נגישות
נגישות

המטבח של ישראל ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על המטבח של ישראל

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/11/08

חלום שהתגשם !להיכנס לגן-עדן ! לעולם קסום...ככה הירגשנו אצל שרה וישראל ...עצי -פרי,ערסלים, היחס החם, החיוך, ההכפתיות...שנרגיש הכי טוב שאפשר...עושה את זה.הצימרים מעוצבים בטוב טעם ומשרים... תחושה בייתית.ה מ ס ע ד ה !!! זה כבר ליגת - עלכול מי שאהב לאכול חייב לבוא !!!מרגישים שישראל הוא שף יחודי .המרקים הסלטים הבשריםהמתוקים היינותהריחות והמבחר מחזירים אותנו שוב ושובבהערכה רבה ובכייף אסתר ואל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/11/08

מאד נהנינו מהאירוחנהנינו מיחס מופלא, מהפתקים המרגשים מתשומת הלב שנתתם לכל הפרטים הקטניםמהשירות והרצון לפנק ולהעניק המקום מוקף בחמימות באהבה וביופי והאוכל נפלא.....תודה על כל... הפינוקיםשתמשיכו לחייך ולהאיר את המקום המקסים הזהאיתן ואיילה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/11/08

לשרה וישראל היקרים נהננו מאד בביקורינו מהמקום מדהים האוירה טובה חוויה לכל אוהבי טבע עצום החדר יפה תודה רבה על הכל ועל האוכל עוד לא נאמר כלום ארוחת בקר מושקעת וטעימה והקדרות בארוחת הערב... מוצלחות במיוחד אווירה טובה ויחס מה צריך להוסיף במילים להגיע ולהנות תודה יוסי ואורטל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
13/10/08

במהלך חופשה נהדרת בצפון, הזדמנו למסעדה של משפחת שביט. בשל המלצות מהאתר בחרנו לסעוד שם בערב שישי ונחלנו אכזבה מרה. בשיחה טלפונית וידאנו כי יש מנות צמחוניות, עם הגיענו התברר שזה רחוק... מהמציאות. זכינו ליחס מלגלג, משפיל בשל בקשה למנה צמחונית (למרות שגם סלט נחמד היה מספק..) בעל הבית היה גס רוח ובוטה ובשלב מסוים אף התעלם מנוכחותינו באופן ילדותי ומאוד לא שירותי. גם לסועדת הלא צמחונית, לא נעמה החוויה, האוכל הוגש באיחור של כ-45 דקות ואף ללא התנצלות. בקיצור, חוויה שמומלץ בחום להימנע ממנה,חבל להרוס נוף פסטרולי במקום שבעליו לא מכבד את אורחיו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/06/08

כל מה שחלמתם - ויותר! באנו לתפוס שקט בצימר, וקיבלנו חלום! יין ונרות, קערת פירות אקזוטיים ומשפטי אהבה פזורים בסלון. חדר השינה, עם ג'קוזי בפינה, וילונות גולשים מעל המיטה, הדירה כולה -... רוגע, נועם ותשומת לב לכל פרט, מעוצבת באהבה וטוב-טעם. אי אפשר שלא להרגיש מיד עם הכניסה וקבלת הפנים של שרה וישראל - פשוט אושר. ארוחת הבוקר - עשירה, מפנקת ומפתיעה. כל מה שאפשר לרצות. רוצו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון 23 ביקורות
4.3
31/05/08

יום שישי אני וזוגתי נשארנו יתומים.בני הבית הלכו כול אחד למקום אחר, לא הוזמנו לאף אחד ולא הזמנו אף אחד וזוגתי שלאכול אוהבת אומרת כמובן לבשל לשניים לא, אבל לאן תיקח אותי??ונזכרנו בישראל... ידידנו שפתח מסעדה ליד הצימרים שלו בארבל החלטנו להגיע וכמובן הרמנו טלפון ולמזלנו היה עדיין מקום.מה אגיד הפתעה במושב ארבל ישנה פינת חמד קולינארית.......... אבל לפני זה הגענו המקום מואר באור רומנטי והכניסה דרך שער גפנים והגינה והמסעדה כמו שצריכה להיות מסעדה כפרית. הריהוט הכבד, הדקורציה והאור המפנק יוצרים אווירה קסומה המשפיעה אפילו על הקטנים שבאו לאכול עם הוריהם.הקבלה של ישראל ושרה אישתו כמו בבית, הצע המאכלים מצומצם אבל יחודי.הזמנתי מרק גולש וצלי כתף טלה זוגתי הזמינה טוסטים עם ממרחים והוסיפו גם אנטיפסטי וקדרת עגל.והתחילה החגיגה. המרק טעים מאוד, קדרת הכתף טעימה להפליא כנ"ל הזמנותיה של בת זוגתי.חסרון, המנות גדולות וחבל להשאיר, ממליץ להזמין מנה ולחלק ל-2 תאמינו לי יספיק או 2 מנות ל-3 אכלנו ולא הותרנו.על קינוחים וויתרנו אך כובדנו בתה צמחים ששבר את הכבדות של האוכלונבוא עוד.לסיכום,חוויה אישית וקולינרית במחיר הוגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/04/08

התחייבנו לעצמנו עם שובנו הביתה, להיכנס לאתר ולרשום המלצה חמה למען הגולשים/האורחים הבאים. התארחנו לילה אחד אצל ישראל ושרה שביט ומזמן לא התפנקנו כך. החדר נעים ונוח. נעמו לנו במיוחד שמיכות... הפוך, השקט והשלווה. ארוחת הערב במטבח של ישראל היתה חוויה קולינרית נעימה. התענגנו. בבוקר זכינו לארוחת בוקר כפרית ומפנקת שכמוה לא קיבלנו באף מקום אחר. פשוט תענוג. ולצד אלה - יחס חם ואוהב מן המארחים. אנו ממליצים בחום וכשיזדמן לנו - גם אנו עוד נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
22/03/08

מה בן אדם מחפש במסעדה? שיהיה טעים, שהשירות יהיה מפנק ומזמין, שלא ירגיש, "שקרעו" לו את הצורה. כל זה היה במסעדה של הבשלן ישראל. הגענו לצימר בלבד. לא ידענו שמצורפת אליו מסעדה. מה גדולה... הייתה הפתעתנו מתפריט הערב. עבר עלינו ערב נפלא, עם מנות שלא יכולנו לסיים בגלל גודלן, שירות אישי ומפנק, שהשאיר אותנו עם טעם של עוד. בבוקר חיכתה לנו ארוחת בוקר גדולה בהחלט, עם ביצייה אישית מוקרמת עם פיטריות, 5 סוגי גבינות, סלט דק-דק, סלט אבוקדו, חמוצים, שתייה קרה וחמה, ריבה חמה עם לחם חלומי, קפה ומנה מתוקה. בטח שכחתי משהו, כי בשולחן היה עמוס. המבקר שטען, שהאוכל הוגש בקמצנות (ראה ביקורת קודמת), כנראה בעל קיבה ענקית. בסיום ביקורינו קיבלנו הסבר מפורט עם מפה עבורנו לאן לטייל ואיכן לאכול. בהחלט נחזור ונמליץ, למרות שכבר התארחנו הצימרים מתוחזקים ומפוארים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/03/08

שרה וישראל היקרים ,תודה על סוף שבוע מקסים,על הצימר המקסים, היחס החמים והמסביר פנים. על הדאגה לפרטים הקטנים ועל הפתקים המקסימים, על הארוחות הטעימות, וההדרכות התירותייות. האוירה שקטה... נעימה ופסטורלית, ואין ספק שמרגישים כאן את הצפון האמיתי. גם הפסקת החשמל כאילו באה בהזמנהותרמה לאוירה המיוחדת. ושוב תודה מכל הלב, ניר וגלית סגל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/02/08

לשרה וישראל שביט,תודה רבה על האירוח הנפלא !!! נהננו מכל רגע,האיזור המקסים והמרגי,ע המסעדה הנפלאה שלכם,החדרים המעוצבים בטוב טעם ובכל מה שצריך. אהבנו, אהבנו, אהבנו,אנחנו עוזבים היום עם... טעם טוב בפה ולבטח נשוב עוד להתארח אצלכם.היה נהדר,תודה מכל הלב,צחי חגית אופק ניסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה