נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
08/08/08

היינו בשישי אחר הצהריים בסניף החדש של ג'פניקה במרכז .בכנות לאחר שיחות עם אנשים שהיו שם ציפיתי ללא הרבה ובסוף לא התאכזבתי. קיבלה אותנו המארחת לאחר שחצינו כמעט חצי מהמסעדה.הבחור שלקח... מאיתנו את ההזמנה לא ממש ידע את התפריט (התנצל בחיוך ואמר שהוא חדש אז סלחנו :) )...לקחנו לזוג גיוזה בקר, טאטאקי טונה,סנדוויץ סושי אשר לא ניתן לשינוי ואת ג'אפנקו...נשמע מעט? התפוצצנו! המנות הגיעו בזמן סביר כמעט כולם ביחד. לקינוח הזמנו את פסיפלורה ושוקולד לבן (אין תפריט קינוחים !?) היה ככה ככה. המלצרית שלרוב הייתה איתנו - הילה- הייתה מאוד חמודה,חייכנית ובאמת עשתה את ההבדל בין שירות סביר לאישי. מה שהפריע לי בסוף זה שהגישו לנו את החשבון אבל "שכחו" לקחת את החיוב+לא ניתן להשאיר טיפ באשראי. ישבנו מול עמדת הכנת הסושי וכל המנות חיכו שם בסביבות 20-30 דק' וזאת עמדה שכל הצוות עבר שם מבלי להוציא את המנות... לסיכום- הייתי ממליצה לכל אחד לבקר במקום לפחות פעם אחת ולהחליט בעצמם אם הם אוהבים את הסושיה הנוכחית בחיפה,מה שכן-המחירים הסבירים ביותר בהחלט מצדיקים את המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/08/08

סוף סוף פתחו בעיר הזאת סושיה נורמלית!!! סושי מצויין, שירות מדהים ומקצועי (ליאור שירת אותנו), מוזיקה פצצה, בקיצור תותחים!!! רק מתי יהיו מישלוחים?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/07/08

אני והחברות שלי החיכנו לסניץ הזה המון זמן!!! ההיינו בפתיחה והיה מדהים,איזו מוסיקה,איזו אווירה, והמקום מדהים וכמובן הסושי..הם שינו כמה מנות לטובה ומעכשיו אנחנו לא צריכות לנסוע לתל אביב... :) עלו והצליחו!!!כי אתם הכי טובים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
12/07/08

רשת ג'אפניקה גאה להציג את האח ה-7 במשפחת ג'אפניקה!אנו יודעים שחיכיתם זמן רב לסניף באזור הצפון, הבטחנו וקיימנו. סניף חיפה החדש ייפתח ביום רביעי ה-16.7 בשעות הערב המוקדמות. הסניף ממוקם... ברחוב שדרות הנשיא 122, אשר צופה לכיוון "גן האם".אנו גאים להביא לכם את הסושי והמטבח המפורסם שלנו מאזור המרכז.אנו עושים ונעשה את מירב המאמצים שתהנו מחווית הג'אפניקה בדרך הטובה והנוחה ביותר.אנו מודעים לכך שבפתיחת סניף חדש ייתכנו "בעיות" מסוימות (צוות חדש, המתנות ארוכות וכו'), לכן תהיה תקופת "הרצה" קצרה, אנא הבינו אותנו.בכל בעיה, טענה או סתם ביקורת טובה אני אשמח אם תיצרו עימי קשר בדואר האלקטרוני הבא - adamjapanika@gmail.com, תודה מראש.אדם,מנהל סניף חיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה