נגישות
נגישות

נויה - Noya ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

82 ביקורות וחוות דעת על נויה

אייב - תמונה
אייב מבקר מתחיל
מנות מוקפדות ומדויקות, טעיםם!
3.0
04/09/17

הזמנו מקום ליום הולדת לאשתי, התקשרתי שעה מראש והבטיחו להתייחס במיוחד ולהוסיף זיקוקים וכדו', הם שכחו ;( למחרת גיליתי באתר שלהם שיש הצעה עסקעת לאותה ארוחה בדיוק שאכלנו, יכלנו לשלם 20%... פחות! זה סוד שמור באתר, ומי שמגיע המלצה מחבר (כמונו) לא זכאי להטבה, היא לא מוזכרת בתפריט והמלצר שומר את הסוד, מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
חוויה ירושלמית
5.0
02/04/17

טריו בשרים- אסאדו, צלה ואנטריקוט ברוטב ערמונים ומבחר ירקות- מנה נפלאה, הבשרים איכותיים, הרוטב נפלא ותוספת הירקות מעניקה שילוב מושלם לארוחה , מנה נפלאה לקרניבורים שבחבורה- אם אתם לא ממש... ממש רעבים בהחלט מנה שמתאימה גם לזוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sarah Miller - תמונה
Sarah Miller 2 ביקורות
מקום מדהים. שירות נדיר
4.5
22/11/16

הגענו למסעדה עם אוירה נינוחה, המלצרים הנמרצים הסתובבו בין השולחנות והקפידו לא לפספס שום בקשה. מיד נגשו אלינו והמליצו, לקחו את ההזמנה והשאירו חיוכים. למרות האזהרות על היותן קטנות, לשולחן... הגיעו מנות נדיבות ומרשימות. שירתו אותנו יוסי, מלצר מקסים וחיוני, שלא התפשר על שירות פחות ממקסימאלי, וירדן, בחורה אדיבה וחייכנית, אחמ"שית שהתעקשה לשרת אותנו באופי אישי וישיר. פינקו אותנו מעבר למצופה, בטח מעבר לנדרש...קבלנו המון חום ויחס נעים. ואפילו הציעו קינוח מתנה... (: ממש נהננו, מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal - תמונה
michal 3 ביקורות
במילה אחת? מושלם!!
5.0
07/08/16

אני חייבת לשתף אתכם!! יצאתי עם בעלי יום חמישי האחרון, לאחר שראינו פרסומת בעיתון על מסעדת נויה על מנה ממש משתלמת!! הלכנו לשם ופשוט התפעלנו מכל פעם שהמלצר האדיב הגיש משהו. זה התחיל... באנטיפסטי המיוחד עם פוקצ'ה חמה וטרייה, אח"כ במרק עדשים שהיה כ"כ טעים ומושקע. כשהגיע הפילה סלמון כבר היינו ממש שבעים אבל מהמראה המיוחד שוב נפתח לנו התיאבון והיה תענוג, חם, מבושל טוב, בתיבול מעולה, ואז הגענו לקינוח שסכים את כל הארוחה המושלמת הזאת שהיה פשוט מושלם!! אני ממליצה בחום, היה שירות מעולה עם חיוך , מחיר טוב, אוכל טעים , מנגינות רקע נעימות, והכל פשוט הקסים אותנו... התפעלנו מאוד, ואין ספק שנחזור שוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 13 ביקורות
מסעדה מיוחדת באווירה יוקרתית
5.0
16/06/16

אומרים שחלק משמעותי מהאוכל הם האווירה והשירות, ובזה אין ספק שהמסעדה מצטיינת. הגענו בצהרי יום ירושלים והמסעדה הייתה כמעט ריקה. ישר קידם את פנינו מלצר נחמד ששמו אביעד והסביר לנו על התפריט... והמומלצים. הראה בקיאות והיה מאוד אדיב. עיצוב המסעדה מעודן ומשדר יוקרה, כמו גם המנות שהן מיוחדות שלא רואים בכל מקום. האוכל עצמו הגיע במהירות חם וטעים מאוד (הזמנו טריו בשרים ברוטב ערמונים ולחם הבית שהמלצר הציע לנו לחם נוסף על חשבון הבית). אכלנו שבענו ונהננו מאוד! נשוב בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit מבקר מתחיל
מעולה!
4.5
01/05/16

בן זוגי הפתיע אותי ולקח אותי למסעדת נויה שבירושלים. האוכל היה מצוין! הבשר היה עשוי בדיוק במידה שביקשנו, התוספות והסלטים היו בנדיבות וכל דבר נוסף שביקשנו קיבלנו. השירות היה מעולה, הכל... נעשה בחיוך ובכיף. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
chaya - תמונה
chaya 2 ביקורות
אכזבה - שירות מהיר = אוכל לא מוכן!!!
2.0
05/11/15

בעלי החליט להפתיע אותי ביציעה למסעדה. הייתי מופתעת מהמהירות של השירות עד שקיבלתי את האוכל והבנתי! האוכל לא מוכן!! אני הזמנתי חזה עוף ובעלי קבב טלה, הקבב היה אדום לחלוטין באמצע והחזה עוף... שלי היה ורוד באמצע וכמו גומי. אני הייתי נורא מאוכזבת ואני לא ממליצה לאף אחד ללכת לשם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 2 ביקורות
בר מצווה
5.0
05/11/15

חגגנו היום בר מצווה לבן שלי, האוכל טעים מאוד איכותיות ומנות נדיבות השירות מהיר ותמיד עם חיוך האוירה רגועה ונעימה הקינוחים מעלפים טעימים הפתענו מאוד לטובה כל כך דאגו לנו ופינקו אותנו... ממליצה בחום ללא היסוס ☺

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
05/11/2015
המון תודה רויטל מחמם את הלב לשמוע אנחנו מאוד שמחים שהאירוע שלך יצא מוצלח ושמחים שבחרת לעשות אותו יחד איתנו. המון תודה
אופיר - תמונה
אופיר 7 ביקורות
ביקור שני ומאכזב אחרי ביקור ראשון ומוצלח
2.0
28/07/15

לפני כחודש יצאנו אשתי ואני לביקור במסעדת נויה ויצאנו מרוצים ברמות ששתפנו את החברים מסביב. אתמול החלטנו לצאת לשם שוב, רכשנו שובר ב 250 שקל בגרופון, הזמנו מקום והגענו. אני חייב לשתף את... כל מי שרוצה לאכול שם, האוכל היה באיכות ירודה מאוד. למנה הראשונה הזמנו שווארמה עגל שהיתה מלאה בשומן במרקם של גומי בלתי אכיל. בקשנו להחליף את המנה ברביולי שהיה סביר. מנה עיקרית בחרנו בסטייק אנטריקוט מפולפל, הסטייק הגיע עם אורז לבן בצידו. הסטייק היה מלא שומן יבש וקר - לקחו וחממו אותו שוב עד למצב שלא ניתן היה לחתוך אותו. השארנו את הסטייק בצלחת ובקשנו את הקינוח בקופסא והלכנו. היתה שם אחראית משמרת שהתנצלה אבל לנו זה לא עזר. נשארנו עם חסרון כיס של 250 שקל ועם תחושת ביאוס מבילוי שנדפק. אני לא יודע מה הרוויחה המסעדה ממתן אוכל ברמה ירודה, הרי אני ובטח גם הסובבים אותי לא יגיעו לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gidon - תמונה
Gidon 19 ביקורות
מעולה
4.3
17/07/15

אשתי ואני היינו לרגל יום הולדת 30 שלי. השגנו שובר לארוחה זוגית בשווי 220 ש"ח שהתברר כנותן יותר ממה שחשבנו: 2 מנות פתיחה, 2 מנות עיקריות, 2 שתייה וקינוח. למנות הפתיחה הגיעה גם פוקצ'ה... טרייה עם כל יני אנטי-פסטי בצלוחיות. האוכל טעים מאוד, וטרי (!!!) כל האוכל היה חם והרגיש שנאפה/בושל ממש הרגע. את הסטיקיים הכינו מדיום וכשביקשנו ליכינו אותם קצת יותר מיד לקחו והכינו אוכל כמו שרצינו. אחלה שירות. מליץ על גלידת הוניל עם שערות החלבה. לא תתחרטו. לסיכום- אחלה מסעדה ואחלה חוויה. המלצה- לחפש שוברים כי המחירים ממש לא זולים בלי זה (מסעדת שף, בכל זאת...).

עוד פרטים
הוספת תגובה