נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
22/11/09

היינו ביום שישי היה סופר נחמד בכללי האוכל סבבה.מנת הבשר שהוזמנה לא הייתה טובה - וכאן אני חייבת לציין את המסעדה והתנהגות המלצרים שהיו ל ת פ א ר ת !!הגיעו שאלו לקחו ניסו לשפר לא הלך... החליפו את המנה באו שאלו הסבירו .בחשבון הסופי הורידו את המנה הלא מוצלחת היקרה וחייבו רק את האחרת.השארתם לנו טעם של עוד היה כיף וארבעתנו נהנו - ללא ספק נגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
31/10/09

שלום, הינו ביום שלישי האחרון במסעדתכם האוכל היה מתחת לכל ביקורת לא שוה ויקר. ביקרנו מספר פעמים ומאד נהננו אך הפעם ממש לא אולי תקראו זאת וכדאי לשים לב. בברכה מץ נעמי גבעתיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/10/09

מצד אחד - קיבלנו המלצה על המקום, מצד שני - הביקורות באתר די קוטלות. הימרנו והלכנו על זה. היה מעולה. היינו שישה והיה קשה לקבוע המנה של מי הכי טעימה. בקצרה - מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
asdasd - תמונה
asdasd 3 ביקורות
1.7
07/09/09

היינו במסעדה לפי המלצת חברים. בגדול מדובר באכזבה. השרות היה מהיר, המקום נקי והתפריט מפורט כולל תפריט יינות עשיר. מכאן הכל הדרדרות: המנות כלל לא טעימות, ובמסעדת פועלים ניתן להשיג מזון... יותר טעים, המנות קטנות, והמחירים מוגזמים ביחס לאיכות המנות וגודלן. כשמוציאים על מנה בסביבות ה-90 ש"ח היא צריכה להיות מוקפדת, טעימה ואף להגיע עם תוספת. נקודה תחתונה, תשמרו את הכסף שלכם למסעדה יותר איכותית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ז - תמונה
ז 4 ביקורות
4.0
05/09/09

היינו 12 אנשים, נהנו מהאוכל הטוב, כל מנה הוכיחה את עצמה, ללא פיספוסים, השירות מקצועי ואדיב, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה מבקר מתחיל
4.3
27/08/09

היינו פעמיים ונחזור שוב- אוכל טעים ביותר ומוקפד ושרות נעים ולא פלצני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
22/08/09

המקום יפהיפה אך זהו....שירות לקוי,אמנם הרבה באשמת המטבח שהוציא מנות עם הפרשי זמנים בלתי הגיוניים[חלק סיימו לאכול,בעוד האחרים לא קיבלו את המנה].יתכן שהיתה בעיה באותו יום כי נשמעו צעקות... רמות מן המטבח,מה שהוסיף למבוכה...האוכל לא אחיד ברמתו וגודל המנות ביחס לתמחורן-לא מוצדק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
21/08/09

לאחר 3 ביקורים במסעדה: האוכל מאוד מבוזר כפי שנאמר רבות, חלק מהמנות ממש לא טעימות ותפלות, חלק מהמנות סבירות. ישנן מנות מעטות שטעימות בערך. סה"כ לא טעים. השירות מקצועי, תחושה של מסעדת... יוקרה שמפנקת ברמה גבוהה. מראה מסעדה איכותי, מרגיש איטליה, אין מה להגיד - מסעדה יפה. מיקום נוח, וישיבה נוחה. לעניין עלות,ביחס למסעדות יוקרה זה זול. כמובן שזה לא מנה פלפאפל בשוק. שורה תחתונה בשבילי - לא חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי - תמונה
קובי 3 ביקורות
3.0
20/08/09

המסעדה יפה, המלצרים והמארחות נחמדים מאד. המנות יקרות מאד יחסית למה שמקבלים. הזמנו סלט מוצרלה וקיבלנו כמה עגבניות שרי חתוכות, כמה זיתים חתוכים וגבינה ללא טעם, מנה שלא מספיקה למנת פתיחה... של תינוק.(42 שקל!) מנה עיקרית לקחנו רצועות סינטה, 88 שקל לכמה חתיכות קטנות ודקות של בשר עם כמה עלים מעליהם, בלי טיבול ובלי תוספת! מאכזב מאד, לא משביע ולא גורמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
19/08/09

אכלנו אני ומשפחתי במסעדה. העיצוב יפה מאוד והשירות היה אדיב ויעיל. האוכל בסדר הוא טעים אבל לדעתי המנות קטנות מידי ביחס למחיר. הזמנו פרושטו ותמורת 3 חתיכות בלבד שילמנו 56 שקל מחיר די... מוגזם למסעדה שהיא לא גורמה. המנות העיקריות והראשונות היו קטנות יחסית. לסיכום, מאחר ואין מדובר במסעדת גורמה הייתי מצפה תמורת המחיר למנות קצת יותר גדולות. בגדול המסעדה בסדר (-) לא יותר מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה