נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Michal Schefner - תמונה
Michal Schefner 9 ביקורות
3.7
28/01/09

תקראו את התגובות-חבל.יש פוטנציאל אבל ממש לא ממומש.אין הצדקה שיקח זמן עד שיושיבו אותך כשהמסעדה חצי ריקה.בטח לא לחכות למים עד חצי שעה.הרבה פעמים רולים מוכנים מחכים על הדלפק....השיא היה... בפעם האחרונה(והיינו אצלכם פעמים רבות).באותו דלפק שממנו יצאו הרולים ישבו ואכלו(אולי אנשים מהצוות)-לא בא לי שנשמו וישתעלו לי על האוכל.מסתובבים שם כל הזמן מנהלים(יותר ממלצרים) אז יאללה-חבל.תלמדו מהביקורות ותשפרו... 100 ימי החסד עברו מזמן.בהצלחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
23/01/09

אני וחברתי נהגנו לפקוד את המסעדה הזו אחת לשבוע -שבועיים באופן קבוע היות והיא הייתה האלטרנטיבה הכי זולה ומעניינת בשוק הסושיות בחיפה, אך מה חבל שהיום המצב שונה לחלוטין !!! התפריט השתנה... והמנות המענינות הוסרו מהתפריט... המנות הנותרות הם בנאליות וחסרות עניין ומדברות למכנה המשותף הרחב ביותר. הסושי שאמור להיות מנות הדגל של המסעדה נהיה גרוע ביותר, האורז רטוב ו"מושי" ונותן תחושת דייסה בפה. נראה לי שעד שלא יוחזר השף הקודם או אופן ההכנה המוקפד כפי שהיה בתקופת פתיחת הסניף לא נשוב לפקוד את המסעדה. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
31/12/08

זול

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
30/12/08

אוכל יד שנייה, שירות איטי ומסורבל. והכי גרוע שהטונה קפואה!!!! ולמרות שהמנהל אמר לי שהיא טריה, ראיתי את הצבע וטונה טרייה היא אדומה!!!! ולא חצי לבנה, הוא חשב שאני מטומטמת...נחזור לטאטאמי... שם יש לפחות סושי נורמלי ושירות טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Karin Sabag - תמונה
Karin Sabag מבקר מתחיל
3.3
29/12/08

לאחר המלצות רבות ששמענו על המסעדה החלטנו לפקוד אותה, המארחת קיבלה אותנו מאוד יפה ומצאה לנו שולחן מהר למרות שהמסעדה הייתה מלאה. המלצרית היתה מאוד אדיבה ומקצועית. לצערי הם די מרובעים... בעניין המנות, ביקשתי רול דק עם דג וירק ונאמר לי שאם אני רוצה ברול דק גם דג וגם ירק אפשר רק אינסייד אאוט. אני בחרתי ברול דק רק גם טונה אדומה, אימי לקחה רול עבה עם סלומון פטריות ואספרגוס ומרק מיסו לפתיחה.ואחותי שלא אוהבת סושי לקחה אורז מוקפץ עם ירקות וסינטה. המנות הוגשו בזמן סביר, כשאחותי הבררנית ראתה את המנה (שהיתה לטעמי די מגרה) היא ממש לא רצתה לגעת בה - בלי שום קשר לאיך שהיא נראתה פשוט זה לא היה לטעמה, ביקשנו להחליף את המנה, לאחר התייעצות עם מנהל המשמרת המנה הוחלפה ללא בעיה, היא לקחה חזה עוף ואורז אך לקח להם המווון זמן להביא את המנה המוחלפת. אמא מאוד אהבה את המרק וגם את הסושי, הרול שלי היה טעים אך צפוי מאוד, אחותי די נהנתה מהמנה שלה אך היא לא קנה מידה שכן היא לא אוהבת דברים חדשים. לאחר מכן הזמנו רול דק נוסף עם סלומון, שהיה גם הוא טעים אך צפוי (מה אפשר לצפות מסושי שיש בו רק דג). בנוסף לכל לקחנו 3 בקבוקי שתיה קלה, ובסך הכל שילמנו 120 ש"ח- ממש כלום לעומת הסושיות האחרות בעיר. באופן כללי האוירה שם מאוד נעימה המקום מעוצב יפה והאוכל טעים אך צפוי. דבר אחד שהפריע לי הוא שביקשתי להשאיר את הטיפ בכרטיס אשראי מאחר וגילינו כי אף אחת מאיתנו לא הגיעה עם מזומן ונענו בשלילה, ולצערי לא יכולנו כלל להשאיר טיפ :( ממולץ להגיע לשם, שירות טוב אוכל טוב ומחירים מאוד נוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
22/12/08

אוכל בסדר,שירות קטסטורפלי! שעה עד שבאה מלצרית, ועוד שעה עד שמגיע האוכל, והמקום היה חצי ריק נראה לי שאנשים הבינו שאין פה שום דבר מיוחד, וגם אני הבנתי, והאחראי שהיה שם לא התייחס ואמר "יש... הרבה עבודה אין מה לעשות", אנחנו לשם לא חוזרות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/12/08

היי,אני לקוחה קבועה של הג'אפניקה ואחרי השירות המ-ד-ה-י-ם שקיבלו בחמישי האחרון החלטתי שאני חייבת לספר.לאחר שהזמנו מקום והתיישבנו מיד כשהגענו (אחרי שראינו את התור המטורף בחוץ הרגשנו ממש... וי.איי.פי), עיינו בתפריט וכעבור מספר דקות המלצרית ניגשה אלינו. המלצרית תותחית! ידעה את כל המנות בתפריט, מה כוללות, תיארה לנו את הטעם המדויק ואף הציעה לנו עוד מנות שלא התאכזבנו מהן בכלל! לאחר שהמתנו לא יותר מ10 דקות המנות הגיעו ופשוט טרפנו אותן!!! אני נזכרת עכשיו עוד בטעם וזה באמת היה מעולה!במהלך כל הארוחה הצוות פינק אותנו ביחסם החם והאישי ואפילו האחמשית ראתה מהצד השני של המסעדה שנפל לי המזלג על הריצפה ועוד לפני שהספקתי להרים את הראש היא הביאה לי מזלג חדש. בסוף הוצע לנו קינוח שפשוט לא יכולנו לוותר עליו! דומני שזה נקרא קרמבו פטל...חובה לנסות!באמת שנהננו המון והשארנו איזה 30% טיפ!...אני מקווה שפעם הבאה שנבוא נהנה באותה מידה.מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
15/11/08

פשוט מדהים! כל כך נהנינו תמיד מג'פניקה בתל אביב, ואנחנו מאוד שמחים שהיא הגיעה לחיפה! ישבנו ביום שישי בערב, אמנם המסעדה הייתה מלאה אבל לא נורא.. הזמנו גם מנות נודלס שהיו מעולות, וגם... הסושי היה נפלא... לא לוותר על ג'פאנקו! העיצוב של המסעדה מאוד מושקע וחלונות שמשקיפים על גן האם נחמדים. כמובן שהדובדבן שבקצפת זה המחירים הממש סבירים!! בקיצור לא לוותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
zohar_arnon - תמונה
zohar_arnon 2 ביקורות
3.0
27/10/08

סוף סוף סושי טוב בחיפה! אין ספק... אבל, שימו לב - האקוסטיקה במקום נוראה, מה שאומר שאם שני אנשים מדברים יחד זה נשמע כמו 200, אז תחשבו על זה כשאתם יוצאים בערב שישי. דבר שני - מספר הטלפון... באתר ובכל אתר אחר שגוי, לכן קצת קשה להשיג את המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
01/10/08

לאחר ששמעתי הרבה המלצות חיוביות הגעתי לאכול. בכניסה עמדו 4 אנשי צוות, ורק לאחר 2 דקות הבחינו בנו והכניסו אותנו. ישבנו על הבר, 2 ברמנים אדיבים ואחת מאוד מאוד נחמדה. קומבינציה ה' (רול... סלמון, 2 ניגירי, קונוס ופוטומאקי) לקחה המון, המון זמן. מנהל המשמרת התנצל. הפעם במקרה לא הייתי מאוד רעבה, אבל המתנה של חצי שעה למנה (אחת בלבד) היא לטעמי לא סבירה. אח"כ הזמנו עוד גיוזה שהגיעה תוך חמש דקות. מבחינת האוכל, הסושי סביר, לא מדהים, אבל עדיין יותר טוב מהטאטמי, פרנג'ליקו, או... זהו, בעצם, בחיפה. אני אחזור, בשעה פחות עמוסה, ואנסה משהו שהוא לא סושי. בסך הכל חוויה חיובית, אבל לא מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה