נגישות
נגישות

מוג'ו - MOJO ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על מוג'ו

תמי - תמונה
תמי 9 ביקורות
עוד נשוב, למרות שגרים ממש רחוק.
4.0
03/05/17

מחיר סביר, מנות טעימות ושירות מעולה. מרק הטום יאם היה פשוט מעולה. המלצרית היתה חביבה ונתנה שרות מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noa - תמונה
noa 6 ביקורות
מושלם
4.3
04/03/17

מסעדה עם אוכל מדהים וטעים ממליצה לכולם להגיע !!! במיטחד הבאן המעלף!!! חבל שלא עושים משלוחים להרצליה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
OVal - תמונה
OVal 14 ביקורות
זה המקום שנחזור הרבה לכאן !
5.0
28/02/17

באנו ל-Mojo בערב יום שישי לפני סרט , ללא צפיות מיוחדות ומצאנו מסעדה מהממת עם אווירה נעימה , שירות מדהים ואוכל מעולה ! כול מנה שהזמנו וראינו על שולחנות של עורכים האחרים היתה מוגשת כול כך... יפה , בעיצוב מיוחד , היין של המקום גם היה ממש טוב . ברמת השירות הגבוהה, מחירים מפתיעים לטובה . מקום מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali Levy-Arbiv - תמונה
Tali Levy-Arbiv 3 ביקורות
כייף
4.8
03/12/16

כבר מהכניסה הבנו שנכנסנו למקום הנכון לערב נעים ורומנטי. השירות היה אדיב וחייכני. האוכל טעים מאוד ומנות סבירות בגודלן ויש גם מנות טיבעוניות. המחיר סביר למקום כזה- לא הכי זול אבל גם לא... יקר בצורה מוגזמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rimon - תמונה
Rimon מבקר מתחיל
אכזבה
2.8
21/11/16

איכזבתם... מסעדה מעולה, אוכל טעים, אבל החזירות של עליית המחירים כל חודשיים שלושה ממש בלתי נסבלת ולא מותאמת למצב הכללי במדינה � ממש חבל שהיום תהיה הפעם האחרונה שאבקר במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
RM - תמונה
RM 5 ביקורות
שווה מאוד
4.3
05/10/16

לערב בנות, ערב עם הבנזוג או סתם לארוחת פינוק, מבחר מנות טעימות, סושי מעולה וטרי וקינוח שוקולד!! מנות מפנקות שאפשר להתחלק. מנות ילדים גדולות. מחיר סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
נורית - תמונה
נורית 2 ביקורות
אוכל מצויין ושירות מהיר ואדיב
5.0
11/06/16

אוכל מצויין מתאים גם לצמחוניים ובכלל למגוון הטעמים השונים של בני משפחה אחת. חדר פרטי לאירועים קטנים של כ-10 אנשים נעים מאד ומאפשר שירות אישי והרגשה של להיות במסעדה אבל לבד. נהנינו מאד.... חוזרים שוב ושוב לחגוג ימי הולדת וימי נישואין כי האכל אף פעם לא מאכזב. המחיר לסועד ממוצע (לא יקר ולא זול) המנות נדיבות מאד וניתן להזמין מגוון ולחלוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arik - תמונה
Arik 2 ביקורות
לא מבין מה קרה להם
2.0
05/10/15

אנחנו מאוד אוהבים את המסעדה או לפחות מאוד אהבנו. בפעם האחרונה שביקרנו שם האוכל היה ברמה נמוכה. הרגיש כמו אוכל מדוכן של אוכל סיני מהיר והילדים בקושי אכלו(מאוד נדיר אצלנו במשפחה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מעולה
5.0
15/08/15

מסעדה כיפית! מנות נדיבות וטעימות במיוחד.. מגוון מנות לפי השעה ביום. אווירה טובה ומעוצבת בטעם טוב ומקסים. ממליצה על הפאד תאי האיכותי והמלא בתוספות שלהם

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתיה - תמונה
בתיה 12 ביקורות
יצאנו מבלי לאכול. בושה!
1.0
29/06/15

במוצ"ש האחרון באנו לאכול משהו קטן אחרי הסרט. השעה הייתה 22.00. חיכינו כ 20 דקות בפתח כשהמארחת מודיעה לנו כל כמה דקות ש"הנה מיד מתפנה שולחן"... כשכבר התיישבנו, (בקושי אפשר היה להידחק... למושב האחורי בגלל צפיפות השולחנות) חיכינו עוד רבע שעה עד שלקחו מאיתנו הזמנה. ואז שוב חיכינו וחיכינו, לשולחן לידנו שהזמינו אחרינו כבר הגיעו המנות ולנו עדיין לא. בסך הכל הזמנו רול אחד ומרק. לאחר כ 25 דקות המתנה במוזיקה מחרישת אוזניים פשוט יצאנו. לאף אחד זה לא הזיז. בשירות כה גרוע מזמן לא נתקלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה