נגישות
נגישות

המטבח של ישראל ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על המטבח של ישראל

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/03/07

לשרה וישראל, תודה על הארוח החם, האישי וכמובן הקולינרי. נחמד לפגוש את אנשי ארץ ישראל הישנה והטובה, אנשי אדמה שלקחו את נושא האירוח והציבו רף גבוה של איכות שרות, פתיחות ואירוח. נעמה לנו... מאוד השהות אצלכם, המטבח של ישראל שווה כתבה בפני עצמה, ארוחת הערב שהכין והגיש ישראל היתה אחת הארוחות הטובות שזכינו לטעום. וארוחת הבוקר מציבה רף איכות שיש מעט צימרים שמתקרבים אליה, אם בכלל. כל הכבוד לכם, המשיכו כך ואנו ממליצים עליכם לכל חברינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
22/03/07

מקום רומנטי ומהודר, מיוחד ליום הולדת.טעים ומנות ענקיות. תודה, עד ליום הולדת הבא, רונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/03/07

לשרה וישראל, תודה על האירוח החם, האישי וכמובן הקולינרי. נחמד לפגוש את אנשי ארץ ישראל הישנה והטובה, אנשי אדמה שלקחו את נושא האירוח והציבו רף גבוה של איכות שרות, פתיחות ואירוח. נעמה לנו... מאוד השהות אצלכם, המטבח של ישראל שווה כתבה בפני עצמה, ארוחת הערב שהכין והגיש ישראל היתה אחת הארוחות הטובות שזכינו לטעום. וארוחת הבוקר מציבה רף איכות שיש מעט צימרים שמתקרבים אליה, אם בכלל. כל הכבוד לכם, המשיכו כך ואנו ממליצים עליכם לכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/03/07

אנו מפקדי משמר בתי המשפט. התארחנו בצימרים שביט במסגרת ימי עיון ואכלנו במטבח הנפלא של ישראל.המקום מקסים, האוכל מיוחד במינו, טעים להפליא ומוגש ברמה גבוהה. השירות המצויין והחברי של הזוג... ישראל ושרה הופך את הארוחה לחוויה שנזכור תמיד.תודה רבה, איל רחלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/03/07

אנשים מקסימים, מקום מהמם ביופיו, ירוק בעיניים, עיצוב מרשים וחשיבה על כל פרט ופרט, החל מהאסתטיקה בטוב טעם וארוחת הבוקר? עכשיו אנחנו מבינים על מה כולם מדברים!!!המון תודה על הכל. להתראות... בפעם הבאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/03/07

היה מקסים וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aa - תמונה
aa 9 ביקורות
4.7
18/03/07

הגעתי עם בת זוגתי למסעדה של ישראל אחרי המלצה של חברים.אני חייב להגיד שנורא נהננו. הזמנתי שוק טלה שהיה יוצא מהכלל.ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפי - תמונה
רפי 2 ביקורות
4.7
23/01/07

לשרה וישראל: תודה על הארוח החם, האישי וכמובן הקולינרי. נחמד לפגוש את אנשי ארץ ישראל הישנה והטובה, אנשי אדמה שלקחו את נושא הארוח והציבו רף גבוה של איכות שרות, פתיחות ואירוח. נעמה לנו... מאוד השהות אצלכם, המטבח של ישראל שווה כתבה בפני עצמה, ארוחת הערב שהכין והגיש ישראל היתה אחת הארוחות הטובות שזכינו לטעום. וארוחת הבוקר מציבה רף איכות שיש מעט צימרים שמתקרבים אליה, אם בכלל. כל הכבוד לכם, המשיכו כך ואנו ממליצים עליכם לכל חברינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/12/06

משפחת שביט, במרומי ההר במושב מקסים, יושב לו מקום עם קסם מדהים.מן מלון חדרים וכל חדר תמונה, שנוצר עם הרבה אהבה ואמונה.אפשר לראות שם צלילים ולשמוע צבעים, בין החדר והנוף יש סיפור אוהבים,... והכל מנוהל בידים טובות שהפך למקצוע את כל האהבות. השף גם מלצר והוא גם מנהל, שיוצר באהבה את כל מה שאתה אוכל. יש כמובן את אשתו הנסיכה, שכל פרט בחדר לאומנות היא הפכה. מקום מדהים ללא שום ספק, מתי כבר נחזור, אני לא מתאפק. איך הצלחתם לבנות את הכל לא אדע, העיקר שהצלחתם ועל כך אני אומר תודה.משפחת לוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותם - תמונה
רותם 2 ביקורות
5.0
06/12/06

שרה וישראל יקרים, שמנו רותם ויואב והתארחנו במסעדתכם לפני כשבוע. המילה תענוג אפילו לא מתחילה לתאר את העונג שחשנו. למנה ראשונה הזמנו את האנטיפסטי שהיה פשוט נפלא, כמעט שבענו רק מזה... למנה... עיקרית הזמנתי שוק טלה שהיה רך והוגש בקדירת חרס עשירה בירקות אפויים, מנה ענקית ועסיסית. בעלי הזמין קדירת בשר בקר שלדבריו היתה מצויינת. לא טעמתי כי הייתי עסוקה בשלי... השירות היה מקצועי ומפנק והאוירה נעימה ורומנטית. תודה לכם שהקמתם מסעדה מצויינת זו. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה