נגישות
נגישות

סורה - SORA ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על סורה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/12/10

התרשמנו מאוד מהמקום, מאדיבות של מלצרית בשם, ילנה. הסושי היה טעים ומיוחד!! וביקרנו בהרבה מקומות אחרים- לא טעמנו סושי כזה טעים ועדין... תמשיכו כך!!!!!! תודה איגור ומילה

עוד פרטים
הוספת תגובה
eran tal - תמונה
eran tal מבקר מתחיל
4.0
24/12/10

זוגתי ואני היינו היום בלילה עם השוברים של ביג דיל. הזמנו "צ'ילי פופ שרימפס" שהיה קליל, כוסות יין שהיו בכמות יפה. טעו לנו ב"סאקה ספיישל רול", שהיה אמור להגיע עם מוצרלה (בתוספת מחיר) - אך... השאירו לנו את הישן והוציאו גם מנה חדשה. יש להם תפריט קינוחים בעל פה - לקחנו טארט טאטן בננות שהיה מדהים והשאיר טעם של עוד. השירות מזמין והמקום נעים, כיף שיש מקום כזה ליד הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eitan - תמונה
eitan 2 ביקורות
4.7
22/12/10

הגענו בעקבות רכישת קופנים באמצעות ביג דיל, בכדי לחגוג יום הולדת.מהמנות הראשונות ועד מנות הסיום פשוט גן עדן - גורמה, הטריות של הדג בסושי, איכות הסטייק ומנת הקרם הברולה האדיבה ביותר,... מדהים פשוט חגיגה בפה, והשירות - מהבחורה עם המגפיים המדליקים ועד הבחור שהגיש את המנות לשולחן, המלצרית המקסימה, שהרחיבה על כל מנה שהתבקשה בנועם והבנה, תענוג. אין שום ספק שנחזור בהקדם, הפרידיאנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/08/10

אתמול ישבתי עם חברה וממש נהנינו גם מהאוכל וגם מהשירות. שתינו את קוקטייל הערב- מרגריטה פירות יער עם כדור סורבה- ממש מרענן. הסושי הכי טוב שאכלתי- ממש טרי. יש להם סושי חם שעומד בליגה משל... עצמו. הייתה לנו מלצרית מקסימה. כדאי לנסות למי שלא מכיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נלי - תמונה
נלי מבקר מתחיל
3.0
15/05/10

חגגנו את יום הולדתה של ביתי בת ה18 בסורה בפעם הראשונה, היה נחמד מאד,האוכל לא מאכזב וגם המוסיקת רקע היתה מעולה, ממליצה להפחית את המונוסודיום גלוטומט מהמנות,הפה שלי התיבש... נחזור לטעום... עוד מנות עם הקפדה על הבחירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
13/05/10

כל החברה ,שאני עובדת בה, מפסיקים להזמין אוכל מהמקום הזה. משלוח לתל אביב לוקח המון זמן - מעל שעה. סושי מגיעה מבולגן בתוך הקופסה ובלי רטבים כלל. לא ממליצה בכלל!ליסה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/04/10

אני וחברה הגענו לשבת אתמול במסעדה. היה ממש מדהים- גם האוכל וגם השירות של המלצרית שליוותה אותנו לאורך הארוחה. אכלנו את הקרפצו סלמון שהיה מעדן ואני אכלתי גנקן- כדור של אורז עטוף בדג-... המלצרית המליצה ולא פספסה- שווה למי שמחפש דגים טריים ואיכותיים באזור המרכז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/03/10

לאור המלצות חברי ביקרתי במסעדה אני ובן זוגי וברצוני לציין שהרבה זמן לא נהננו משרות ואוכל כל כך מקצועי הסושי היה מדהים ומורגש ששמים דגש על דגים טריים ולא בקמצנות ליווינו את הארוחה... ביין היה מדהים כמובו שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
13/03/10

נתחיל מהסוף. מקום מומלץ. ישבנו זוג לארוחת צהריים. לראשונות הזמנו מרק מיסו וסושי צמחוני. המרק היה מצוין הסושי היה מוקפד מאד הן ברמת ההגשה והן בטעם. ניתן היה לחוש שהמרכיבים טריים. לעיקרית... חלקנו מנת בקר בחצילים שמזכירה את המנה המקבילה במסעדה אחרת. היה טעים מאד למרות שהבצל היה קצת דומיננטי. לסיכום מפתיע מאד, הן ברמת הטעם והן באיכות. מומלץ לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
12/03/10

לא להאמין איך המקום הזה עדיין עובד.אוכל ברמה נמוכה ביותר,שום דבר לא טעים,במקום הזה גם לא מכירים את המושג טריות.אין מקום למסעדה כזאת לא ב"שבוע גורמה" ולא בשום מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה