נגישות
נגישות

הגלריה של אלמוג ביקורות וחוות דעת - עמוד 31

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

311 ביקורות וחוות דעת על הגלריה של אלמוג

אלמוג - תמונה
אלמוג 3 ביקורות
4.7
15/03/10

אין דברים כאלה, אין עוד מקום כזה בארץ ובעולם, חוויה לכל החושים, לקח לי לי חצי שעה להרגע מן היופי האווירה וכמה טעים........ הסלטים, מלאי דמיון וטעים משהו.הכל בטוב טעם ולמי שלא היה מומלץ... ביותר. התמכרתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/03/10

עולם קסום ומפתיע נגלה לעיני עם פתיחת הוילון. שפע של דברים יפים מעניקים תפאורה תואמת לבית הקפה המקסים הזה. דירה נאה, כלים נאים ומלצריות נאות יקבלו את פנייך בחמימות דחוסה. והאוכל?... לעילא ולעילא! מוגש בסרוויזים מעוטרי פרחים. חידוש מרענן מכל התפאורות המודרניות-מנוכרות שמקשטות בתי אוכל למינהם, גם אם קיטשי קמעה. בקיצור, תענוג צרוף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/01/10

ביקרתי במקום עם בן זוגי שחשב שאני גוררת אותו לעוד אחת מהמסעדות "שלי". כשנכנסנו כבר ראיתי בתגובתו שהפעם אוכל להנות מן האוכל בשקט וללא קיטורים. נהננו כלכך עד שבן זוגי היה מוכרח לציין זאת... בפני אלמוג בעלת המקום המדהימה. אסור לפספס פשוט חויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
25/12/09

האוכל טעים והמקום נעים אבל קחו בחשבון שיש שעת סיום לארוחת הבוקר, ואם לא ידעתם (כי לא אמרו לכם בטלפון כשהזמנתם מקום) תזכו לנזיפה מהמלצרית שתברר אתכם איך יתכן שאתם לא בקיאים באורחות... המקום, ותודיע שחרגתם בעשר דקות! וזמנכם עבר ונא להתכבד ולהתעופף במהירות. לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
4.7
08/12/09

מקום מדהים יופי עוצר נשימה, חוויה מיוחדת ומופלאה, אוכל טעים מיוחד ושונה מכל מקום אחר. אלמוג אור אפרת וכל הצוות מדהימות. חוויה שחובה לנסות, אל תפספסו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/12/09

אנחנו קבוצת בנות חובבות בתי קפה והגענו בהמלצה שבספר יום חופש. האמת שאנחנו מאוד ביקורתיות ואין מקום, שאנחנו לא יוצאות בלי ביקורת והערות, הפעם היתה לנו בעיה, קראנו לאלמוג- בעלת המקום והיא... מקסימה ואמרנו לה שיש לנו בעיה, שזה המקום הראשון שאין לנו שום הערה או ביקורת, הכל היה טעים טרי מפתיע ומרגש, כמה יצירתיות יש לאשה הזאת. המון אהבה ויופי ואנרגיות חיוביות. מגיע לה כל הקרדיט, אותנו קנית שימותו הקנאים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
04/12/09

אישתי "סחבה" אותי לארוחת בוקר, אמרתי לעצמי טוב למען הזוגיות, מה כבר יכול להיות?כשנפתחה דלת הסתרים נתגלתה לי מערת קסמים כמו באלאדין, מקום קסום ביותר משהו שונה לגמריי. אמרתי לאשתי אני... מקווה שהאוכל טעים כאן או שרק יפה, האמת נפלא הכל היה טעים ושונה אכלתי דברים חדשים ומעניינים אפילו סלטים שלא טעמתי מעולם. מה שכן עלה לי יקר כי אישתי אחרי הארוחה כבר חגגה בקניות בגלריה,חיים פעם אחת, תנסו גם אתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/12/09

לא מבין את הישראלים , סוף סוף מקום, אירופה ,כמו בארמון, נכון שהמקום היה איזה חממה או לול, אבל מה, שהאשה הזאת עשתה מהמקום הזה, צריך טעם אדיר ומעוף. למה אנחנו לא יודעים לפרגן. אני רוצה... להמליץ על היופי על הכלים על האוכל הטעים ועל היחס החם, 79ש"ח כולל קינוחים עשירים כולל משקה הבית משהו משהו וגם קפה בסוף. למי שיקר שלא יבוא אבל שווה כל שקל ויותר. אילן המרוצה -כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/12/09

הגענו בזכות המלצתה של חגית אברון באחת הכתבות במדור האוכל של גלובס. זאת פעם ראשונה, שהמציאות עולה על הכתבה, שהיתה מפרגנת. שפו, שפו על הגאוניות על הטעם היופי היצירתיות, כמה אהבה הושקעה... כאן. כל הכבוד. גם יפה גם טעים ונעים נעים, רק הצלחה, אל תתיחסו לביקורת של אנשים קטנים שלא יודעים הנאות החיים, רע להם.... שבת שלום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלמוג - תמונה
אלמוג 3 ביקורות
4.7
28/11/09

אין מקומות כאלו בכל הארץ האורחים שהבאתי מארה"ב מדרום אפריקה ומאנגליה, לא הפסיקו להתרגש ולצלם,הם "התעלפו" מהמקום מהאוכל ומבעלת הבית והבת שלה, שאיתה. הכל מיוחד ורואים כמה אהבה הושקעה לכל... "המפרגנים" קנאים בטוח שיש סיבה טובה לבעלים לא לרצות אנשים ממורממרים, שלא יודעים להנות מהדברים היפים של החיים. אנחנו כל שבוע מגיעים לפחות שלש פעמים וזה הבית השני שלנו. אני מזמינה את כל הנשים לחוויה אמיתית של אשה

עוד פרטים
הוספת תגובה