נגישות
נגישות

סורה - SORA ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על סורה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/02/09

ברצוני להמליץ בחום !!! מקום מהמם אווירה יוקרתית ומחירים סבירים האוכל מצויין !!! אני ממליצה מאוד על נודלס סורה עם העוף והבקר הקיימצי והכנפיים גם הצלעות בקר מעולות בקיצור מי שעוד לא היה... מומלץ בחום שירות אדיב וממש נכיף שנפתח כזה מקום בגבעתיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
12/02/09

היינו אתמול והיה מדהים. חברים למרות שהיה יום בחירות והיה מפוצץ... תור עד לכביש. הצוות נבחר בקפידה ליום הזה והכל היה במקום הם אפילו חילקו דרינקים לממתינים (לשכנים יש מה ללמוד מהם). האוכל... מדהים זמן ההמתנה היה סביר ביותר יחסית למצב. בקיצור טעים מדהים ומקצועי מנוהל היטב אווירה מצויינת בטוח נשוב יישר כוח וכל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael 8 ביקורות
4.3
04/02/09

מסעדה ברמה גבוהה מאוד. האוכל היה משובח אין ספק שחומרי הגלם כנראה מאוד טריים והטבחים יודעים מה הם עושים. היינו שם כבר שלוש פעמים וכל פעם נפעמים מחדש... מעבר לכך שלגבעתיימים כמונו להרגיש... שיש מסעדה שווה חמש דקות מהבית זה ממש להרגיש תל אביב... רק בגזרת הקינוחים לדעתי הם צריכים קצת להשתפר... ממליצה על הצאז'ה וכיסוני הטופו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 46 ביקורות
4.3
03/02/09

המסעדה הכי טובה בגבעתיים. למרות שזו לא חוכמה גדולה... אבל גם ביחס לתל-אביב מדובר במקום מעולה. ישבתי פעם בערב ופעם בעסקית צהריים ובשתי הפעמים הכל היה מוצלח. מנות מצויינות ואחלה שירות... ואווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
01/02/09

מזמן לא נהניתי כ"כ ממסעדה – הכל תקתק, אוכל מעולה, תוך בערך 7 דקות הגיע האוכל, מנה עיקרית, לא סתם שתיה. הביאו לנו כל מה שרצינו תוך זמן קצר מאוד, מלצרים אדיבים, אווירה מעולה, מוזיקה... מצויינת. מה עוד צריך?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
29/01/09

במילה אחת - אכזבה. הגענו למסעדה אתמול, על מנת לחגוג יום הולדת. תחילה המלצרית האדיבה (נקודת האור היחידה של הערב) הודיעה לנו שניתן להזמין בירה מהחבית, רק בשלישים (22 ש"ח לשליש!). לזכות... המסעדה יאמר, כי נאמר לנו שלאור תלונות של לקוחות נוספים, הם שוקלים "עובדים על זה". לאחר שבחנו את התפריט וראינו כמה תמחורים מופרכים בעליל, בחרנו ללכת על התפריט של ארוחה ב- 84 שקלים. מנה ראשונה של קרפצ'ו סלמון היתה סבירה. מנה עיקרית הגיע לאחר המתנה ארוכה עד להחריד. כשהגיע לבסוף, הביטו בי מהצלחת כמה מהסושים הכי עצובים שראיתי. רובם ככולם לא היו שלמים, והתפרקו בדרך מן הצלחת אל צלוחית הסויה. כדי להוסיף חטא על פשע, ניראה שהסושים המפורקים פנו זה אל זה בנקודה בה לא התחברו, כדי להסתיר זאת. הסיבה היחידה שלא קמנו והלכנו היתה שהיה מדובר ביום הולדת, ולא רצינו להעביר אותה בחיפושים אחר מקום אחר. לאחר המנה העיקרית, הקינוחים הצליחו להרגיז עוד יותר. אם מסעדה לא רוצה להציע תפריט מוזל, זכותה לעשות זאת. אבל לקרוא לצלוחית עם מעט מחית עוגת תפוחים, עוגת תפוחים זה פשוט זילזול מכעיס! יצאנו מהמקום בתחושה עזה של החמצה, ואני, אישית, לא מתכוון לבקר שם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
28/01/09

מדהים. סוף סוף מסעדה טובה בגבעתיים. אוכל באיכות מעולה. מלצריות נעימות. שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/01/09

הגעתי אתמול למסעדת סורה עם שלוש חברות והיה פשוט מהמם. ישבנו על הבר והזמנו גיוזה למנה ראשונה שהייתה ממש טעימה. אח"כ התפרענו על הסושי- פשוט מדהים. הזמנו רולים- ספיידר, אבי טמפורה, סאקה... ספיישל רול ובלק דרגון רול. הזמנו עוד מנות מדהימות שאני פשוט לא זוכרת איך קוראים להן- תאווה לחיך. הברמן היה מאוד אדיב אז כמובן שהתפנקנו באלכוהול- שתינו ליצ'י שמפיין, ספקלינג פיג' ומוחיטו מלפפונים (כמובן שכל אחת התמקדה בקולקטייל שיועד לה :) )קוקטיילים ממש טובים ונעימים. אין ספק שנחזור שוב. אני אישית הזמנתי מקום גם להיום- לא יכולתי לחכות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
23/01/09

הסושי המועדף עלי ועל החברות- קרוב לבית, תמיד נעים לשבת, אוכל מעולה, אין בעיות חניה (יתרון מטורף), והמלצרים מקסימים. אחלה מקום- בהחלט ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
21/01/09

סורה מסעדה אסיאתית. נקודת אור נוספת באפילה הקולינרית של רמת גן- גבעתיים. נפתחה לפני כחודשיים על דרך השלום בין קפה טאטי לקפה-קפה. מעוזי הבליינדייטים של עלמות האזור. למרות מיקומה על ציר... האקס, סורה אינה מקום של בליינדייטים. זאת אומרת לא מקום אופייני עבור בליינדטיות תכליתיות סידרתיות. אם כי מי שתצא לשם לדייט, גם אם לא תמצא שם את בן זוגה בטוח תעביר ערב מוצלח ותמצא זיווג נאה לבני מעיה. זה מתחיל באווירה ובעיצוב. מוטיבים אסיאתיים. אבל לא כבד, צפוף ואפל. מודרני, גם פשוט וגם מתוחכם אבל לא יומרני וצעקני. בקיצור, משרה אווירה נינוחה ונעימה. האוכל. די לומר שלא פחות טוב ממינה טומיי. המנות טעימות ומיוחדות וזה לא בא על חשבון הגודל. סלט טורי הגיע בצלחת ענקית. לא התקמצנו על נתחי העוף. אבל מה שחשוב באמת זה שילוב הטעמים הנהדר שעושה את המנה הזו לשמחה גדולה. כך גם הנודלס סורא. מנה בעלת נוכחות עם ירקות נתחי עוף ובקר ועוד כמה דברים טובים. גם כאן ההצלחה היא בשילוב המרכיבים והטעמים, שאפו לשף ירון קדוש. הגברת אכלה סושי עם אבוקדו. אני לא תפור על סושי. אמרה שטעים אבל לא מהודק מספיק. ההפתעה הגדולה היא ביין. כוס קברנה ומרלו של תבור 15 ש"ח. מסדרת תבור אדמה 20 ש"ח. השירות נהדר. אדיב, יעיל, משתדל ומסביר פנים. גם המחיר שווה- כ-130 ש"ח לזוג כולל שתי כוסות יין. בקיצור. רוצו.

עוד פרטים
הוספת תגובה