נגישות
נגישות

נויה - Noya ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

82 ביקורות וחוות דעת על נויה

livneisr - תמונה
livneisr 3 ביקורות
בתל אביב לא היתה שורדת ככה
2.3
31/07/13

היינו אתמול 10 אנשים ליום הולדת. היה רועש בצורה מפתיעה- אקוסטיקה גרועה , להפתעתי מסעדת שף, כמו שהיא נקראת שיש בה ילדים ומבוגרים שאוכלים פיצה לטעמי איננה מסעדת שף, כנראה הרצון ואולי גם... הצורך לשרוד בעולם התחרות האכזרי לוקח את המסעדה למקום שאינו מה שהיא מתיימרת להיות. מלצרים לא מיומנים בעליל, שתי דוגמאות קטנות- סכין שאחת המלצריות הכניסה ברקתו של אחד המשתתפים, בטעות כמובן ובמזל גדול ללא פציעה אבל עדיין סכין ברקה. אני עדיין מנקה את המכנסיים אחרי שאחד המלצרים שפך צלוחית עם זיתים מטובלים עלי בעת ההגשה. היינו 10 אנשים אמרתי אז ביקשנו שני קנקני מים- הופ הפתעה , יש מעט מידי קנקנים במסעדה ואז המלצרים נתנו אחד אותו רצו למלא כל 10 דקות. אז ככה לקחנו מגוון מנות נרחב. פתיחים עלובים ביותר, חציל טבעי סלק ופלפלים מטוגנים אינם ממש פתיחים. ללא אף מטבל מכל סוג גם לא שמן זית או משהו דומה. הפוקצ'ה הסתברה להיות פיתה עירקית שהוגשה על צלחת ובחלקה היתה פשוט שרופה. מנות ראשונות גדולות למדי חלקן טעימות, אני לקחתי מרק עגבניות שפשוט לא טובל כראוי ולא טופל בצורה מוקפדת וככה נשארו אין סוף שאריות מקליפת העגבניה- לדעתי לא סונן בכלל והיה לא מוצלח במיוחד. משתתפים אחרים אכלו וחלקם ציינו כי המנות טעימות. המנות העיקריות היו שוב לא יציבות מאד, אני הזמנתי ריזוטו עם ירקות ובקר. אצלי הורידו את הריזוטו לפני הזמן והרגשתי שאני אוכל חול ואבנים. המנה הוחזרה כלאחר כבוד למטבח. אשתי החזירה מנת דג גושית וללא תוספת מתאימה. חבל. יש פוטנציאל אבל ממש לא ממומש. מחיר סביר. בתל אביב התחרות היתה עושה את שלה, כנראה לירושלים זה מספק. המלצות- אולי שלא עמוס. אל תבואו בזמני עומס. לא מתאים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה מבקר מתחיל
סיום מושלם לבר מצווה בנויה
5.0
02/02/13

בתאריך 31.1.13 חגגנו בר מצווה לבננו הבכור בכותל עם המשפחה המורחבת . בסוף האירוע הזמנו את המשפחה לארוחת צהריים חגיגית במסעדת "נויה". הבחירה הייתה מצויינת. המקום מקסים והאווירה מופלאה.... הכל היה "מתוקתק". המנות היו משובחות. הצוות מקצועי וחייכן. סיום מושלם לאירוע מרגש עם טעם נפלא ואוכל מדהים. קיבלנו כ"כ הרבה מחמאות על הבחירה. תודה ענקית לך , איציק. !!! בפעם הבאה שנהייה בירושלים לטיול נעצור לאכול שוב בנויה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אודי - תמונה
אודי מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.8
06/11/12

ניסינו את העיסקית בנויה אני וזוגתי - המקום נראה מושקע והיחס שקיבלנו בכניסה נראה כהבטחה גדולה גם להמשך כך לפחות קיווינו . הזמנו 2 מנות עיסקיות הכוללות מנה ראשונה - וקבלנו גם את ״לחם הבית... המיוחד ״ שהיה דומה מאוד לפיתה עיראקית מוכרת בתוספת צלחת אנטי פאסטי ( מעין תחמיצים של ירקות ) המנות הראשונות היו סבירות מנת ״סרדינים ממולאים״ שלא היו ממולאים בכלום אם כי טעימים - ומנת חציל בטחינה שכבר אכלנו רבות טובות ממנה - קשה להרוס מנה כל כך פשוטה אך בנויה הצליחו. המנות העיקריות - ריזוטו עוף שהזמינה זוגתי היה לא יותר מתערובת אורז בצל עוף והרבה שמן - לבטח לא ריזוטו מנת חזה העוף שאני הזמנתי הייתה ייבשה וטפלה ובצבע של עוף מכובס - כמובן שהחזרתי והוצע לי להזמין מנה אחרת. ואכן הזמנתי מנה אחרת אך נאמר לי שאזלה - בעוד שמספר דקות מאוחר יותר ראינו את המלצרים מוציאים כמויות גדולות של המנה הנ״ל לשולחנות אחרים ... תמוהה מאוד ! לבסוף וויתרת על המנה העיקרית ולפחות לא חויייבתי אם כי גבו מחיר מלא עבור מנת הסרדינים למרות הכל ... על כל בקבוקון דיאט קולה שילמנו 14 שח!!! בקיצור לא טעים ולא נעים - אנחנו לבטח לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה  - תמונה
יהודה 3 ביקורות
חוויה מדהימה
5.0
11/07/12

בדרך כלל אני לא רושם תגובות על מסעדות אבל הפעם הייתי חייב! (כמובן בצד הטוב) הגעתי למסעדה עם אישתי שרון, קודם כל המסעדה הייתה מפוצצת עד כמעט 0 מקום, חוץ משולחן אחד שכמובן חיכה רק לנו!... אני רוצה להדגיש שזה היה פינתי בדיוק כמו שביקשנו. נתחיל בזה שקיבלו אותנו יפה הושיבו אותנו בשולחן שלנו. אני לא רוצה להאריך מידי אבל השירות היה מצוין שאין כמותו, באמת שלא ראיתי שירות כזה מצויין כמעט בשום מסעדה! האוכל שאכלנו היה מעולה הפטה כבד (אין דברים כאלה) סלט פטריות חם (מדהים) והמנות העיקריות, אנטריקוט פשוט מנתח מובחר והרוטב שלו צרוב בברנדי מפולפל פשוט אין מילים, האנטריקוט (סטייק) פשוט נבחר מנתח מעולה. במשפט אחד: הכל היה מושלם האוכל השירות האווירה חמה ואוהבת! אין דברים כאלה! תודה על הכל צוות נויה היקר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bar Mizva - תמונה
Bar Mizva מבקר מתחיל
מסעדת נויה בירושלים
5.0
04/07/12

חגגנו בר מצוה לאחי הקטן והמתוק. קיבלו אותנו צוות מיומן וזריז מיקמו אותנו והגישו לנו מכל טוב אני יודע שקשה לרצות את משפחתי אבל בלי יוצא מן הכלל כולם היו מרוצים ומאושרים הן מהאוכל הן... מהשירות והכי חשוב מהמחיר. אני מוקסם מהמסעדה ורציתי שתדעו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oryom Zaliah - תמונה
Oryom Zaliah מבקר מתחיל
ארוחת ערב מלכותית
5.0
20/06/12

הזמנו מקום ל8 אנשים יצאנו כל האחים והאחיות לארוחת ערב משפחתית ונעימה .הגענו למקום הכל היה ערוך ומוכן לקראתנו . השירות והיחס היה אדיב ונעים האווירה במקום היתה נינוחה שלווה ורגועה . לגבי... האוכל אין מילים איזה טעמים ממש מורגש שהטבח יודע מה הוא עושה . ניסינו מס' מגוון של מנות וכולם פה אחד אמרו שאין דברים כאלה ממש חוויה קולינרית אמיתית. תודה רבה לכל הצוות המקסים כמובן שנחזור ובגדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/07/11

המשפחה והחברים ערכו לי מסיבת הפתעה במסעדת נויה-המקום מקסים,השירות אדיב והאוכל מפתיע בצורה מדהימה...ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יסמין - תמונה
יסמין 2 ביקורות
4.7
26/06/11

הגענו למסעדה בעקבות המלצה של חברים ולא התאכזבנו לרגע! השירות היה מדהים והאוכל עוד יותר...הרבה זמן שלא הייתה לנו כזאת חוויה במסעדה! ממליצים בהרבה אהבה:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/03/11

נויה קנו אותנו בדברים הקטנים. המגבונים בסוף הארוחה. התה שלא הזמנו. נקיון השולחן אחרי מנה ראשונה. וכן הלאה. האוכל יוצא מן הכלל. האווירה שקטה ונעימה. המלצרים אדיבים ומנומסים במיוחד. הם גם... מכירים באמת את התפריט ומטיבים להסביר אותו. אחרי שפינו את המנה הראשונה שאלו אותנו אם נרצה מיד לעבור למנה עיקרית או שמא ברצוננו לפוש קמעא ולשוחח, דבר שעוד אף פעם לא קרה לנו בישראל. יפה מאד. המנות נדיבות. נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימה - תמונה
סימה 5 ביקורות
2.4
15/03/11

מנות הפתיחה שהוגשו היו טפלות: הפוקצ'ה היתה בצקית וספוגת שמן והאנטיפסטי חסר טעם לחלוטין. החסה שהגיעה כסלט למנה ראשונה היתה שחורה ומלאת חול. הזמנו למנה עיקרית סטייק שלא נצלה ברמת עשייה... שביקשנו.. הוא היה שרוף מבחוץ ואדום לגמרי מבפנים. האורז שהוגש לצידו היה קשה ולא עשוי והרטבים שהגיעו עם הסטייק היו לא טעימים בעליל. התאכזבנו מאוד במיוחד לאור המחירים הגבוהים שנגבו מאיתנו. גורמה זה לא!!

עוד פרטים
הוספת תגובה