החברה שלי שכבר אכלה את המנה בעבר אמרה שלא זכור לה דבר כזה ושאין ספק שמשהו לא טוב בבשר. הוחזר למטבח ותגובת ה"שף" שככה הבשר אמור להיות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran Ashual - תמונה
Moran Ashual 3 ביקורות
4.3
31/08/09

ואני וחברתי הטובה הלכנו במסגרת המבצע של עיתון מעריב, לא הכרתי את המסעדה כלל הלכנו רק בגלל הצפייה על התפריט המגרה. חייבת לציין המקום הפתיע ולטובה היה מאוד נעים לשבת והמנות זרמו. היין... שהמלצרית המליצה עליו היה מעולה:) בטוח נחזור בשנית, מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/08/09

ישבנו על הבר, הזמנו קומבינציות סושי. עד שהן היו מוכנות פינק אותנו הברמן בכוסית של קווה עם דובדבן. הסושי היה מצוין. עשוי ברמה גבוהה, טרי ואיכותי. הזמנו לראשונה גם שרימפס בטמפורה והגיעה... מנה יפה וטעימה. לקינוח הזמנו פנקייק בננות שהגיע אוורירי, עבה וטעים. היה כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/08/09

זו לא הפעם הראשונה במסעדה וכמובן לא האחרונה. האוכל ברמה מאוד גבןהה יש לציין שבמקום מקפידים על טריות והשילוב של הטעמים מעורר את החיך, כל הכבוד המשיכו כך.אנחנו אימצנו אותכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/07/09

אתמול חגגתי יום הולדת בסורה והיה מדהים תודה ליעל המלצרית סושי ומוקפצים מומלצים . מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
22/07/09

ישבתי כבר בהרבה מסעדות סושי, אך סושי כזה טעים הרבה זמן לא טעמתי. הזמנו למנה ראשונה טאטאקי טונה שהיה מאלף ולמנות עיקריות התפנקנו על הסושי. מומלץ ביותר הרולים בטמפורה- אין דברים כאלה. חוץ... מזה שתינו קוקטלי שמפניה-ליצ'י שמפיין :). ישבנו על הבר והייתה אוירה כיפית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
a - תמונה
a 21 ביקורות
2.7
14/07/09

היינו אתמול והתאכזבנו, אולי כי ציפינו ליותר. הזמנו שתי מנות סושי, אחת היתה די טעימה והשניה לא. לא משהו ששווה את הכסף. הזמנו מנת נודלס שהייתה טעימה. הסכומים שלקחו על הסושי לא היו שווים... את מה שקיבלנו.בנוסף לזה, המלצרית הייתה מהסוג המאד דוחף. כשהזמנו את המנות - מה תשתו? אולי כוס יין? אולי קוקטייל כזה או אחר? בסיום (אחרי שביקשנו חשבון) "ומה, בלי קינוח? אולי משהו חם לשתות?" ברמה שזה כבר יותר מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחף והדר - תמונה
שחף והדר מבקר מתחיל
2.3
14/07/09

הזמנתי משלוח של שתי מנות נודלס - וקיבלנו מנות מתחת לכל ביקורת. האוכל היה ממש לא טעים . מנה אחת תפלה ובלי טעם כלל, ולצערי זו עוד הייתה המנה הטובה - המנה השנייה הייתה פשוט לא אכילה! לא... רמה של נודלס אסייתי, יותר דומה ל"מוקפץ בקר" שהיינו קונים בקניון בכיתה ב'. אין לי אינטרס לפגוע ולבקר - פשוט באמת ממליץ לבעלי המקום לטעום מהאוכל בו הם מתפארים - הם יבינו לבד. לזכותם ייאמר שהמשלוח הגיע ממש מהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
02/07/09

איזו מסעדה, איזה אוכל- מהמם. אכלתי אתמול בלילב במסעדה על הבר- קוקטלים מפנקים וסושי להתעלף. הזמנו גם מנות ראשונות וחברה הזמינה איטריות מוקפצים שהיו להיט. קיצר שירות מהמם ואוכל להתעלף.... כלקוחה קבועה שמגיעה פעם בשבוע אני רוצה רק לפרגן. ממליצה לכולם. לקוחה מרוצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוזי - תמונה
עוזי 5 ביקורות
4.7
11/06/09

אחת מהמסעדות סושי הטובות שהייתי בהן. רמת הפרודוקטים גבוהה מאוד ולכן המחירים שם קרובים ל- "מחירי תופת"- רחוק מלהיות מחיר סושי ממוצע. כמו כן בעל הבית נסחף עם רשימת היינות שאני מוכרח לציין... שהם מעולים אך תלושי מציאות מאחר וזו מסעדה אסייאתית. הייתי מספר פעמים במסעדה וכל פעם הופתעתי מחדש מהאוכל שהיה איכותי ביותר. מת לבוא יותר אך הכיס לא מאפשר בגלל המחירים הגבוהים. בשביל להתפנק בסבבה מגיעים בקלילות למעל 100 ש"ח לסועד.

עוד פרטים
הוספת תגובה