נגישות
נגישות

רולדין - ROLADIN ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על רולדין

MasTiK - תמונה
MasTiK מבקר מתחיל
אני לא ממליץ
1.8
12/07/18

לא טעים לחם עם זיתים והמחיר 10 שקל ל 5 חתיכות לחם והלחם יבש חביתה יבשה ואין סלטים יש רק גבינות לא ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפי - תמונה
אפי מבקר מתחיל
לא משהו למדרחוב תיירותי
2.3
25/06/18

המקום לא נקי ולא מתוחזק, שירותים לא נקיים, ספות ושולחנות מתנדנים, אין תחזוקה בכלל, יש שירות אדיב של המלצרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
GolanA - תמונה
GolanA 57 ביקורות
איכותי וטוב
4.0
02/02/18

הזמנו את ארוחת הבוקר הזוגית שהייתה מגוונת, נדיבה ואיכותית מאוד, השירות היה יוצא מן הכלל והאווירה עם הנוף הנשקף לחומות העיר העתיקה מרהיב ביופיו. לקינוח הזמנו את אחת מעוגות הקראנץ' שוקולד... המופלאות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jana - תמונה
Jana 44 ביקורות
הפתעה
5.0
26/11/17

מקום נוח מאוד במסגרת הספקה מעבודה. נוף טוב שירות אדיב אוכל טעם. לקחתי בוקר מנהטן ו הופתעתי לטובה ממש

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noy - תמונה
Noy 2 ביקורות
החלטה טובה לעצור ברולדין בעת הביקור בירושלים
5.0
27/07/17

המחיר סביר לחלוטין ביחס למסעדות ובתי קפה, וביחס לכך שמדובר בשדרת ממילא. ישבנו לאכול בצהרי היום, קיבלה את פנינו באדיבות רבה אחת המארחות, השירות היה נפלא!! המלצרית שלנו גאגה לשביעות... רצוננו במהלך הארוחה, קיבלנו את השתייה בזמן ואת האוכל מיד לאחר מכן; הזמנו פילה סלמון שהוגש בצורה יוקרתית ומיוחדת, וסלט טאבולה סלט עשיר. בתום הארוחה פינו לנו את השולחן והציעו לנו קינוח ושתייה חמה, נעננו להצעה ואין ספק שאחזור לשם שוב בהזדמנות הבאה! ממליצה בחום רבה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוזה- שושנה - תמונה
רוזה- שושנה 2 ביקורות
רולדין ממילא ירושלים: עוגות טעימות מאד. שירות לא יעיל וממש גרוע. אוירה לא נעימה ומחירים לחלוטין לא מוצדקים.
2.0
25/08/15

היינו 4 אנשים בבית הקפה בצהרי יום. הזמנו סלט 54 שח. מרק 32 שח. קפה קר ו 3 עוגיות 29 שח. הקפה הגיע כ 10 דקות קודם לעוגיות.,טעמן היה משובח. הסלט, אומנם חתוך טרי הגיע ללא כל רטבים... וכשביקשנו זה לקח עוד כ 10 דקות עד שהרטבים הוגשו. המרק היה בינוני לגמרי והלחמניות שהוגשו עם הסלט והמרק היו יבשות וקצת כמו גומי. השירות ממש גרוע ולא מקצועי. מעט מדי מלצרים ו/או טבחים על גודל בית הקפה, ולפחות עובדת אחת נצפתה מסתובבת בלא להביא כל תועלת, בעוד שאחרות מתרוצצות בלא כל הגיון הלוך ושוב לאותם שולחנות. הרעש וההמולה יצרו אווירה לא נעימה והמחירים  מופקעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dor - תמונה
Dor 2 ביקורות
ארוחת בוקר ברולדין ממילא
1.5
03/08/15

הגענו 6 נפשות בבוקר חם מאוד. זמן ההמתנה וחוסר ההתייחסות היה 20 דקות. נאלצנו לשבת בחוץ בחום הכבד כיון שהיה אירוע באותה שעה לאחר 30 דקות קיבלנו מים וזאת רק שכעסנו על המלצר על חוסר... ההתייחסות. בחום הנורא החביתות היו ממש לא משהן... הלחם היה יבש ולא טעים כלל הבורקס מזעזע.. רק המטבלים היו נחמדים ... ולא כולם.. גם הסלט היה טפל ...כמה נורא שהלכנו לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
pearlyjewel - תמונה
pearlyjewel 37 ביקורות
טעים בעיקר בערב חורפי!
4.8
28/12/14

הייתי בחנוכה עם חברה. ישבנו בחוץ ליד תנור שחימם אותנו יופי. נוף יפה בערב. השירות היה מצוין (יש מקומות ששוכחים את הלקוחות שלא יושבים בפנים), והסופגניה טריה וכ"כ טעימה! הסחלב היה נפלא!... אחלה חוויה. בטוח אחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
הסופגניות הכי מושקעות וטעימות שיש
4.3
11/12/14

אין סופגניות יותר מגרות מהסופגניות של רולדין. אין מישהו שלא ישמח לקבל משלוח של סופגניות חמות ומתוות מצופות וממולאות כל טוב. ממליצה בחום על הסופגניות. התענוג יקר אך שוווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 11 ביקורות
לא מומלץ
1.0
28/09/14

הייתי לפני כשבוע בשעות הלילה סביבות 23/24 וחיפשנו מסעדה באזור שפתוחה. התיישבנו והזמנו פיצה סיצילאנית. הפיצה אמורה להכיל פלפל ירוק חריף גבינת פטה חצילים ועגבניות שרי. לא היה על הפיצה פטה... ולא פלפל ירוק חריף ולא חצילים. פשוט פיצה עם עגבניות. טענו זאת בפני המלצר והוא לקח את הפיצה, היה נראה כאילו "זרק" מעליה את כל מה שהיה חסר והגיש לנו חזרה. המלצרית של השולחן שלנו התעלמה מאיתנו בקביעות, ולכן נאלצנו לגשת בעצמנו לעמדת הTA כדי להזמין כוס קפה ושוקו כדי שימתיק את המר. המלצרית ראתה שהזמנו מהTA ומאוד כעסה עלינו וטענה שתצטרך לגבות מכל אחד מאיתנו 6 שקלים על ישיבה במסעדה ועל זה שלא הזמנו דרכה. פשוט לא. שילמנו לה על הפיצה לקחנו את הקפה איתנו ויצאנו משם. אני לא חוזרת לשם יותר. אגב, הפיצה לא היתה משהו בכלל השאירה טעם מאוד סינטטי בפה והמחיר שלה היה כ60 שקלים. שירות גרוע אוכל לא לטעמנו... לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה