נגישות
נגישות

הגלריה של אלמוג ביקורות וחוות דעת - עמוד 28

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

311 ביקורות וחוות דעת על הגלריה של אלמוג

eliko - תמונה
eliko מבקר מתחיל
אירופה במרכז הארץ
4.8
18/01/15

אווירה מיוחדת ורומנטית, חוויה קולינרית יוצאת מן הכלל עם אוכל טרי ובשפע וגם תפריט מגוון מאוד. הגשה עצמית נעימה על משטח המאפשר למספר רב של אנשים גישה לאוכל. בקיצור הנאה מרובה מביקור קניות... וארוחת בוקר. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael - תמונה
yael מבקר מתחיל
חוויה קסומה
4.3
18/01/15

הגלריה של אלמוג היא חוויה אחרת לארוחת בוקר או אם בא לך להתפנק בכל שעה אחרת ביום. מייד שנכנסים למקום הההרגשה היא כאילו ונכנסת לעולם אגדות. הכלים כמו בבית מלוכה, האוכל מגוון טעים ומוגש... בצורה מעוררת תאבון. (תשכחו מאומלט וסלט עלים ). יש מקום גם לציין שהשרות אדיב ומקצועי ובהחלט עושה חשק לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shmulik - תמונה
shmulik 3 ביקורות
מקום של חוויה חושית וגסטרונומית
4.8
18/01/15

הגלריה של אלמוג מעוצבת בטוב טעם ובעיצוב מרשים . שילוב עשיר של צבעים טעמים וריחות. מיד בכניסה העין סופגת חופן של " גירויים" שיש ביצירות הרבות והצבעוניות המקשטות את הגלריה. נראה שניתנת... הרבה תשומת לב ליופי ולפרטים. הבופה היה עשיר ומגוון ,מבחר האשפרויות היה כמעט אינסופי טעים וחמים ..... נשארנו עם טעם של עוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
מהמם!!!
5.0
18/01/15

בשישי האחרון ביקרנו ארוסי ואני בגלריה של אלמוג המקום מהמם ביופיו ממש עוצר נשימה אווירה חלומית ממש גן עדן. ישבנו לארוחת בוקר בבופה של שישי אשר היה עשיר בכל טוב ונהנו מכל רגע. נתראה בקרוב... צוות הגלריה של אלמוג הפעם נגיע כזוג נשוי . תודה על חוויה מדהימה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
matan koren - תמונה
matan koren מבקר מתחיל
חוויה קסומה במושב נווה ימין
5.0
17/01/15

הגענו ביום חמישי בבוקר ואלמוג קיבלה אותנו בחום באמצע החורף הקר :) גלריית עתיקות מקסימה ומגוונת והאוכל...מושלם!! מלאאא סלטים מכל הבא ליד, פריקסה מדהים ומגוון פשטידות שאתה לא יודע מאיפה... להתחיל.. בקיצור, שווה! אלמוג תודה רבה על האירוח החם, נתראה שוב בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran - תמונה
Moran מבקר מתחיל
מושלם !!!
5.0
16/01/15

היה מהמם טעים ומהנה !!! בהחלט מקום מיוחד שלא רואים כל יום . חחגנו טרום נישואין ובהחלט נחזור כזוג נשוי !!! תודה מורן ומאור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hinanit - תמונה
Hinanit 2 ביקורות
תודעת שירות מהנמוכות ש"זכיתי" להן בארץ
1.0
04/01/15

היי, הזמנתי מקום דרך הטלפון לבעלי ולי. אנו גרים בצפון הארץ. ערב קודם להגעה הגיעה הודעת SMS בה נכתב לאשר שוב את ההגעה. במידה ולא תאושר ההגעה תוך שעה מהגעת ה- SMS, ההזמנה תבוטל!!!! היות... והייתי באמצע פגישה, ולא קראתי את תוכן ה- SMS באופן מעמיק, שלחתי אישור. בשלב בו יכולתי להתפנות לקריאה מעמיקה, נתקלתי באותה שורה "הזוייה" שבמידה ותוך שעה לא אאשר את ההזמנה היא תבוטל. החלטתי להתקשר ולברר האמנם?! בעלת העסק אלמוג ענתה לשיחה. יש לציין שמתחילת השיחה הייתה מאוד לא נעימה (בלשון המעטה). הצגתי את עצמי ואת תוארי (כפי שצויין בהזמנה). ושאלתי את בעלת הבית מה היה קורה אם לא הייתי מאשרת, או לחלופין מפספסת את ה-SMS ומגיעה ממרחק כה רב... נתקלתי בבעלת עסק שכנראה יש לה "עודף" לקוחות. ושכה כבר מזמן איך לשוחח עם בני אדם!!!!!!! ואני כותבת את הדברים מאוד, מאוד בעדינות!!!!!!! במקום להשיב בנועם, תקפה אותי והשיבה בשאלה: "עדיף שאני אתקע עם מקומות ריקים? עם שולחנות ריקים"? ה"שיחה" רק הלכה ונעשתה גרועה מרגע לרגע. הטונים היו בלתי נסבלים!!!!!!! חבל מאוד שמקום הרוצה לשמור על קלאסה, על רמה שוכח מהר מאוד שהוא "חי וקיים" בזכות לקוחותיו. מה שבטוח, אין לי שום כוונה להטריח את עצמי ולהגיע למקום שבעלת הבית שלו מתנהגת באופן כה מתנשא ובוטה!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
11/01/2015
כשמספרים על מקרה, רצוי לספר את כל העובדות, אז בואי נשלים את העובדות ללקוחות. ביום חמישי רווית המלצרית כמו בכל יום חמישי מתקשרת לכל מי שהזמין לקבל אישור או ביטול הזמנה כדיי שנוכל לשבץ לקוחות נוספים שרוצים חהגיע, גם אלייך רווית ניסתה לצלצל מספר פעמים והיות ולא היתה תשובה היא שלחה לל sms בו ביקשה לאשר הגעתך, אגב מה שבפועל כן היה ואישרת, אבל אז את בחרת לצלצל ולהפציר בנו על תוכן הsms כן את היית מאוד אגרסיבית, כשאמרתי לך חיננית אני רואה שאישרת צרחת עליי ואני מצטטת: בשבילך, אני ד״ר חיננית כנראה שחשבת שאת במרפאה שלך, ביומן היה רשום חיננית ושמך מבחינתי ככל המוזמנים, אין לך עדיפות ובכל זאת אני מכבדת את הצהרתך לא לידרוך במקום הקסום שלי, ״עודף״ לקוחות כפי שציינת זהו מושג שאני לא משתמשת בו, יש לנו לקוחת מדהימים, חוזרים ומביאים איתם את כל החברים והמשפחות שלהם 13 שנה של הצלחה וצמיחה עם זה יהיה לך קשה להתווכח......מחבקת אותך באהבה💝 אלמוג רוקח
אילנית - תמונה
אילנית מבקר מתחיל
חוויה של חו"ל..
5.0
24/12/14

אני רוצה להמליץ בחום על המקום המיוחד הזה. הגלריה מקסימה ומרהיבה ביופיה. האוכל מעולה, מגוון, טרי וערב לחיך. מאוד נהנינו ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efrat - תמונה
Efrat 2 ביקורות
אכזבה הגלריה של אלמוג
1.0
23/12/14

הזמנו מקום לשעה 12:30, הגענו טיפה מוקדם יותר. שילוט הכוונה לחניה אינו ברור וממוקם בפנים. כשכבר נכנסו למסעדה אף אחד לא קיבל את פנינו המלצריח היום מאוד מאוד עסוקים.והיתה תחושה שמתעלמים... מאיתנו. הפרעתי למלצרית שמצאה מקום בשבילנו בחדר פנימי. החדר אינו מאורר וריח של עובש שלט בחדר. לאחר כ10 דקות שעדיין התעלמו מאיתנו. החלטנו ללכת ולא לחזור עוד אף פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סינטיה - תמונה
סינטיה מבקר מתחיל
חוויה מעולה!!!!
5.0
12/12/14

אין לי מילים לתאר את החוויה שעברנו היום. היינו 5 חברות שבאנו להעביר בוקר של כיף. הופתענו כל כך מהמקום שאני חייבת לשתף גם אחרים. האוכל היה מעולה, טעים, מגוון, עשיר, לא הצלחנו לטעום מהכל... מרוב המבחר. השירות היה מאוד אדיב, ממש מעל המצופה. את המקום אי אפשר לתאר במילים פשוט מרגישים בגן עדן. והכי חשוב שיצאנו גם עם קניות של בגדים.. מה אפשר לבקש יותר מזה..

עוד פרטים
הוספת תגובה