נגישות
נגישות

מוג'ו - MOJO ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על מוג'ו

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
07/06/08

המקום נראה נהדר, האוכל היה מצויין, המלצרית הייתה מקסימה, החלפנו פעמיים מנה והיא עדיין הייתה אדיבה, פשוט תענוג, חוץ מהאווירה הטיפה לחוצה הכל היה אחלה. שבת בצהריים לכו כל המשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
04/06/08

תשמעו...מקום פשוט מדהים!! אוכל ברמה גבוהה, טעמים מיוחדים המזכירים בהחלט את המזרח, עיצוב חמים ונעים, שירות אדיב מיקצועי, אנשים יפים, בקיצור...מקום שווה בטירוף ועוד ליד הבית- תענוג!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
03/06/08

מומלץ בחום!!!! ומי שרשם שלא, כנראה שלא ביקר במסעדות אני בתור אחד שאוכל בהמון מסעדות, זו אחת הטובות מבחינת אווירה ומבחינת האוכל. השירות יכול להיות יותר אדיב ופחות נוקשה, אבל, כדאי... ומומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
03/06/08

הגענו למקום כדי לנסות משהו חדש. לצערי, הכל נראה מוכר ונדוש. האוכל היה חסר השראה, נראה שהניסיון לחקות אחרים השתלט קצת על האווירה. השירות היה סביר, אם כי המלצרית שנראתה לעיתים רחוקות, לא... הכירה כל כך את המאכלים. אמנם שבענו בסופו של יום ובסה"כ המקום בסדר, אבל לא שווה את המחיר וההמתנה לאוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amnon - תמונה
amnon מבקר מתחיל
4.3
02/06/08

כאחד שאינו חובב אוכל אסיאתי, המסעדה פתחה אותי לטעמים חדשים ונפלאים - האוירה מדהימה, האירוח מסביר פנים - הקוקטילים - סוף. המחירים יותר מסבירים. זו מסעדה לביקורים קבועים שאף פעם לא... מאכזבת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
5.0
31/05/08

וואו! הייתי במסעדה כבר מספר פעמים, סוף סוף יש מקום שאפשר לקרוא לו מקום בילוי בנתניה ולא צריך לנסוע להרצליה. הסושי הכי טוב שאכלתי ללא ספק, כל המנות הראשונות גן עדן, כנ"ל הבירות והיין... תוצרת חוץ! וכמובן השירות האדיב החייכני והמפנק של המלצרים והמנהלת עם החיוך המקסים! המשיכו כך. כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
29/05/08

ממש לא בכיוון, אכלנו קלמארי שטוגן יתר על המידה. מרק נודלס אולי אם פחות רוטב, המנה יכלה להיות מנת נודלס ולא מרק גם שהתלוננו, זכינו ליחס מזלזל לא נשוב. חבל....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
28/05/08

המקום התהדר כאיכותי ורענן לכאורה. האוכל היה בסדר, על טיבו לא היו תלונות. הומלץ לי מנת נודלס שהכילה עפ"י התפריט עוף ושרימפס. הבהרתי שאני לא אוכל שרימפס (ממניעי דת) והובטח לי שהשרימפס לא... יתווסף למנה. עם קבלת האוכל וטעימתו, חשתי כי אחד ממרכיביו לא מוכר לי. ביקשתי לבדוק מול המלצרית מהו אותו מרכיב וכתשובה קיבלתי שמדובר בשרימפס וקרתה טעות!! הוצע לי להזמין מנה אחרת במקום, ללא התנצלות, באדישות עד כדי אטימות מוחצנת מצד האחראית! היחס היה מזלזל, פוגע ומעליב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה ובוריס - תמונה
הילה ובוריס 4 ביקורות
4.0
26/05/08

שמענו על המקום מחברים לעבודה והחלטנו חברותי ואני לנסות בעצמנו לאור ההמלצות שקיבלנו ואכן לא התאכזבנו...האוכל מעולה ומעניין, המנה הירוקה ממולצת בטירוף!! השירות מיקצועי ואדיב, האכול הגיע... מהר והכול היה בדיוק בזמן, המקום משרה אווירה נעימה שסוחפת להישאר.. הכול נקי ומקופד, מקום מפנק ונעים אחד המקומות היותר טובים שפתחו באזור.היה נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
qq - תמונה
qq 79 ביקורות
4.7
25/05/08

חגגנו ימולדת לבן זוגי עם חברים, שמעתי כבר על המקום מחברים נוספים והחלטנו לנסות.... אני חייבת לציין שהיה מדהים! האווירה נעימה ורומנטית, השירות אדיב ומיקצועי, והאוכל פשוט ערב לחך.. האזור... חיכה למקום כזה.. אנחנו בטוח נשוב לשמחות נוספות במקום כול הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה