נגישות
נגישות

הגלריה של אלמוג ביקורות וחוות דעת - עמוד 27

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

311 ביקורות וחוות דעת על הגלריה של אלמוג

יגל - תמונה
יגל מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
21/11/15

שמעתי על המקום מזמן, התמונות באתר גם מאוד מזמינות. המציאות קצת שונה, המקום בלוי ולא מתוחזק. ואני מתכוונת לתפאורה הקבועה, למשל, סלסלות פרחי הבד התלויות, ולא למוצרי יד 2 שנמכרים על הדרך. ... לגבי האוכל, המבחר גדול, האיכות בינונית. הסלטים היו תפלים, חלקם נראו שנחתכו יום קודם. המנות החמות כנ"ל. והנורא מכל, כלי ההגשה שקיבלנו היו מלוכלכים. כ 3 פעמים החלפנו כוסות וסכום עד שאיכשהו זה נראה רחוץ במידה סבירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
רמה אחרת - שווה את המחיר!
3.8
06/10/15

אנחנו זוג שיוצא הרבה, ולא ראינו בארץ רמה כזו של מבחר, מגוון ואיכות עם טעם. אוירהמ יוחדת, שירות ברמה גבוהה - שווה כל שקל! תלכו מהר! מחר גבוה אבל יש תמורה מלאה עליו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Helen - תמונה
Helen 14 ביקורות
מעולה ומהמם בו זמנית
5.0
29/09/15

קיבלנו כרטיס מתנה לארוחת בוקר הזמנו מקום כי הבנו שזה חובה שהגענו למקום היינו פשוט בהלם טוטאלי המקום מעוצב בצורה מופלאה דבר שלא רואים כל יום ישבנו וניגשנו אל הבופה האוכל מצויין וטרי... המלצריות היו מאוד שירותיות אין ספק שגם החנות שיש בתוך המסעדה מוסיפה לאווירה מקום קסום ביותר מומלץ בטירוף למי שרוצה חוויה אחרת לחלוטין ממסעדה רגילה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Robi - תמונה
Robi 2 ביקורות
הגלריה של אלמוג
5.0
05/09/15

מקום מדהים מיוחד במינו תרתי משמע. מקום מהמם ביופיו אוכל טעים ומיוחד מזנון עשיר כל טוב והכל טעים טרי ומיוחד להבדיל מכל בית קפה אחר...יחס חם משפחתי הן של הצוות הן של אלמוג והבת אור.מקום... שווה כל שקל.התאהבתי בו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mordechai - תמונה
Mordechai מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
16/08/15

מקום עמוס לעייפה בפרופס שוק הפשפשים במובן חוסר הטעם של המילה אוכל בופט סלטים חסר טעם אבל הרבה צבע המחיר לזוג ללא הטיפ 198 שח לא מוצדק המנחם היחיד השרות של המלצריות החמודות המחייכות... ללא סיבה רוב הזמן אנחנו לשם לא חוזרים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rina - תמונה
Rina מבקר מתחיל
ארוחה וחוויה משובחת.....ממליצה בחום.
5.0
30/06/15

מקום מקסים, אווירה קסומה.... אין חשק ללכת, אלא להישאר עוד ועוד ולהנות מהחוויה. האוכל טעים להפליא, נראה מגרה ומזמין... פשוט מושלם. תודה לך אלמוג על החוויה המיוחדת ועל קבלת הפנים המחויכת... והנעימה. היינו ואין ספק בכלל שנגיע שוב ושוב! ואפילו ממש בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 5 ביקורות
כבר פעם שניה ועדיין משובח
4.5
15/06/15

ממליצה בחום על הבופה במסעדה. הפעם הגעתי עם אורחים מחו"ל. הם נשארו פעורי פה. גם חוויה קולינרית משובחת וגם חוויה ויזואלית מרתקת. נהנינו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירן - תמונה
לירן 19 ביקורות
אחלה מקום
4.5
31/05/15

יש בו אווירה אוטנתית האוכל שמוצע בבופה מגוון למדי וטעים. ממליץ להגיע לביקור

עוד פרטים
הוספת תגובה
פסי - תמונה
פסי 2 ביקורות
מקום קסום בסוף העולם שמאלה...
4.3
24/01/15

חווינו בוקר נפלא במקום הקסום של אלמוג.. אירוח כמו שאירוח צריך להיות. שאפו :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
נצ'ו - תמונה
נצ'ו 2 ביקורות
מקום מקסים
4.8
18/01/15

הייתי במקום הזה שלוש פעמים, נהנתי מהאווירה מהמאכלים המיוחדים ומהשירות הטוב. ממליץ בחום, למפגש אישי, או חגיגת ארועים אישיים כמו ימי הולדת ימי נישאוין ועוד

עוד פרטים
הוספת תגובה