נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

esti - תמונה
esti 2 ביקורות
2.4
18/07/08

הבנתי מהכתוב שהאתר מעלה על הכתוב כל ביקורת בין אם חיובית או שלילית כל עוד אינה גולשת מהטעם הטוב,לצערי מסתבר שרק ביקורות משבחות מועלות ברצון על הכתב וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
15/07/08

מקום מעוצב נחמד, שירות סביר, אבל אילו מנות קטנות ולא טעימות (ארוחת בוקר בריאות הזכירה לא נעים לומר את ארוחת הבוקר באיכילוב) והתמחורים בשמים. בושה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
esti - תמונה
esti 2 ביקורות
2.4
14/07/08

אכזבה.במילה אחת אתאר את ביקורי היום בבנדיקט ברוטשילד ת"א.היינו שתיים בחרתי בארוחת בוקר ישראלית המציעה 3 ביצים,גבינות,לחמים,סלט שתיה קרה או חמה לבחירה. לשולחן הוגשו מיד לי ולחברתי 3... לחמניות טריות וחמות בתוספת צלוחית חמאה,צלוחית ריבה וצלוחית שוקולד למריחה שכמובן חוסלו מיד.כשהגיעה ארוחתי הופתעתי לגלות שאינה מכילה גבינות כמובטח אלא צלוחית גבינה אחת בלבד צלוחית טונה ו-4 זיתים ושלוש ביצים,כשהערתי למלצרית ענתה לי זאת שאם אני רוצה אז היא יכולה להביא לי צלוחית של גבינה צפתית או קוטג',שאכן הובא לאחר בקשתי,כמו כן לחמים כמובטח לא הובאו לא נותר לי אלא להבין שהלחמים לפתיחה שהובאו לי לחברתי היו מיועדים להזמנתי ולא כמנת פתיחה,את השתיה הקרהשביקשתי לימוננה קיבלתי עם עלי נענע רקובים,משפניתי למלצרית ענתה לי שכל תחליף שאקבל יהיה אותו דבר מכיוון שאין בוררים את העלים!!! קיצורו של עניין נראה לי שזכותו של הלקוח לקבל תפריט ככתבו וכלשונו הוא לא דבר לגיטימי בבנדיקט רוטשילד ונראה מופרך ביותר לשלם 46 שח' עבור שלוש ביצי עין.כדאי שילמדו מהסניף שלהם בבן יהודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
28/06/08

אז נכון שהאווירה במקום היא בהחלט של לראות ולהראות, ויש מקומות יותר טובים בעיר לארוחת בוקר. אבל הלחמניות שם נהדרות, השירות של המלצריות חוץ מלהגיד בוקר טוב מאוד לא סימפטי שיש לומר אפילו... לחוץ. אבל שלום, מנהל המשמרת היה פשוט מקסים ועושה את העבודה של באהבה רבה ובמקצועיות, הוא היה היחיד, שנתן הרגשה טובה ולא היה צבוע. כדאי לבוא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
05/04/08

הגענו למקום ביום שישי בערב, קבוצה של 4 חברים טובים.מקום אינטימי ומוקפד, כיף לשבת ולצפות על שדרות רוטשילד.התפריט מפתיע במגוון ובאפשרויות שבו. החל ממגוון גבינות וביצים, וכלה בבשרים... ומאכלים כבדים.מה שהעיבו על השמחה היו שני דברים: המחיר והשירות. המחיר טיפה גבוה עבור הקונספט (לצאת עם 70-80 שקל על "ארוחת בוקר" זה מכה). השירות היה מעט מתנשא וקר, אבל מקצועי ברובו.זהו...האם אשוב לשם שוב? אולי...אולי לא..:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
12/03/08

הייתי כבר בסניף הראשון, וגם לפה באתי בעיקר בשביל הבנדיקט (עם קריספי בייקון) שהיה מעולה. עם המנה שתיתי קוקטייל מבעבע שלצערי היה מתוק מדי, ובצד הגיע סלט חמוץ בטירוף ודי חסר תועלת - כולה... כמה עלים ושני שרי...הקפה לסיום היה מעולה ללא בועות מיותרות, לא חזק מדי ולא חלש מדי.המקום מעוצב בצורה אינטימית מאד מוארת - די מתאים לקונספט, המוסיקה השקטה הוסיפה לאווירה והשירות היה לעניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/02/08

ישבתי עם ידידה ביום שישי בערב ונורא שמחתי לראות איך המקום לוקח את נושא השירות בכזאת רצינות. המלצרים והמלצריות (למלצרית האישית שלנו קראו קרן) היו כל כך נחמדים ואיכפתיים ואפילו המנהל הגיע... לשאול לשלומנו והיה ניכר שמאוד חשוב לו שנהנה. כל הכבוד על הרצון הטוב והמסירות, שניכרים על כול אחד מהעובדים שפגשנו, על התפריט המעניין, על הדרך שבה אתם מארחים את הלקוחות שלכם, במקום היפה והחמים שעיצבתם על שדרת רוטשילד הקסומה. מאוד התרשמתי מהכול. כל הכבוד! עלו והצליחו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dwolf - תמונה
dwolf 49 ביקורות
4.7
16/02/08

מקום חמוד מאד, נקי ואסתטי...צוות מקסים וחתיכי (אם יורשה לי לומר לפחות על עודד וגלעד) והשירות של הברמנית (שכחתי את שמה מצטער), היה מעולה ולבבי, פינוק כמו בבית. האוכל מצויין, טעים ונראה... שמשתמשים בחומרים טובים וללא קמצנות (מילוי מחדש הוצע כל פעם שנראה היה שחסר לנו משהו).בקיצור מקום ממש שווה ועוד נבקר בו בטוח....המון בהצלחה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali מבקר מתחיל
4.7
16/02/08

המקום נעים,האוכל טעים,והשף....... מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן 2 ביקורות
4.7
10/02/08

אומנם היה קצת היסוס עד שהמנות התחילו לצאת (בערך 20 דק' או קצת יותר אחרי ההזמנה), אבל המנות, היחס, הלחם וכל השאר פשוט השכיחו את הכל.אחלה מקום אחלה אנשים אחלה אווירה פשוט שווה... ביותר.......

עוד פרטים
הוספת תגובה