נגישות
נגישות

מוג'ו - MOJO ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על מוג'ו

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
25/06/08

כשהגעתי למסעדה פעם ראשונה הגעתי בערב והיה מצויין, שירות כמו שצריך, האוכל מצויין. חזרתי שוב ביום רביעי בבוקר עם חברה בכדי להרשים אותה בעסקית.אני הזמנתי אגרול ואת המנה הירוקה, והיא הזמינה... את החציל וקומבינציית סושי צמחונית. חברתי רצתה להוריד את האבוקדו מהקומבינציה ונאמר לה שאין אפשרות כזאת. בתור אחת שחובבת סושי מאוד אני יודעת שתמיד כשמכינים במקום איזשהו סוג של סושי אפשר לשנות לכן מהתשובה של המלצרית יכולתי רק לנחש שהקומבינציות מוכנות מראש, דבר שלא הגיוני לאף אדם שבא לאכול במסעדה. בכל מקרה כשסוף סוף קיבלנו את המנות אחרי זמן המתנה נורא ארוך האגרול היה מלא בשמן שיחסית לאגרול כל כך פיצפון ממש לא התאים, והחציל של חברתי היה בדיוק ביס וחצי. המנה הייתה סה"כ בסדר, קצת יותר מידי שמן והעוף היה קצת מסטיק, אכלתי את המנה הזאת לפני כן והיה לה טעם גן עדן, הפעם הזאת הייתה פישול. הקומבינציה התפרקה וחברתי ממש לא נהנתה מהחוויה שבמוג'ו, וחבל. הפוטנציאל נורא גבוה, המקום יפיפה, השירות היה מצויין, רק עניין האוכל ביאס. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
25/06/08

מקום מאוד מאכזב. באריזה המוקפדת שהמקום הזה מתהדר בו נותרים רק חובבנות וחוסר איכות. המלצריות לא מבינות דבר על האוכל, הזמנה של דבר אחד מביאה לקבלת דבר אחר. בתור חובבת מושבעת של סושי הייתי... מצפה לקצת יותר מדג מעופש עם מסגרת אורז תפל. מאוד לא ממליצה לאכול את המאקי שלהם, אם כבר האפרטיפים שלהם לא רעים בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
21/06/08

אם היה אפשרי לרשום מפנק ומקצועי - זה מה שהייתי רושם על השירות.האוכל היה ממש מעולה והאווירה במקום ממש מהנה.בעל המקום (אמיר אם אני לא טועה) היה ממש נחמד ודאג לשאול אם הכל בסדר ואפילו פינק... בקינוח בסיום (על חשבון הבית).מקום ממש מומלץ, לחזור לשם - בטוח אני אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורי - תמונה
יורי מבקר מתחיל
4.7
20/06/08

האוכל יוצא מן הכלל, השתיה מצוינת (תסמכו על דודי, הברטנדר), והשירות שגעון (שוב, דודי). מומלץ בחום רב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/06/08

האמת שהיינו מספר פעמים במסעדה ולא התאכזבנו אפילו לא פעם אחת, אני לא יודעת מי התלונן על הסושי אבל הרבה זמן לא אכלתי סושי כ"כ טוב, השירות תמיד מצוין גם כשהמסעדה עמוסה, ותמיד המלצות... המלצריות יוצאות מוצלחות, שילוב מצויין של אווירה, אוכל טוב, וקוקטיילים מצוינים, באמת סוף סוף פנינה בנתניה. תמשיכו כך. והרי המלצות: בנודלס הקו סמוי מעולה. בסושי השרימפס טמפורה מצויין, ובקוקטיילים הן המוג'ו ריזינג והן הקריסטל מוג'ו - בהחלט לא טעמתי בשום מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
18/06/08

היינו שישי אחד במוג'ו וכחובבת סושי מושבעת הזמנתי סושי יותר מידי יקר ומאוד לא טעים. ממש לא האמנתי שאפשר להכין סושי כזה לא טעים במסעדה המתמחה באוכל יפני. בן זוגי הזמין אורז עם בשר טחון... שמצא חן בעניו מאוד אני חשבתי שהוא באנלי וחבירנו נהנו מתה יפני סופר ארומטי . אני לא אחזור על החוויה הזאת שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/06/08

היום אכלתי בצהריים הייתי חייב להגיב כל מה שיש להגיד שהאוכל מצויין אכלתי את המנה פאד סי יו שהמלצרית המליצה בחום והאמת היא צדקה בגדול!!!!! המלצרית (עידית אם אני לא טועה ואם כן אז סליחה... ) הייתה מקסימה וחייכנית והכי חשוב מצחיקה!!! נתנה שרות מדהים!! לבעלים : שמרו עליה זה נכס מומלץ מאוד אני עוד אגיע בערב עם דייט .....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
15/06/08

המסעדה יפיפייה, נעים לשבת. חבל שלא קיבלנו שום יחס מהמלצריות, והיחידה שהתייחסה אלינו הייתה המארחת. הסושי היה מצויין וגם היין, סה"כ האווירה נחמדה והמקום מקסים. צריך לשים דגש על השירות... או להביא עוד מלצריות למשמרות עמוסות כי די התעלמו מאיתנו. סה"כ בסדר, לא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
13/06/08

כשנודע לנו שפתחו אסיאתית ליד הבית, ממש שמחנו וקפצנו לביקור.המקום מבחינת עיצוב: פנינה בסביבה.תחושה של חו"ל מוקפד, אבל לא מאיים.מנת הקלמארי היתה ספוגת שמן וחבל.חציל עם טחינה אלוהיומנות... נודלים די סטנדרטיות.השירות קשוב,אוירה נעימהומוסיקה שתורמת לחוויה.נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
10/06/08

באתי לעיסקית צהרים הזמנתי חציל צ'אנג מאי לראשונה, גן עדן עלי אדמות לאכול ולבכות כמה שזה טעים. מנה עיקרית היתה פאד קפאו, מנה חריפה מאוד, זהירות, אבל מאוד טעימה. ממליץ בחום על המסעדה גם... שלא בעיסקית, מחירים סבירים מאוד ביחס לחומרי הגלם הטובים והטריים. אני מציין שאני לא אחד שאוהב אוכל אסיאתי אבל המנות באמת מפתיעות בטעמן. לבעלים של המסעדה המשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה