נגישות
נגישות

הגלריה של אלמוג ביקורות וחוות דעת - עמוד 29

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

311 ביקורות וחוות דעת על הגלריה של אלמוג

liatel4 - תמונה
liatel4 7 ביקורות
מאכזב
1.3
29/11/14

היינו אתמול בארוחת בוקר בבופה שעולה 89 שח והתאכזבנו מאוד מאיכות האוכל, בינוני מינוס, חביתות היו קרות, כרובית היתה שחורה בפנים, המאפים והפשטידות היו קרים לא טריות וגם הסלטים היו לא טריים... ונראים כאילו הוכנו יום קודם. הדבר החיובי היחיד הוא שהמקום מיוחד ויפה אבל ממקום שגובה 89 שח לאדם לארוחת בוקר הייתי מצפה להשקעה באיכות האוכל, למנות עם סלמון או דברים מיוחדים. לא נחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לביאה - תמונה
לביאה מבקר מתחיל
יקר וזלזול באורחים
2.0
22/11/14

ארוחת בוקר ביום שישי תור של כ 15 דקות בכל פעם שניגשים לבופה. בעלת הבית המליצה לשבת ולחזור בהמשך. כך עשינו אך היה שוב תור. בעלת הבית האשימה את האורחים שהגיעו כולם יחד.....למה לא לפתוח... דלפק נוסף במקום כל כך גדול. האוכל_ חמרים פשוטים, סלטים מכרוב בכל הצורות ועדשים. גבינות פשוטות. במחיר של 89 ש"ח לארוחה הייתי מצפה לחביתה שעשויה לפי הזמנה במקום זה יש מגש חביתות שהוכנו מראש. העיצוב- קיטש עמוס, שונה, עניין של טעם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
חוויה קולינרית יוצאת דופן!
5.0
23/10/14

הגעתי לגלריה של אלמוג לאחר אינספור המלצות של חברות ולמרות שבאתי עם ציפיות גבוהות הופתעתי לטובה. המקום מטופח ומעוצב מדהים. האוכל טרי ומסודר מדהים. הבופה עשיר עם אפשרויות טעימות וגם... בריאות. לא להחמיץ!!! שווה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ravit - תמונה
ravit מבקר מתחיל
ווואו!! פשוט מדהים!
5.0
21/10/14

הגענו אני ועוד 3 חברות לחגוג יום הולדת לחברתי היקרה,ואני עדיין נפעמת מהמקום המיוחד והלא שיגרתי הזה! איך שפותחים את הדלת מרגישים כאילו אתה בתקופת הרנאסאנס והגינה שלהם...הרגשנו... באירופה. האוכל היה פשוט טעים נהננו מכל רגע! כל הכבוד,בטוח שנבוא שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אכזבה גדולה - תמונה
אכזבה גדולה מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.8
11/08/14

ביקרנו היום במקום שתי חברות. חברתי לא הייתה מעולם במסעדה, והתפעלה מהעיצוב המיוחד , מהכלים הנאים ומאווירת הקיטש, במובן הטוב של המילה. השירות היה נעים ומסביר פנים אבל האוכל, האוכל... היה... פשוט בלתי אכיל. הגענו בשעות הצהריים ונראה שהמאפים חוממו כבר מספר פעמים במשך שעות הבוקר כי אי אפשר היה לנגוס בהם., חלק מהסלטים היו חמוצים ובלתי אכילים ואפילו הקינוחים היו איומים. כדי לאכול את עוגיות הגרנולה היבשות יש צורך בפטיש כי לא ניתן לנגוס בהם. חבל, הייתי במקום לפני כחצי שנה ומאד נהנתי מאוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירה ורינה - תמונה
שירה ורינה מבקר מתחיל
חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת
5.0
08/02/14

מקום קסום!!! לקחתי את אמא שלי ליום הולדתה ואין ספק שהחוויה היתה שווה יותר מכל מתנה. העיצוב של המקום מדהים, צבעוני ומושקע ברמות, כלי ההגשה אותנטיים ויוקרתיים, עובדי המקום חייכנים... ואדיבים, והאוכל..... אין דברים כאלה! יש הכל מהכל בשפע, נקי, מסודר וטרי, הזדמנות לטעום ממגוון מטעמים מעניינים מיוחדים וטעימים, לא עוד ארוחת בוקר סטנדרטית ומשעממת, מאפים טריים, גבינות מכל הסוגים, 2 סוגי שקשוקה, למעלה מ-7 סוגי סלטים עשירים, כמה סוגי פשטידות מיוחדות, פריקסה ממכר והקינוחים מגוונים ומענגים. מרגישים שהכל נעשה באהבה מקצועיות ושימוש בחומרי גלם איכותיים. אני ואמא שלי לא מפסיקות להתפעל, ממליצות בחום, שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofir - תמונה
ofir מבקר מתחיל
לחיות בתוך אגדה
5.0
08/02/14

אתמול חגגנו לאמא המהממת שלי יום הולדת. הגענו לגלריה אחרי שחברה התעקשה שנבקר בגלריה למרות שזה לא קפיצה של 5 דק מהבית. למזלנו הרב חברתי הטובה עקשנית! הגענו למושב נווה ימין (ברוך בורא... הוויז) ונכנסנו בשביל עפר שנראה לא כל כך מבטיח... אבל ברגע שנכנסנו בדלת הרגשתי לרגע כמו עליסה בארץ הפלאות שעברה ליקום מקביל - וווואווו!! המקום האוכל( וואוו איזה אוכל?!) הבגדים ( כן הבגדים) , השירות, האנשים המחייכים - כמה שעות של אגדה - קשה לתאר את כל הפרטים אבל כשתקפצו תבינו... מומלץ בחום!! המחיר יקר יחסית לארוחות בוקר אך אין מה להשוות לארוחות בוקר רגילות תמורה שווה לכסף ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
או - תמונה
או מבקר מתחיל
מקום נפלא
4.3
05/02/14

בהוויתי אני לא כותב ביקורות גדול. אך למקום הזה אני חייב לתת את הדעת.לכל הגברים שמחפשים להרשים את נשותיהם בהפתעה חדשה, זהו המקום! המקום ברובו לנשים , אך גם גברים יכולים למצוא את עצמם ,... בעיקר בתחום האוכל. הבגדים המעוצבים, המבחר העצום של האוכל והקונספט בהחלט יכולים למלא כמה שעות טובות מהזמן הפנוי. אה, וכמובן אזכיר את משקה הבית שפשוט אי אפשר להפסיק לשתות! ממליץ מאוד מאוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bar - תמונה
Bar 2 ביקורות
חוויה שלא מהעולם הזה
4.0
29/01/14

לאור המלצות חמות הגעתי לגלריה של אלמוג, מה שמבחוץ נראה כסתם מקום מתגלה כארץ מופלאה מבפנים. ניתוק מהעולם החיצון! מקום שקט המשרה אווירה של רוגע, מעוצב בצורה מיוחדת עם פרחים, תמונות, בובות... חרסינה, כלים עתיקים ועוד... במקום קיים מזנון בופה מרהיב עם מבחר גדול של מטעמים.... כל אחד מוצא שם משהו! מבחר הסלטים היה מדהים וכל סלט מיוחד במינו... אם לא מספיק כל זה, קיים במקום משקה אלים שאין כמותו ולבסוף קפה עם מבחר קינוחים! מומלץ מומלץ מומלץ!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
אכזבה. אכזבה אכזבה
1.0
23/01/14

בשנים האחרונות יש היצע אדיר של ארוחות בוקר , החל מארוחות בוקר רגילות ועד ארוחות בראנץ׳. ישנן ארוחות יותר טובות שכדאי לחזור וישנן פחות טובות אבל במקרה של גלריית אלמוג ארוחת הבוקר ממש... מזעזעת ויותר מכל מכעיסה. כאן לא מדובר בטבח יותר או פחות טוב כי זאת אחרי הכל ארוחת בוקר כאן זה ממש זלזול באנשים. שפע של צלוחיות דחוסות במינים שונים של סלטים שחוזרים על עצמם בכל וריאציה אפשרית, אוכל ממוחזר ודגש על הממוחזר, שימוש במרכיבים הזולים ביותר, מאפים שחוממו עוד פעם ועוד פעם, חביתה שמרוב שהיא עמדה על המנון כבר התייבשה ועוד... מצאתי את עצמי הולכת וחוזרת עם הצלחת מנסה בכוח למצוא מה לשים על הצלחת. בסוף ההפוך שהיה טוב, אך האם היה שווה לשלם עבור ספל קפה מחיר של 79 ש״ח ??? מזהירה אתכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Danielle
Danielle
05/02/2014
האמת שאני בהלם מהתגובה המשמיצה, המבטלת והירודה ברמה. יש בארץ מבחר מסעדות/ בתי קפה במגוון רחב של מחירים. לפי תגובתך אפשר להבין כי המחיר הפריע לך יותר מכל . מבחר הסלטים עצום , המאפים המדהימים והאוכל שעשוי ככ טוב השאיר אותי פעורת פה. לכן, אינני מבינה על מה המהומה. מזמינה אותך לאכול במגוון רחב של בתי קפה עם מחירים נמוכים אשר יספקו אותך . לדעתי, התגובה לא במקומה.