נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

Ran - תמונה
Ran 11 ביקורות
2.0
08/05/09

אוכל - בסה"כ טעים, אבל לא יותר מדי. מרגיש כמו אוכל שהכנת בבית ולא אוכל של מסעדה. המקום רועש מאד, לא ברור אם זה המקום או האנשים.מקום נחמד אולי לצהריים, אבל לא כשאמת רוצים להינות ממסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/05/09

אכלנו בקפה איטליה אתמול בערב- חגגנו ימי הולדת של בני המשפחה. השירות והיחס היו נעימים ואדיבים, האוכל היה טעים באיכותו ואנושי בכמותו - מנות בגודל שמכבד את הלקוח ואת המקום. האוירה היתה... נעימה מאד והמקום מעוצב בטוב טעם יוצא דופן. המחירים לא זולים אך בהחלט הולמים את התמורה. הקינוחים נהדרים - טירמיסו מצויין והקפה אייכותי שחבל על הזמן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
12/04/09

התאכזבנו מאיכות האוכל וגודל המנות. המקום נקי, נעים ומושקע ובהחלט משווק הרגשה של להכנס ולהישאר. ואולם, הפער בין איכות המנות, גודלם והעלות אינו מותיר ספק - אני לשם לא חוזר. למען הגילוי... הנאות, מנה אחת היתה טובה מאוד, אבל עד שהבנו את זה היא פשוט נעלמה לה הקטנה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/04/09

אחת המסעדות הטובות , מסעדה ברמה אוכל מעולה וטעים טעם גן עדן. מבחינת מחירים קצת יקר אבל שווה כול שקל ממולץ בחום ואהבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
21/03/09

זו פעם ראשונה בחיי שיצאתי רעב ממסעדה אחרי ארוחה של כ800 שקל לארבעה סועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
18/03/09

יקר... מסעדן יקר הגיע הזמן שתבדוק את עצמך. גם לנו קרתה ה"תאונה" עם המים...אוויאן. פשוט תזהירו שהם עולים כמו זהב. ולגבי המנות. קטנות מידי. נשארנו רעבים. גם כשהערנו למלצר שהיה, אנטיפט,... דרך אגב, הוא משך בכתפיים ואמר : "לי זה דווקא הספיק"... אין בושה.לא נורא. אותנו כבר לא תראו אצלכם. גם לנו, עכשיו, זה הספיק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/03/09

נפגשנו במקרה בקפה איטליה, שלושה חברה בוגרי הפקולטה לרפואה בבולוניה. בולוניה נחשבת באיטליה למובילה בתחום המטבח ואיכות האוכל שלה. הלזנייה שאכלנו בקפה איטליה תזכה בכל תחרות גם בבולוניה.... קראנו לשף לשולחן לתת לו מחמאות באופן אישי, האיש יודע להכין אוכל איטלקי ומרגישים שיש באוכל נשמה וטעם אותנטי. יישר כוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 46 ביקורות
4.3
26/02/09

שמעתי וקראתי ביקורות סותרות. הייתי פעמיים ובשתיהן נהניתי מאד. הפעם הראשונה הייתה בערב לפני חודשיים-שלושה. המנות היו מעולות. האכזבה היחידה שלי הייתה כמות פירות הים בפסטה שהזמנתי שהייתה... יכולה להיות נדיבה יותר. בכל מקרה המנה הייתה מעולה. הפעם השנייה הייתה היום בצהריים. עסקית משובחת, לא יקרה, עם מנות מכובדות (ראשונה, עיקרית ולימונדה) והכי חשוב - הכל טעים מאד. חוץ מזה - המסעדה יפהפיה. בקיצור מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
22 ביקורות
4.3
22/02/09

וואו אני בשוק מהתגובות כאן של אנשים...אני הלכתי לשם בפעם הראשונה לפני שבוע עם אבא שלי שיושב של על בסיס קבוע. הוא כבר המון זמן מנג'ס לי לבוא איתו למסעדה הזו כי היא מדהימה. הלכנו ואני... נהנתי ברמות שלא נהנתי כבר הרבה זמן!למנה ראשונה הזמנו את הפטריות שהיו מעולות, הפוקצ'ה ענקית ומצויינת (לא סיימנו אותה)לעיקריות הזמנתי את האוסובוקו הקטן, וכן זאת לא מנה גדולה אבל אחרי שאוכלים פוקצ'ה ופטריות למנה ראשונה לא הייתי צרכה יותר מזה, והוא היה מעולה!רך ופשוט תענוג, יצאתי משם וישר קבעתי כבר עם חברות לפעם הבאה, מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
04/02/09

רוב מהומה על לא מאומה. מנות קטנות ולא אחדות ברמתן. הפסטה עם האגוזים הייתה מוצפת שמן. מחירים יקרים. לא נראה לי ששווה את הטירחה לחזור. אם איטלקי אז כנראה רק בפרונטו. העיצוב נחמד מאד,... הכלים מקסימים. מזכיר מאוד מסעדה איטלקית ניו יורקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה