נגישות
נגישות

ג'ירף חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף חיפה

 - תמונה
2 ביקורות
2.3
11/11/07

זוהי אחת המסעדות האהובות על משפחתי אך בביקורים האחרונים התרשמנו כי המקום מלוכלך, בביקור הקודם היו ג'וקים מתחת לשולחננו, והשירותים היו מטונפים. עם זאת השירות מצויין והמלצרויות חייכניות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
28/10/07

אני פונה אליכם לאחר שביקרתי אצלכם 16.10.07 בשעות 7-8 אכלתי ארוחה טעימה עם חברה שלי ישבנו ליד הבר השירות היה בסדר מהברמן , אחרי ששילמנו הארוחה והוספנו שירות , מלצרית או אחראית... בלונדינית עם שיער ארוך רצה אחרינו החוצה ושואלת אם היינו מרוצים מהשירות אז השבנו בחיוב , אז היא אומרת אז למה לא השארתם טיפ מספיק מינימום צריך להשאיר טיפ 10% , אנחנו היינו בהלם זאת היתה הרגשה כאילו יצאנו מהמסעדה בלי לשלם בכלל , העניין שאנחנו השארנו טיפ של 14 ש"ח במקום 17 ש"ח שהוא ה10% מהארוחה , אך לדעתי אני לא חייבת ואתם לא יכולים להכריח אותנו כמה לשלם טיפ ואין חוק או חובה בקביעת הטיפ וגם מה לרוץ אחרי הלקוחות החוצה בגלל שהטיפ לא מצא חן בעיניכם , אז לא הרגשנו נעים ונתנו לה עוד 5 ש"ח ולפי הבעת פנים שלה כנראה לא סיפק אותה , חשוב לציין זה מקום שאנו באים אליו בתדירות גבוהה , והתנהגות כזו מרחיקה אותנו מהמקום וגם חוצפה לעשות את זה . אני עד היום רותחת מההתנהגות הזו ובספק אם אני וחברות שלי נבקר שוב במקום . לדעתי התנהגות זו של אחראי או מלצר לא הולמת המקום היפה והמכובד שמכבד עצמו . מקווה שלא פגעתי כאן באיש . תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
27/10/07

חיפשתי מסעדה בחיפה,לשבת עם המשפחה.. קיבלתי המלצות על הג'ירף והחלטתי לנסות, והיה מעולה,האוכל הגיע בזמן ומתוקתק הזמנו מרק לשלושה אחר כך סלט שרימפס ולבסוף פאד תאי ושלושתם היו מעולים !... לקינוח קרם בורלה בננה שהיה גם מאוד טעים . מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
09/10/07

אחרי הרבה זמן שלא הייתי במסעדה , הלכתי השבוע , גיליתי להפתעתי שהמנות נהיו יותר קטנות ., חבל אבל,כל כך נהנתי מהטעם שלהם ומהקינוח האלוהי ששכחתי מזה הזמנו את המנה עם החצילים והבקר ואת... הקריספית , נהנתי מכל ביס .פשוט טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
20/09/07

מעצבן שלא עונים לטלפון, חבל מפסידים כך לקוחות

עוד פרטים
הוספת תגובה
aaa - תמונה
aaa 6 ביקורות
1.3
23/08/07

לא עונים לטלפונים!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה 2 ביקורות
2.0
31/07/07

לא להזמין מהם משלוחים. רק שעה וחצי חיכיתי למשלוח. כשהשליח הואיל בטובו להגיע שלחתי אותו בחזרה עם האוכל ודרשתי לבטל את ההזמנה. רק רבע שעה המתנה בטלפון שבמהלכה העבירו אותי בין 4 אנשים... שונים שכל אחד מהם שם אותי על הולד לפחות פעם אחת עד שמישהי סוף סוף הסכימה לבטל את ההזמנה. על פיצוי לא שמעו בג'ירף, רק הודיעו לי שהם מקווים שאזמין מהם שוב. כן בטח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
14/07/07

אני קורא את ההמלצות באתר ותהיתי אולי אכלתי במסעדה אחרת! ג'ירף באילת(לא אכלתי בשום סניף אחר) היא ללא ספק אחת המסעדות הגרועות שיצא לי לבקר: שירות מחפיר מלצרים שמעקמים פרצוף על כל בקשה,... המנות אומנם גדולות אבל שום מנה שהונחה על השולחן הייתה ראויה לאכילה אולי באמת באתי עם ציפיות עקב המלצות אבל מי שאחראי שם על המקום הזה צריך לעשות חושבים!  אנחנו לא נחזור ולא ניתן גם לחברים שלנו לחזור מי שמחפש אסייאתית טובה באילת זה לא המקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/06/07

אני מרבה לבקר במסעדה וחשוב לי לציין שהיא מסעדה מעולה ולא רק מעולה, אלא מעוצבת בצורה יפה, נעימה ונינוחה. לפעמים קצת רועשת אבל לבילוי יום שישי עם חברים זה מקום מלבב. בואו לבקר ולא תצטערו,... כל מנה זה חלום שמתגשם. זה משהו שאסור לפספס!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/06/07

אני דווקא חייבת להודות שבכל פעם שאני באה לג'ירף זו הנאה מחודשת עבורי. למרות שיש לי הרגשה שהם מתבלנים בחמיצות יתר את האוכל, אבל לא משנה, על טעם ועל ריח. השירות שם נהדר. ואם מישהו מתלונן... על סיגריות אז רק שידע שבמדינת ישראל רוב האוכלוסיה כן מעשנת. מי יותר ומי פחות ויש גם כאלו שמעשנים בחברה, מה שנקרא. בפעם האחרונה שישבתי על הבר לאכול אפילו חוויתי חווייה יפה וראיתי שהם עוזרים לאנשים מעוטי יכולת. נכנסה אישה וביקשה מעט מזון ובעלי המקום נתנו לה אורז וקצת עוף בקופסא עם סכו"ם חד פעמי, ומפיות, יפה ארוז כאילו היתה אחת הלקוחות שלהם ואף נתנו לה לשתות.

עוד פרטים
הוספת תגובה