נגישות
נגישות

נויה - Noya ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

82 ביקורות וחוות דעת על נויה

Avishai - תמונה
Avishai 6 ביקורות
אוכל מצויין, שירות מעולה
5.0
03/02/15

הזמנו מקומות לאירוע חברה במסעדה. ההזמנה נעשתה באופן מקצועי ואדיב. בבואנו השולחן היה מוכן והתקבלנו בחיוכים. השירות היה מעולה והאוכל היה למופת. המחיר בהחלט היה שווה את החוויה. תודה לצוות... של נויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
מסעדה מצוינת וטעימה
4.8
23/12/14

ישבנו במקום אני ובעלי ופשוט נהננו מכל רגע. האוכל טעים עם טאצ' של שף טוב, שירות אדיב ונעים, אסטטיקה, צילחות והגשה בכלים יפים. מנות יפות וגם המחיר סביר למסעדת שף. ממליצים בחום☺

עוד פרטים
הוספת תגובה
יסמין - תמונה
יסמין 2 ביקורות
לא מחליפים אתכם אף פעם!
5.0
07/12/14

ביום חמישי האחרון חגגנו בנויה יום נישואים בפעם הרביעית! כל פעם אנחנו נהנים יותר מהפעם הקודמת, לא מפסיקים להפתיע ולפנק אותנו. השירות היה מעולה. המשיכו כך...

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא מבקר מתחיל
ממליץ לא להתקרב
1.0
27/11/14

זלזול כל כך גדול מצד בעלים של מסעדה לא חוויתי מעולם. הגעתי עם חברה שלי ביום רביעי, אפילו יצאנו מוקדם מהלימודים כדי להספיק להגיע לפני השעה 7. הגענו בסביבות עשרה ל 7 וביקשנו את התפריט של... הארוחה העסקית, כשהבעלים של המקום ראה שהמלצרית הביאה לנו את התפריט העסקי הוא אמר שכבר לא מגישים את התפריט הזה. כשאמרנו לו שעכשיו עשרה ל 7 הוא אמר ש"אנחנו חוצפנים ולא הגיוני שנגיע כמה דקות לפני 7 ונתפוס לו שולחן עד 9". אני רוצה לציין שהמסעדה הייתה ריקה לחלוטין ושבאותו ערב הייתה סופה רצינית. לסיכום, עם זלזול כל כך גדול בסטודנטים שבאים במיוחד למסעדה ונתקלים בבעלים אנטיפט שבטוח שהוא עושה לכם טובה שאתם מגיעים למסעדה שלו, אף מסעדה שבעולם לא שווה את הזלזול והיחס המעליב שתקבלו שם. לא הגיוני שבעלים של מסעדה יתנהג אליכם כאילו שהוא עושה לכם טובה שנכנסתם למסעדה שלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David 19 ביקורות
אכזבה ממה שזכרתי
2.3
06/11/14

אכלתי בנויה לפני כחצי שנה ומאוד התרשמתי. אבל, כנראה שמשהו השתנה מאז. זכרתי את הלאפות הגדולות והחמות שהביאו לנו בשפע עם מגוון סלטי הבית אבל הפעם קיבלנו רק לאפה אחת לאורך כל הסעודה עם מגש... אנטיפסטי קמצני ולא מעניין בכלל: קצת גמבה קלוי, שעועית ירוקה מאודה, סלק עם בצל לבן, וזיתים מסכנים מצומקים....פשוט בושה! גם הצלחות שהביאו בשביל האנטיפסטי היו קטנות מדי, יותר מתאימות לכוס תה אנגלי. היינו 5 אנשים והזמינו בירות קודם מנות הפתיחה. בתפריט היו סך הכול 5 סוגי בירה בלבד ורק בירה ישראלית אחת, בירה גולדסטאר. האורחים הגיעו מבלגיה ורצו לטעום בירה ישראלית טיפוסית דווקא. לעומת זאת, אני הזמנתי את הבירה הבלגית LEFFE. התאכזבנו מאוד כשהמלצרית חזרה עם הבשורה המופתעת שאין להם גולדסטאר או LEFFE קרה! איפה הם מאכסנים את הבירות שלהם בשעות הפתיחה?! היה מאוד מביש. מנות הפתיחה הגיעו די מהר וכולם הגיעו ביחד כמו שצריך. היו טעימים אבל אין משהו מיוחד שממש הרשים. למנה העיקרית הזמנתי אנטריקוט ממולא בכבש עם דואו של אורז (בעיקר אורז פרסי עם קצת אטריות וורמיצ'לי מעורבות בתוכו). היה טעים אבל לא משביע במיוחד בשביל המחיר (145 ₪). שני אורחים הזמינו צלעות כבש וכשהגיעו לשולחן, כולם התרשמו מהכמות הנדיב של 3 צלעות גדולות מאוד. הסתבר מהר מאוד שהגודל נבע מזה שהצלעות היו 70% שומן ו-30% בשר, לא היה שווה את המחיר (190 ₪). הזמנו בקבוק יין של יקב יתיר (מרלו-שירז-קברנה 2010) שדווקא היה במחיר סביר בשביל מסעדה (160 ₪). יין טוב אבל לא מרשים במיוחד. שורה תחתונה: למרות שהאווירה היפה, התאכזבנו מנושא הבירות ומאוכל לא ברמת מסעדת שף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/11/2014
לגביי הפוקצה שהוגשה לך שאלו יותר מיפעם אחת אים רוצים עוד ואמרתם שאין צורך אנטי פסטי הוגש פעמיים ואים היה צורך הינו מגישים עוד גם במנות הראשונות וגם בעיקריות שאלו אותכם אים הכול בסדר וכולם היו מרוצים והאורחים שלך אמרו יותר מפעם אחת שהיה מצוין בצלעות יש שומן וזה ברור ואים הם לא נהנו מהמנה היתה להם אפשרות להחליף אז אני לא מבין מאיפה התלונות שאתה אומר .... וגם אתה אמרת שהיה מעולה
תמונה של David
David
06/11/2014
אני המום מהצורה הפוגענית של התגובה שלכם ועוד ממסעדת שף מכובד! אם טרחתי לרשום חוות דעת ביקורתית אז כנראה שהחוויה לא היתה מעולה. ולעצם הטענות שלכם, אני אישית לא אמרתי שהיה מעולה ואם כולם ענו בחיוב כשהמלצרית שאלה אם הכול בסדר זה אך ורק מטעמי נימוס שלא רצו לבייש אותה. בנוסף, אני בחיים לא הייתי אומר משהו בפני אורחים חשובים אבל הבנתי דרך השיחה סביב השולחן שלא התרשמו לטובה. כמו שציינתי בתחילת חוות הדעת שלי, בפעם הקודמת דווקא נהניתי מאוד אבל אם ככה אתם מתייחסים לביקורת שלא מצאה חן בעיניכם אז כנראה שלא תהיה פעם שלישי.
יוסי  - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
האוכל מאכזב כל השאר מוצלח מאוד
2.8
31/10/14

אומנם היה לי שובר שקבילנו הרבה תמורת 125 שח כולל ראשנה עיקרית קינוח שתיה ויין ,שירות מעולה , על דמי פיקוק לא גבו לנו בכלל תשלום , אךהאוכלהיה לוקה בחסר ,למה ראשנה אני הזמנתי קוביות... סלומון המנה היתה גדולה יחסית אך לא ברמה שלמסעדת שף ,חברי לקח כבדים באגוזים דוקא היה מוצלח , למה עיקרית לקחתי טריו בשרים הבשר היה שומני להחריד מלא גושי שומן , ובושל כאילו בסיר מרק ,הקינוחים היו טובים ,בסך הכל ציפתי להרבה הרבה יותר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירית - תמונה
מירית 3 ביקורות
ביקור במסעדה
3.0
16/07/14

היינו אני ובעלי ביום טיול רומנטי בירושלים וחיפשנו מסעדה ברמה ומיוחדת לצהריים והתאכזבנו מאד! אמנם המקום יפה ואינטימי גם השירות היה בסדר גמור אבל האוכל לא משהו בכלל! הזמנו עיסקיות צהריים... הפוקצ~ה הייתה סתם מין לאפה חצי שרופה עם קצת אנטיפסטי בלי שום מטבל כלשהו.המנות הראשונות היה רביולי שלא היה מוצלח בכלל וסלטחם של פטריות ועוף שהיה נחמד המנות הראשונות היו מוקטנות!(ראינו סועד שישב לידנו והזמין גם את הסלט פטריות חם ללא העיסקית וקיבל מנה הרבה יותר גדולה....!)המנות העיקריות אנטריקוט וכבד מוקפץ עם בצל היו נחמדות ולא יותר בקיצור ציפינו לקצת יותר רמה גבוהה וחידוש ממסעדה שמתימרת להיות מסעדת שף ושגובה מחירים כאלה גבוהים.יש לציין שהדבר היחיד שנהננו ממנו חבל על הזמן היה הקינוח צלחת פטיפורים עם גלידת וניל ורוטב פירות יער הייתה ממש טעימה והיה לה טעם של קינוח חלבי! אבל בשביל זה לא שווה להתאזב כל הארוחה ,חבל יש למסעדה פוטנציאל גבוה תשתפרו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
בילוי מהנה!
4.5
23/04/14

אתמול בערב אני ובן זוגי חגגנו יום נישואים במסעדה. נהנינו מכל רגע,המנות היו יוצאות מן הכלל- נדיבות וטעימות, השירות והאוירה היו פשוט נפלאים! אין לי ספק שנחזור..

עוד פרטים
הוספת תגובה
נבל - תמונה
נבל 3 ביקורות
אכזבה
1.3
20/03/14

ברצוני לשתף אתכם באירוח שהיה במסעדת נויה ביום חמישי 6/03/14. הגענו לערב חוויתי בסביבות השעה 22:00 וכבר מההתחלה, הייתה תחושה שהגענו מאוד מאוחר והמסעדה כבר נסגרת (המלצרים קיפלו ציוד הטבח... כבר יצא מהמטבח....), נאלצנו לבחור מנות במהירות, 2 המנות הראשונות הגיעו ברמת עשייה נמוכה מאוד,ומוגשות בצורה מאוד לא אסטטית, כמו כן המנות העיקריות , כמו כן מנה שהזמנו הודיעו לאחר ההזמנה שהיא לא במלאי. התוספות של המנה העיקרית הפירה היה "לא אכיל" אני נזהרת מלהגיד מקולקל, ואורז שאינו מוכן. כמו כן שלחתי את תגובתי למייל של המסעדה ולא קיבלתי מענה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/03/2014
לאחר בדיקת הנושא באופן מעמיק עם צוות המלצרים/ אחראי המשמרת שנוכחו באותו היום. מצאנו כי ההזמנה בוצעה רק לקראת השעה 22:30 מה שאומר שמחובת המלצרים לעדכן כי המטבח נסגר בשעה 23:00 (כמו בכל יום). וכמו כן, לפי ממצאי המחשב ראינו כי סיום ההזמנה נעשה בשעה 23:45 שבזמן זה הזמנתם את הקינוח. לגיטימי שבשעה זו צוות המטבח מבצע קיפולים ויוצא החוצה. לגבי טענתכם על התוספות שהיו "מקולקלות" אני נאלצת לבטל באופן חד משמעי מכיוון שמאותן תוספות אכלו באותו יום מס' רב של סועדים, השף בודק כל מנה ומנה לפני שהיא מוגשת ללקוח.
אבי - תמונה
אבי 2 ביקורות
פצצה של מסעדה
4.3
01/01/14

הלכתי עם אשתי ביום נישואינו, הגענו ב17:00 בערך שזאת שעה שהתפריט מתייקר בערך פי 2 אבל הם השאירו לנו את המחיר הזול, הזמנתי סטייק אנטריקוט מעדן!!!!!!!!! אין דברים כאלה.. סך הכל מסעדה כשרה... למהדרין טעימה להחריד ולא יקרה מידי. מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה