נגישות
נגישות

קפה יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על קפה יפו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/05/09

אז ככה אני כמה פעמים אכלתי שם וכמו כן תמיד הופתעתי הזמנתי ארוחת בוקר בוקר בריק זה השם קיבלתי כמה צלוחיות של סלטים היה גבינת עם עירית היה טאבולה היה חציל סלט כזה עם כל מניי עגבניות... חתוכות משהוא מדהים הגבינה עם העירית רק היא אכזבה אבל הטאבולה היתה סוף הדרך אני לא יודע מה הכין את הטאבולה אבל אם אני אכיר אתהבחור הזה אני גונב אותו משם!!! פשוט סוף

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל מבקר מתחיל
4.7
03/05/09

בערב יום העצמאות היה ערב משגע - נוסטלגיה בלתי רגילה. כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
19/04/09

היינו מס' חברים במסעדתכם לפחות 4 פעמים. נהננו מהאוכל ומהשירות אך מבחינת ההופעות מקום יש לנו קצת אכזבה. לפני שאנו מזמינים מקום אנו בודקים אל לוח ההופעות שלכם.נחמד לבוא למקום ולשמוע מגוון... שירים ומוסיקה בכל הסגנונות. היינו בערב טברנה יוונית עם עליזה אביב הנפלאה אך לא נגיע בכל פעם לשמוע מוסיקה יוונית. פעם אחת היינו כשיובל חלף הופיע. זמר חביב אך אנחנו לא במועדון היקב. ולהקות ג'אז וכדומה לא מתאימות לסגנונינו. פעמיים הגענו לערב שהופיעו צמד זמרים אסתי ואפי שהכרנו אותם בפעם הראשונה אצלכם. מאוד נהננו מהמגוון הרחב של סגנונות המוסיקה שלהם.אפשר היה לאכול ולהאזין לשירים יפים בשפות שונות וגם לרקוד קצת על אף שהרחבה לא מספיק גדולה. נמשיך להמליץ על המקום ולבוא לבלות בו. מקווים שחוות דעתינו חשובה לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
18/04/09

קודם כל אני רוצה להדגיש שיש למקום הזה פוטנציאל אדיר - עיצוב מקסים ואווירה נעימה וכמובן מיקום מצויין. אבל מה לעשות שבאנו לשם לאכול ולא להסתכל. הכל טוב ויפה עד שהגיע האוכל. בחיים שלי לא... ראיתי סלט כל כך עצוב, מה שנקרא שם "סלט בלקני" ומחירו 46 ש"ח. עגבניה לא בשלה עם מלפפון בשל יתר על המידה חתוכים לקוביות גדולות עם רוטב משהו-חומץ-משהו-מזעזע. שאלנו את המלצרית לגודל המנה כדי לוודא שלא נתאכזב - המלצרית אמרה "הוא מספיק אפילו לשני אנשים" - בפועל זה הספיק לרבע אדם. חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
09/04/09

ערכנו במקום מפגש מחלקתי. האוכל היה טעים והוגש בשפע. השרות היה קשוב, כל בקשה נענתה. הקינוח (ופל בלגי עם גלידה) היה פיצוץ. ממליצה על המקום בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
29/03/09

ביום חמישי הגענו לקפה יפו להתפנק בכוס קפה.קיבל אותנו מבעלי המקום בצורה לבבית ואישית.המקום היה מלא וישבנו בשולחן ליד צמד זמרים ששמם אסתי ואפי. האוירה היתה נפלאה וזה משך אותנו לשבת עד סוף... הערב וכמובן להזמין ממטעמיהמסעדה הטובים שנהננו מצורת ההגשה והטעמים המיוחדים במינם. רקדנו לצלילי המוסיקה הטובה, הצטרפנו לשירי א"י שחיממו את הלב ורקדנו לצלילי הנוסטלגיה של שנות השישים. היה ערב מהמם. כיף לבוא למקום מדהים ביופיו ולשמוע מוסיקה שמזמן לא נעמה לאוזנינו עם קולה המיוחד של הזמרת החיננית ושירתה הנפלאה. תודה שהנעמתם לנו את הערב. לבעלים תודה על אירוח נפלא ותודה לצמד איכותי שכזה. כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
14/03/09

היינו 4 חברות שהגענו לקפה יפו ביום חמישי 12.3.09. הבעלים קיבל אותנו בסבר פנים יפות. מזמן לא נתקלנו ביחס אישי וחם. שרת אותנו מלצר חביב ביותר וקיבלנו שרות יוצא מן הכלל. האוכל שהזמנו היה... טרי, טעים והוגש בצורה שקסמה לעיננו. במקום הופיעו צמד מדהים. שפשוט נהננו מכל שיר ושיר שהיה באיכות ובוצע במקצועיות רבה. הם יצרו אווירה כייפית של הנאה מהאוכל והאזנה לשירה נפלאה של הזמרת. צמד מעולה. בסוף הערב החמאנו להם והבטחנו שנספר לחברינו ונגיע שוב למקום מיוחד במינו. שוב תודה לבעלים ולצמד אסתי ואפי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/03/09

היה מאוד נחמד אצלכם במסיבת הפורים כולם נהנו האוכל היה טוב וגם עליזה אביב ואחיה שמוליק היו נהדרים  תודה רבה, חיים י

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 2 ביקורות
4.7
24/02/09

במוצ"ש האחרון חגגנו לאבא שלי יום הולדת 80 והזמנו הרבה אנשים. האירוע היה מעבר לכל הציפיות. האוירה נעימה האוכל טעים וטרי ,השירות אדיב וחם, האנרגיות במקום חיוביות ונעימות ובנוסף לכל אלה... ההופעה של אסתי ואפי עשו את הכל לערב מושלם. ממליצה בחום. זה היה ערב בלתי נשכח. תודה לכם מכל הלב ובאהבה שרי וחיים הדר

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי 10 ביקורות
2.3
23/02/09

מקום יפה וחמים, אולם די מאכזב.השולחן לא היה מוכן בזמן.המלצרים השתדלו, אולם היו בלתי מקצועיים בעליל. הברמן - פישל בצורה פנומנליתדברים שהזמנו לא הגיעוהסלטים היו משעממיםפיצה גרועה ממש.לחם... הבית היה מצויין דווקאמתי יהי הבתל אביב בית קפה כשר ומומלץ?

עוד פרטים
הוספת תגובה