נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/05/11

הביקורות כאן מוגזמות , האווירה במקום נחמדה מאוד המקום מלא בצעירים ומבוגרים בכל שעה ובכל יום ,המקום נראה יפה ונקי והמחירים זולים להפליא ,שלא לדבר על האוכל הוא טעים ומשביע אני ממליצה על... המקום בתור לקוחה קבועה שלהם (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
21/03/11

טוב אז לכול מי שחושב ללכת לגפניקה בחיפה צר לי לאכזב כי הוא הסניף הגרוע ביותר שלהם והוא רק מדרדר אם הזמן ...אז ככה המצלה שלי אל תלכו לשם בערב ואם כבר הלכתם אז תזמינו שום דבר שקשור לטיגון... כי יש הרגשה שהשמן עומד שמה יותר מ24 שעות ואני ממליץ לא לשבת אל הבר כי הברמנים לא כול כך יודעים מה קורה איתם..הכלים מלוכלכים וההיתי גם שם לב פעמים אם לא תקועה איזה שערה בצלחת ...חבל שנכשלתם במשימה פשוטה ושמה היא סוש

עוד פרטים
הוספת תגובה
בת חן - תמונה
בת חן 9 ביקורות
1.3
13/03/11

לקחתי TA לא טרחו להזהיר שייקח להם חצי שעה (!) להכין מחיר בשמיים לסושי בינונימי, סלט טופו בכלל לא קשור לאסיה בית חרושת בלי טיפת נשמה, מלצריות אנטיפטיות דיי דוחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
3.3
19/01/11

בחרנו שתי עיסקיות. בתפריט כתוב שבעסקית כלול קינוח. המלצרית שהתיעצנו איתה על המנות העיסקית לא טרחה לציין בפנינו שיש בתפריט שגיאה והקינוח לא כלול בעיסקית. כשהיגענו לסוף הארוחה ניגשה אלינו... מלצרית אחרת ושאלה איזה קינוח היינו רוצים. ציינתי בפניה שאנו בחרנו מנה עיסקית ואז אמרה ששיש טעות בתפריט ואין קינוח בעיסקיות. זוהי הטעיה שלא מתקנים אותה! רק מתנצלים בפני הלקוח. ההטעיה הזו נחשבת כבר לרמאות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
01/10/10

האוכל מאכזב, סושי ברמה מתחת לריצפה, נראה לי, הטבח שלהם לא יודע מה זה סושי בכלל! האורז בטעם מוזר, מתוק מדי, וזה סוג אורז שלו מויעד לסושי! אחרי הארוכה הרגשנו רע, קיבלנו בחילות וכאבי בטן.... לא להתקרב למקום הזה!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/09/10

אחרי פסטיבל הסרטים הסתובבתי עם חברה שלי במרכז ולמרות שהיו הרבה אנשים בכניסה נכנסנו.מיד קיבלה אותנו מארחת חייכנית ורשמה אותנו בהמתנה ונתנה לנו טעימה של קוקטייל מצוין.להפתענו הרבה,תוך 10... דקות התיישבנו ומיד ניגשה אלינו מלצרית מתוקה שסיפרה לנו על תפריט חדש. לקחנו שני סלטים חדשים ושני רולים חדשים.בסוף הארוחה, הזמנו מנה לקחת שלקח הרבה זמן להכינה, אבל באמת שהיה שווה לחכות גם לזה..מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gilfgold - תמונה
gilfgold מבקר מתחיל
1.3
26/09/10

המנות מאכזבות, אין תמורה למחיר. השירות היה חובבני ומלגלג. המלצרית עשתה פרצוף כשקיבלה את הטיפ, על אף שקיבלה יותר מ-10% (וזאת למרות השירות האיטי והלא מסביר פנים שקיבלנו). יש אווירה לחוצה... של להספיק מהר לסיים את האוכל כי אנשים מחכים בתור, המלצריות כמובן תורמות לאווירה הזאת בשלל רמזים שזורקות במהלך הארוחה. לא נחזור למסעדה הזאת, יש טובות ממנה באותה הנישה ברדיוס של 100 מטר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/06/10

אוכל גן עדן נקי וטעים מאוד מומלץ לבקר כול האנשים מקשקשים סתם תמיד אוכלים בגאפניקה חיפה הכול בסדר גמור שווה לבקר יש מנות חדשות נראה לי שהשף התחלף והכול טעים כבר חצי שנה אוכלים בחיפה... מעולה תנסו ולא תפסידו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/05/10

שירות משלוחים גרוע. לאחר סיום ההזמנה הבחורה בצד השני מקפידה לציין את המחיר "לא כולל טיפ לשליח" ועוד בסוף השליחים לא מגיעים תמיד לדלת הבית (רק לכניסה לבניין). הרולים דקים ודלים והדגים עם... טעם של לפני שבוע. הפלוס היחיד - מחירים נמוכים (ובהתאם לכך הרמה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
L4U100 - תמונה
L4U100 מבקר מתחיל
3.3
05/05/10

הגענו לפני כשבוע וחצי לחגוג יום הולדת להוריי,הזמנו 2 עסקיות, נפלנו על יום מוצלח וסלמון טרי. הזמנו מנה נוספת. חלפו 30 דקות ללא מענה או תגובה. כששאלנו את המלצרית היכן המנה הנוספת השיבה כי... שכחה להזמין. האחראית, בדקה את העניין, לא הגיבה ולא הציעה פיצוי על ההמתנה המיותרת. שילמנו ויצאנו. בערב צלצלתי שוב למסעדה ושוחחתי עם בחור שהבטיח לבדוק ולחזור אלינו. הוא לא חזר וגם אנחנו לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה