נגישות
נגישות

רולדין - ROLADIN ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על רולדין

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/07/08

לא צריכה להיקרא מסעדה רמת האוכל נמוכה מאד קפה טוב עיצוב ברמה נמוכה שירות מאד מאולץ נוף מקסים לסיכום, מאד לא מומלץ לאוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/07/08

מקום מקסים עם נוף מדהים! שירות אדיב, אין מקום לפלצנות , האוכל טעים טעים והעוגות טעימות שאין דברים כאלה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
1.7
06/11/07

התחשק לנו קפה ועוגה. המלצרית לא ממש ידעה איזו עוגה ללא סוכר יש, בשירותי הנשים מטונף וניירות מתגוללים על הרצפה, מנהל המשמרת טען שהוא ממהר ואין לו זמן לשמוע אותנו ולקינוח - נדרשו 5 פניות... למלצרים שונים ורבע שעה לקבל את החשבון - לשפר את השירות - ודחוף !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
13/10/07

ביקשנו לערוך ארוע משפחתי קטן ברולדין בממילא , אנו מכירים את המוצרים של רולדין מאיזור המגורים במרכז וכשפגשנו את הסניף בממילא ואת הנוף שהוא מביא עימו החלטנו ששם ראוי לקיים את הארוע ,... סגרנו על תפריט מראש ומחיר מראש עם האחראי במקום והגענו כשלושים איש יומיים אח"כ. מעולם אך מעולם ...לא שורתנו כ"כ יפה ומעולם לא נהננו לשבת בבית קפה כ"כ הרבה אנשים ובלי שתיבצר לה בעיה כזו או אחרת , ברולדין זה היה שונה מדהים וכייף . נמליץ תמיד ונמשיך להגיע בכל פעם שנעלה לירושלים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
01/09/07

אף מילה רעה על האוכל, להיפך. השירות לעומת זאת... לוקה בחסר. קבלנו מנה עם סלט שונה ממה שהופיע בתפריט, וזאת בלי ליידע אותנו לא מראש ולא בהגשה. כשנשאלה המלצרית, אמרה שהולכת לברר... היא לא... ידעה מה חסר במנה. אחרכך חזרה והבטיחה שמכינים לנו במטבח, ונעלמה. בינתיים הזמן חלף, אכלנו ונהנינו, והמנה המובטחת לא הגיעה, וכך גם המלצרית. הלכתי לחפש אותה, אמרתי לה שזה כבר מאוחר מדי ואשמח לקבל פיצוי חתיכת עוגה. הלכה "למטבח לברר" - ונחשו מה? לא חזרה.במקומה הגיעה מנהלת משמרת, אמרה שכבר שמעה את הסיפור, והציעה לפצות אותי בקפה ו"קרואסאן שעולה 2.5 ש"ח" (וזה ציטוט). בשום שלב שהוא לא התנצל איש מהצוות. בושה וחרפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/08/07

מקום מדהים ,נוף לחומות ירושלים,אוכל נהדר,פשוט חוויה קולינרית. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה