נגישות
נגישות

סורה - SORA ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על סורה

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
09/06/09

הזמנתי אוכל בשירות משלוחים השירות היה מאוד לא ידידותי !! האוכל במקרה הטוב היה בינוני . ובמנה אחת אפילו הרבה מתחת לזה.... מאכזב מאכזב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
3.0
24/05/09

היינו ביום שישי לקראת חצות. המוזיקה הייתה נחמדה ולא חזקה מדי, בניגוד לכ"כ הרבה מקומות אחרים בשעות הללו. האגדשי טופו היה נחמד וגדול משחשבתי, כך גם כיסוני הטופו. המנות לא ממש מצדיקות את... המחיר. הן טעימות, אך לא משהו שטרם נטעם במקומות זולים יותר... רק הסושי בטטה היה פשוט אלוהי, משום מה. בסה"כ מקום נחמד אך מעט יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתו - תמונה
סתו 2 ביקורות
5.0
23/05/09

מבין מסעדות הסושי הרבות בתל אביב- זו ללא ספק אחת הטובות. מנות מוקפדות ושירות מושלם. שירות המשלוחים החדש מהיר ומדויק (ההזמנה הגיעה תוך 25 דק!!!) בקיצור, תענוג לחיך, לא יקר, שירות מצוין... ומפנק בהחלט. אנו אוכלים שם המון ועדיין לא מצאנו מילה אחת רעה לומר! פשוט מקום טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aaa - תמונה
aaa 10 ביקורות
3.7
06/04/09

מסעדה מצוינת סושי ומוקפצים ברמה מאוד גבוהה .כיף שיש מסעדה כזאת ליד הבית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/04/09

אכלתי שיפודי אנטריקוט עשויים מצויין.חבל שהסושי ברמה של fast food.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
22/03/09

חגגנו יום הולדת לבעלי 10 אנשים ברצוני לשבח את האוכל הטיעם והשירות של המלצרים .תמשיכו ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/03/09

אתמול הגענו למסעדת סורה בגבעתיים אחרי המלצות של חברים. התיישבנו שנינו על הבר, בר עשיר מאוד באלכוהול ויינות טובים. הזמנו 2 כוסות יין שהברמן המליץ עליהם יין איטלקי קברנה מאוד טעים. החלטנו... לזרום על סושי - הזמנו מנה בשם גנקן סלמון (מין קוביית אורז עטופה בדג מגיע 3 חתיכות) מנה מעולה לא התקמצנו על הדג... הזמנו גם קריספי רול עם שרימפס, סאקה ספיישל רול וספייסי טונה עטוף בטמאגו. המנות היו מצוינות אנחנו היינו שבעות ומרוצות. תצליחו צוות "סורה" אנחנו בטוח נגיע לשם שוב ושוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
isaac - תמונה
isaac 11 ביקורות
2.3
03/03/09

היינו זוג ובאנו לצהרים. הוא הזמין עסקית וקיבל מרק תירס סינטטי וממש גרוע ואח"כ עוף מוקפץ עם אורז סביר אבל לא משהו מיוחד. אני הזמנתי מהתפריט קודם כל אדממה שהיו בסדר ואח"כ 2 רולים שהיו ממש... קטנים ורק סבירים בטעמם ובאיכות החומרים. המחיר של הסושי ממש, אבל ממש יקר: 40 ש"ח לרול סתמי עם 8 חתיכות קטנות? אם אתם רוצים סושי פשוט, יש מקומות זולים בהרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי 10 ביקורות
4.3
25/02/09

שמחתי לגלות את המקום, לאחר הצגה בתיאטרון הסמוך. בתור חובב סושי שכבר משועמם מהסטנדרט, אני תמיד מחפש את המיוחדים, ובSORA יש הרבה מנות מיוחדות ושוות. התפריט מגוון, המחיר לא זול. ממה... שטעמתי: קימצ'י - טעם של חמוצים מהפלאפל השכונתי, כלומר חמוץ בלי המתוק. אגב-קימצ'י אמור להיות מכרוב ולא מכל מיני ירקות אבל בלי דקויות.. נרוטו-מעטפת מלפפון דקה עם סשימי בתוכה-מצווין,מקורי,קצת יקר. ספיידר-עם סרטן רך שיריון-מעולה ופריך. ריינבו ספיישל-קצת ריכזב מבחינת כמות דג.סה"כ טעים. אוזקי-מצויין,גדול,חם ופריך. מעדן. לקינוח-מוס שוקולד עם ברולה בפנים-מצויין אני כבר מחכה לפעם הבאה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
15/02/09

מנות קטנות מחיר מופקע,ובעיקר לא טעים בעליל.ממאוד לא ממולץ לנסות.לא נעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה