נגישות
נגישות

קפה יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על קפה יפו

רמי - תמונה
רמי 10 ביקורות
2.7
20/02/09

מקום נחמד, ונעים, אך בהחלט לא זכאי לכל השבחים המפורטים כאן.השירות חובבני ורשלני. הזמנו מרטיני וקיבלנו ורמוט אדום עם ג'ין בצד!!האוכל משעמם וצפוי.פיצה בינונית מינוס, סלטים עייפים.לחם הבית... טעים, והמקום , כאמור יפה וגם כשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
20/02/09

אם יש משהו שאני לא אוהב במסעדה, זה לאחר שהחלטתי להזמין מנה מסויימת לשמוע שאין אותה. ובייחוד פוגע בהנאה כשמודיעים לי על כך סמוך לזמן הגשת המנות. זה קרה לי אתמול כשהזמנתי כריך סלמון... מעושן, וסמוך להגשת המנות נאמר לי ש"מצטערים, אין להם כריכים".דבר מיותר נוסף זה מלצר שבזמן שאנו מנהלים בינינו שיחה בא לשאול שוב ושוב אם הכל בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רימונה - תמונה
רימונה מבקר מתחיל
2.0
20/02/09

שירות חובבני ומבולבל: ללא תשומת לב וללא ריכוז. טעויות משונות וחיובים לא נכונים בחשבון. אוכל בינוני, אין תחושת פינוק ולא תשומת לב. למרות שהזמנו שולחן לשעה 20.00 חיכינו כחצי שעה... שהשולחן יתפנה. הישיבה הייתה לא כל כך נוחה. מקום עם פוטנציאל במיקום מצוין. לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
12/02/09

אני יושבת המון בבתי קפה/מסעדות ובחיים שלי לא כתסתי המלצות... שמעתי על המקום המלצה חמה והגעתי על מנת לראות כשאני סקפטית לגבי אמינות ההמלצה ואכן צדקתי, ההמלצה לא הייתה אמינה, היא המעיטה... בטיבו של המקום.בהתחלה מקבלת את פנינו בעלת המקום אשר בשונה מבעלי בית במסעדות אחרות היא הינה מאוד חביבה ומסבירת פנים היא מספרת על כך שהבת שלה וחתנה הם השפים ושוב עולה לי ספק קל האם היה כדאי להגיע...הזמנו (אני ובן הזוג) פיצה (עם סלמון מעושן ובצל) ורביולי בטטה עם רוטב רוזה- לא ייאמן כמה שאוכל ,שיחסית פשוט וניתן להשגה בכל מסעדה חלבית, שינה פניו והפך להיות מזון מלכים!!! מהאוכל, הלימונדה, הקפה והדובדבן שבקצפת הגלידה- הכל היה מושלם. אמרתי לבעלת הבית, זאת הפעם הראשונה שאת רואה אותי פה אך כדאי לזכור את פני כי זו בהחלט לא הפעם האחרונה. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/01/09

הגענו 8 שותפים במשרד עורכי דין לארוחת צהרים, כבר עם הגעתנו התקבלנו בחמימות ע"י בעלי קפה יפו אורנה וניר גבעון. הארוחה כללה הרבה טעימות כמנות ראשונות : חצילים בטחינה ביתית, סוגי סלטים... ומטבלים.יין הבית מיקב תשבי היה בהחלט משביע רצון. המנות העיקריות – דגים אמנון וסלומון היו ערבים לחייך והמנות האחרונות היו פיצוץהעברנו למעלה משעתיים מהנות ומשביעות ובהחלט נחזור ונמליץעו"ד חגי מידן .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/01/09

חוויה ושמה פיצה! היום הזמנתי בקפה יפו את הפיצה האהובה עליי- סלמון ואננס. הפיצה הייתה כל כך טעימה, מדהימה, חמה ופריכה עם שילוב מהמם של כל הטעמים, כמעט התעלפתי מההנאה. אחרי שסיימתי את... הפיצה הבנתי שזה מה שאוכל צריך לעשות- לא רק להשביע, אלא גם לעשות מצב רוח טוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/01/09

זו הייתה הפעם הראשונה שלנו שם, והיינו מרוצים מאוד (ובשל כך, מופתעים, אנחנו לא רגילים להיות מרוצים מאוד ממסעדות). הזמנו פיצה ופסטה, שתיהן היו טובות מאוד (ובגודל מספק בהחלט). הפסטה הייתה... באמת יופי, הרוטב היה מוצלח, ובמיוחד הפסטה עצמה כפסטה היא טעימה, הם כנראה עושים אותה שם או קונים אותה טרייה ממישהו שיודע לעשות פסטה. טעמנו חצי מהגלידות ובסוף הזמנו שתי טעמים, לי היה טעים מאוד. האוירה הייתה נחמדה והשירות יופי, אף על פי שהיה ריק למדי כשהיינו, אז אני לא יודע איך הם בשעת לחץ (אין לי שום סיבה לחשוד שהם לא יעמדו בלחץ, אל תבינו אותי לא נכון...). מה שכן, האוכל יצא צ'יק צ'ק למרות שהוא טרי לחלוטין. זה יתרון כשמשתמשים בספטה טרייה- היא מתבשלת בחצי מהזמן מפסטה יבשה. אה, ואפילו הגולסטאר מהחבית הייתה טעימה. אין להם בירות נוספות מחבית, אבל אם בכל המסעדות הייתה גודלסטאר, בתור התחלה, והיא הייתה טעימה, הארוחות בחוץ היו נראות קצת יותר טוב. אז לסיכום, נסינו רק 2 מנות, אבל הן היו טובות מאוד ונהיננו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/01/09

לקפה יפו - תודה רבה על ההזמנה ! אפשרתם לנו להמתיק קצת את היום הזה ! בתקווה לימים שקטים...." בהוקרה חברי קיבוץ זיקים, 7.1.09

עוד פרטים
הוספת תגובה
שון - תמונה
שון מבקר מתחיל
2.7
29/12/08

נחמד לא יותר מזה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
22/12/08

אין מילים בפינו לתאר את בית הקפה המרהיב ביופיו.העיצוב מדהים ומסוגנן בטוב טעם. נהננו מאוד מהאוכל הטרי והטעים שהוגש בצורה אסטטית ומהאוירה הנינוחה שהמקום משרה. השירות מקצועי ומפנק והמחירים... סבירים. ממליצות בחום על קפה יפו המיוחד שיודע לספק ללקוחותיו אוכל טוב ומגוון המשולב ביחס חם ולבבי. בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה