נגישות
נגישות

חדר האוכל ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

176 ביקורות וחוות דעת על חדר האוכל

david_yo - תמונה
david_yo מבקר מתחיל
ממליץ
4.5
30/12/17

האוירה טובה ויוקרתית, שירות מעולה, אוכל טוב מאוד, מחיר בין סולידי ליקר, הקפדה על פרטים קטנים ומלצר בקיא במנות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה מבקר מתחיל
מחירים מוגזמים מנות לא מיוחדות
2.0
05/11/17

המקום נעים , במקום נוח לבאי הקאמרי האופרה והמוזאון. המחירים יקרים מאוד, המנות פשוטות.מנת הרינג שזה 4 טוסטונים עם פרוסת דג עליהם 52 ש"ח. חצילים , סלט מוגשים בלי תוספת לחם. הזמנו סלט חדר... אוכל , בהמלצת המלצרית, שזה כלל 70% מלפפונים ,5 חתיכות של עגבניןת שרי וצנוניות. הסבנו את תשומת לבה של המלצרית על כך ואף הראנו לה את כמות המלפפונים בצלחת. היא אמרה שתדווח . בכך הסתיים הטיפול. לא חזרה אלינו עם התיחסות כלשהי. מכיוון שלא התכוונו לאכול את הכמות של המלפפונים השארנו אותם בצלחת שילמנו בשביל 2 כפןת סלט 42 שקל. המחירים ממש אינם מצדיקים את גודל ורמת המנות. אנחנו לא נבקר שם יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilan2525 - תמונה
ilan2525 18 ביקורות
אוכל שמן , מבחר מצומצם ומחיר בשמיים .
2.0
31/08/17

מבחר מצומצם מאד של מנות . כל המנות שהתקבלו היו מאד שמנות . מחיר גבוההמאד ביחס לתמורה . לא מומלץ בכלל !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva 28 ביקורות
אחלה מסעדה
4.0
25/06/17

האמת שציפיתי למשהו קצת יותר. יותר טעים, יותר יוקרתי, יותר מיוחד. ישבנו חברה ואני, הזמנו רביולי ריקוטה ותרד, לאבנה עגבניות, סלט חדר האוכל ולחם הבית. האוכל היה טעים, ומחירים ממש לא יקרים.... השירות היה מצוין, מהיר, ועם חיוך. היה המון רעש במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut 2 ביקורות
אכזבה ולא מצדיק את המחיר (200 ש"ח לסועד)
2.5
13/12/16

קרפצ'יו דיי סתמי(ביקשנו להוריד את האפרסמון מהמנה אבל עדיין) מגיע בלי לחם. סלט חדר אוכל - סלט פשוט. פרגית צלויה עם בטטה ועדשים - המנה הגיעה קרה בהתחלה. החליפו לי אותה אחרי שאכלתי... קצת..אבל היא הגיעה קטנה יותר מלפני. בעלי הזמין פילה בקר - גם פשוט. לקינוח הזמנו נמסיס שהיה נחמד. בקיצור אכזבה ולא מצדיק את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Osnat - תמונה
Osnat 2 ביקורות
היום היה מאוד מאכזב
2.3
06/12/16

הגענו בשבע בערב המסעדה הייתה מאוד מלאה. כל האוכל הגיע קר וחסר טעם. המחיר מאוד גבוהה לארוחה שהזמנו החוויה הייתה לא נעימה . חייבת לציין שהמלצרים והמנהלת נשמרת מאוד חביבים ונעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
היה מקום בערב! מפתיע וכיף
4.5
30/05/16

בספונטניות הגענו לארוחת ערב בחדר אוכל, אפילו היה מקום בלי המתנה בשעת ערב! המנות הגיעו מהר, שתינו יין אדום מצויין בהמלצת המלצרית.. (לא מובן מאליו שמלצרים היום יודעים מה להמליץ!) המנות לא... איכזבו - טעימות, משביעות ובדיוק במידה. בקיצור - מומלץ לאללה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוית - תמונה
רוית מבקר מתחיל
דירוג 5 ללא ספק! אם היה אפשר אז יותר
5.0
29/05/16

הגענו 5 אנשים ביום שבת, ארוחה משפחתית. העיצוב הלבן והשולחנות הארוכים תרם לאווירה קיבוצית נעימה מאד. מהרגע הראשון השירות היה יוצא מן הכלל. למרות שהמסעדה נראתה יחסית מלאה כל בקשה שלנו... נתמלאה בכלום זמן. הזמנו פלטת מנות פתיחה שכל אחת ואחת מהמנות האלו היה טעימה מאד. מנת ההרינג היתה מקסימה מאד. כמנה עיקרית הזמנו פלטת בשרים מאד מומלצת וטעימה. רביולי הכמהין היה מדהים. ממליצה בחום ובהחלט נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית רפ - תמונה
רונית רפ 2 ביקורות
מסעדה לכל המשפחה
4.3
05/05/16

הגענו כל המשפחה למסעדה בשבת והשולחן שהזמנו היה עדיין תפוס. המלצרים אירחו אותנו עם לימונדה, וההמתנה קצת התארחה... למרות זאת, מהרגע שהתיישבנו נהנינו ממנות פתיחה טעימות על חשבון המסעדה... ואוכל מעולה בהמשך. הארוחה התאימה לילדינו המתבגרים, וגם לנו. יחד היתה לנו חוויה טובה מאוד של ארוחת צהריים בשבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלה - תמונה
רחלה 23 ביקורות
מסעדה שכדאי לחזור אליה
3.8
26/04/16

מנות טעימות:גרבלקס (עם סלט תפ"א ושמנת), בטטה צלויה (עם צ'ילי), המבורגר טבעוני. רצינו להזמין כבד קצוץ אבל ויתרנו כי המנה עצמה לא כללה לחם (מנה נפרדת לא זולה...) - מעט קטנוני (כי מי שמע... על כבד קצוץ ללא לחם?) אווירה נעימה. שירות קשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה