נגישות
נגישות

רולדין - ROLADIN ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על רולדין

בנש - תמונה
בנש 3 ביקורות
אוכל טוב אבל שירות גרוע
2.5
26/12/13

היה זה חורף מושלג בירושלים נכנסתי לבית הקפה שהוא היה היחיד שפתוח (בכלל רציתי ללכת לבאג בממלא) מכל החנויות, הבנקים והשאר בממלא. ישבתי ולא הושיבו אותי, במקום בוא ישבתי הייתה דלת אחורית... שנפתחה כל שניה אז כשהמלצר רצה לתת לי את הכוס שוקו חם עם הקרואסון עברתי ללא בקשה עם המלצר לשולחן אחר המלצר רצה לתת לי שולחן גדול ללפחות 6 אנשים שאני באתי לבד. במקום בוא ישבתי ניקו לי את השולחן אבל נכנסו מים רבים מן השלג כך שהתיק שלי התרטב וכל מה שהיה בוא גם הצעיף שלי התרטב ונאלצתי להצטנף בצעיף רטוב. השוקו היה טעים ללא מים עם חלב שלא היה מחברה זולה (כמו טרה למשל) ועם שוקולדים בלגיים איכותיים. הקרואסון היה עם אותו שוקולד מעולה והיה גם הוא חם כאילו אפו אותו כרגע. כנראה שבאתי בזמן לא טוב ואם הייתי בא בזמן אחר היה כנראה אחרת. המחיר סביר כי זה במבצע של קפה ומאפה. דרך הגב כשנכנסתי היצעו לי לקחת ולא לשבת אבל מי אקח בקור כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lili - תמונה
lili 13 ביקורות
מאכזב אך יחד עם זאת...
3.0
22/08/12

הגענו לקפה ועוגה. הזמנו קפה קר ועוגת שוקולד חמה עם כדור גלידה וקצפת. כבר בביס הראשון מהעוגה היה טעם לוואי חזק. כעבור שני ביסים הבנו את מקורו, אחסנה ארוכה מדי במקפיא ו/או מקפיא עם ריחות... לוואי. קראנו למלצר שקרא לאחראי (בחור מקסים עם כיפה ועיניים כחולות) שמיד החליף לנו את העוגה. חברה לשי בחרה בעוגת גבינה אמריקאית. גם כאן לאחר הביס ההססני הראשון עלה טעם נוראי אפילו יותר. לא הרגשנו בנוח להתלונן שוב, אך האחראי קלט שלא נגענו בעוגה וניגש אלינו שוב - והפעם ביוזמתו. ללא מילים מיותרות שאל מה נרצה במקום, ביקשנו משהו שלא היה במקפיא... הציע את מאפי השמרים. בחרנו במאפי חמאה קטנים, חזר עם צלחת ובה שני מאפים ואמר שזה על חשבון הבית. מחווה יפה מאוד. המאפים היו סבירים אך לאחר שסיימנו הרגשנו טעם מאוד דומיננטי של מרגרינה. היינו בהלם - מרגרינה ברולדין??? קמנו במפח נפש מאוד גדול, וראינו שמסביבנו מרבית הסועדים הזמינו ארוחות ולא קינוחים. אולי זו הסיבה מדוע לא משקיעים בסניף זה בקינוחים ראויים לשם המותג רולדין...? וגם אם זו הסיבה, אנחנו לשם לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
08/12/10

אכלנו הבקר ארוחת בקר ברולדין ממילא בירושלים. לא כמו בפעמים קודמות, השרות היה אטי ולא רציף. במקום לחם שחור וקיבלנו לחם לבן עם קימל ועוד תבלינים, שלא היה טעים. ביקשנו שיחליפו לנו לחם.... אחרי כמעט עשר דקות הביאו שוב לחם לבן. לפי דרישתנו, ואחרי עוד כחמש דקות הביאה לנו פרוסות של לחם שחור. בינתיים החביתה התקררה וכמובן כבר לא נהנינו מהארוחה. אמנם ניסו לפצות אותנו בשתי סופגניות עליהם ויתרנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/06/10

כתל אביבית שמאלנית ופלצנית הייתי בעד החזרת שטחים כולל ירושלים ובנותיה (גם בניה, בעיקר אלה האוהדים את בית"ר) אחרי ארוחת הבוקר המעלפת כולל צלוחית מאפים שנשלחה על חשבון הבית הבנתי למה... ירושלים צריכה להיות שלנו לנצח. במחשבה שניה אם ניתן להגיע להסכם שרולדין "ממילא" תשאר בידינו.. שיחזירו את השאר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sasi - תמונה
Sasi 8 ביקורות
4.3
24/01/10

הייתי במקום היום עם חבר, שירות אדיב ואוכל מעולה. שווה לבקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
עליזה - תמונה
עליזה 4 ביקורות
2.3
29/04/09

היינו השבוע ברולדין והזמנו מנה של סלט טונה. לדרוש 52 ש"ח עבור "סלט טונה" שהוא בעצם הר ענק של חסה מכוסה בדוגמיות של ירקות ושתי כפות של טונה נראה לי חוצפה!! עצוב שבית קפה שנמצא באחד... המקומות היפים ביותר בארץ, שכמובן מושך אליו גם תיירים רבים, מרשה לעצמו לזלזל כך בלקוחות!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותי - תמונה
רותי 2 ביקורות
2.3
20/04/09

מי שטרם היה במתחם ממילא בירושלים מוזמן בכל לב. מקום מופלא. משוחזר בטוב טעם. רק אל תתפתו להכנס ל"רולדין" . יש להם מרפסת -קפה מן היפות בעולם - וכמעט כל השאר תת רמה. הגענו בסביבות 10:00... כדי לאכול ארוחת בוקר ולהנות מן המאפים המפורסמים. ישבנו בחוץ והנוף מהמם. אבל תוך כמה דקות קפחה השמש על ראשינו ובקשנו לפתוח גם לנו שימשיה מבין כחמש שעמדו סגורות בפינה. המלצרית האדיבה רצה לשאול את הבוס . "מצטערים, השמשיות מקולקלות " . והציעה שנכנס פנימה . "שם אין שמש " הבהירה . אני הזמנתי ארוחת בוקר עם ביצה מקושקשת. בן הזוג ביקש "ארוחת בורקס". המלצרית הלכה וחזרה : "לא נשאר בורקס " - והשעה עוד לא 10 , זוכרים ? בלית ברירה, אמר בן הזוג, תביאי קרואסון. הלכה וחזרה : " גם הקרואסונים נגמרו, בגלל שאחרי פסח..." כאן הדם כבר עלה לי לראש ובקשתי לקרא למנהל: היגיעה אחראית משמרת נחמדה ואמרנו לה מה אנחנו חושבים על "רולדין" . לבסוף נמצא לאריק איזה בורקס תפוחי -אדמה שהיה כנראה מיום אתמול, יבש, צמיגי ובלתי אכיל. בינתיים הביאו את ארוחת הבוקר שלי : המקוששת הייתה יבשה ושרופה, לתוך גבינת הזעתר שפכו יותר זעתר מגבינה - בלתי אכיל לחלוטין, בסלט הירוק הציצו עלי חסה רקובים, ורק את צלוחית גבינת השמנת לא הצליחו לקלקל. היתה גם קערית זעירה (הכל היה זעיר) של סלט טונה - מתוק ! ...בשלב מסוים גם גילינו בדלי סיגריות ושאר מרעין בישין מתחת לשולחן . הדבר היחיד שהיה מעולה היה הלחם הטרי שלהם. נראה שהמוטו של "רולדין" :"אם אין עוגות - יאכלו לחם"... בשלב זה עמדנו על כך שיגיע אלינו מנהל הסניף. . כנראה שהנ"ל, בחור חמד אמיתי, כבר קיבל דיווח ראשוני ממנהלת המשמרת ובא בחיוך מתנצל. הושבנו אותו ליידינו והסברנו לו מאין...הדג ואיך אנחנו, עמי ארצות שכמותנו, מבינים שיש לנהל קפה -מסעדה . הוא הסכים עם כל מילה , הבטיח תיקונים וכ"ו ואף הביא לנו מתנה : ככר לחם טרי נהדר . לא הסכמנו לקבל את הלחם כדי שיבין שלא אמרנו את שאמרנו ע"מ לקבל פיצוי. בינתיים "רולדין" בממילא מחוץ לתחום בשבילנו. יש גבול לכל תעלול. ראו הוזהרתם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/04/09

אוכל מעניין וטעים, אווירה נעימה וחמימה גם בחורף... ונוף שלא ראיתי בשום מקום. יש להם את העוגות הכי טעימות ומיוחדות שטעמתי אי פעם, ממש טעם גן עדן.. שווה לנסות!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
uri - תמונה
uri 8 ביקורות
1.3
06/10/08

המארחת הבטיחה מקום בחוץ אם נמתין. המתנו, אבל כשהגיע תורנו לא היה מקם בחוץ. המארחת אמרה שנשב בינתיים בפנים והיא תעביר אותנו בהמשך. הסכמנוץ (וכמובן שלא הועברנו לישיבה בחוץ!) המנות יצאו... באיחור. המלצרית היתה נחמדה מאוד. המנות סבירות - לא יותר. קינוח: בשנו המלצת המלצרית - קבלנו המלצתה והזמנו את זה. קבלנו קינוח שהתייבש בחוץלפחות 24 שעות - חרפה! בקשנו להחליף לטרי - לא היה. הזמנו קינוח אחר (ולהזכיר המדובר ברולדין שהתחילו מעוגות) קבלנו קינוח לא טעים. בסוף ויתרנו.בסה"כ חוויה לא טובה. לא ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
24/08/08

לא מומלץ,השירות מתחת לכל ביקורת,אתמול בערב היינו, למרות שהמלצר השתדל, השירות גרוע, הזמנו כ-6 מנות, ביקשנו צלחות ל-צ 8 איש לא קיבלנו ורק לאחר תחנונים הובאוצלחות בגדלים שונים, לא כולן היו... נקיות, בסלט היוני צריך היה לחפש את הגבינה במקרוסקופ, הרוב היה עגבניות לא בשלות ומלפפונים, הטוסטים היו מחוממים, אבל לא טוסט, השירותים מטונפים, וזה עדין מידי. מקום שמכבד את עצמו שם דגש על דברים אלה, ולא מזלזל, לזכותם יאמר לאחר שהתלוננו קיבלנו 3 קפה על חשבון הבית, אבל לא מפצה, לאחר שלוש פעמים עם אותם פישולים, בטוח שלא נחזור לשם, חבל.. בסניפים אחרים השירות ורמת הנקיון הרבה יותר טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה