נגישות
נגישות

מוג'ו - MOJO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על מוג'ו

Hilor - תמונה
Hilor 26 ביקורות
מומלץ מאוד
4.5
15/06/18

הייתי עם חברה אתמול במסעדה, באזור הבר של מוג'ו. אווירה יוקרתית ושירות מצויין. ישבנו על הבר והברמן היה מקסים. האוכל מיוחד וטעים מאוד!! מאוד נהננו ובטוח נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 4 ביקורות
.היום הם פופולרים אולי אך לא לעולם חוסן
1.0
03/06/18

החוות דעת שלי קצת שונה. הזמנתי מקום ל4 סועדים ליום שישי לשעה 19.30.ההזמנה נלקחה ואושרה על ידי נציג של המסעדה. בסיום השיחה נשלחה אלי הודעת סמס על כל הפרטים. שמח וטוב לב חשבתי שבזה זה... יסתיים אך ביום שישי בסביבות השעה 14.30 קיבלתי על ידי סמס תזכורת על ההזמנה שביצעתי רק ששם היתה רשומה שעת הארוחה 18.30.היה נראה לי באותו זמן אולי התבלבלתי והזמנתי בטעות ל 18.30 במקום ל19.30 ומיהרתי להסתכל בסמס ביום ההזמנה שהיה יום שני והיה כפי שהזמנתי לשעה 19.30.צלצלתי למסעדה לברר מה הסיפור ואיזו בחורה שענתה לי אמרה לי שכנראה היתה טעות במערכת אבל לי אין מקום לאותו ערב. אמרתי לה מה טעות במערכת. לא דיברתי עם מערכת כי אם עם נציג של המסעדה. הסיכום היה לא במילים אלו אבל משהו בסגנון של שזה מה שיש ואין מה לעשות. לדעתי הם חוצפנים גדולים וכנראה גם מלאים בעצמם. אין להם עדיין כוכבי מישלן כך שאוכל לישון בשקט ולהבטיח להם שאת כספי ובני ביתי וחבריי הם לא יזכו לראות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mira - תמונה
Mira 3 ביקורות
נחזור שוב !
3.8
08/03/18

התארחנו כמשפחה ונהננו מאד. מנות אסתטיות, חמות וטעימות מאד. שירות נעים מאד ואווירה טובה. חלקנו מנות שונות, אחלה סושי - היה שווה. נחזור שוב בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirly - תמונה
Shirly מבקר מתחיל
לא יודעים להתיחס ללקוחות.
2.0
31/12/17

חוויה כזו לא נעימה ומשפילה לא חויתי בחיים במסעדה. ערב הסילבסטר, הגענו למסעדה אחרי יום עבודה באיחור של 20 דק׳ עקב פקקים. כבר מהדרך המארחת צלצלה אליי וצעקה עליי למה אנחנו מאחרים ולא... מודיעים, כאילו היא המורה שלי, והיא מודיע לי שהשולחן לרשותי עד שעה מסוימת. הגענו למסעדה חצי ריקה, יותר מלצרים מאנשים, והשירות עדיין ממש איטי,הכל לקח המון זמן ולכן זמן הארוחה התעכב גם כן. בסוף הארוחה הזמנו קינוח וקמתי לשירותים, האחמ״ש חיכה שאקום ותפס אותי בדרך ואמר לי שהסועדים הבאים מחכים בכניסה ושאם לא ימצא להם פתרון הוא יבקש מאיתנו לקום ולעזוב. ראינו שהוא לא באמת מחפש פתרון אלא רוצה שנעזוב, אז ביקשנו חשבון כדי ללכת משם כמה שיותר מהר, בנוסף הכל נעשה בצורה מאוד מתנשאת ולא נחמדה ולבסוף הוא ניגש אלינו עם שובר לארוחה הבאה וביקש שנקום. בקיצור,ממש חוויה מגעילה, לא אחזור לכאן שוב בחיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 2 ביקורות
טעימה!
4.8
07/12/17

טעים בטירוף, מנות גדולות, שירות מעולה, אווירה מהממת ומחירים סבירים. פשוט כיף ותענוג! נגיע שוב ושוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reuven - תמונה
Reuven מבקר מתחיל
אכזבה
1.3
28/10/17

אוכל של מנות ראשונות היו סבירות, לא משהו שניתן להתלהב ממנו מנת סלט עם קרעי חזה עוף בטעם טרייאקי וסויה כבדים. מנה עיקרית הוזמנה חטיפי עוף עם אגוזים. מנה זו הייתה בלתי אכילה. שני ביסים... מנתחי העוף העידו על מנה לא עשויה. העוף היה טבול במין רביכה שטוגנה בשמן עמוק שטעמו לווה את גרוני כשעתיים, מנת חטיפי העוף הייתה תפלה אליה חוברה מנת אורז יבשה ובלתי אכילה. בקיצור מנה שהושארה ולא נאכלה. מחיר מנה זו כולל סלט ומנת נתח פילה ומחית תפוחי אדמה כולל בקבוק בירה - 300 ש"ח מחיר יקר ויצאתי רעב מהמסעדה, לא הייתי ממליץ לאף חבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן - תמונה
רונן מבקר מתחיל
חוויה משפחתית מהנה.
5.0
08/10/17

באנו משפחה לארוחה עיסקית. האוכל היה טעים והמנות משביעות ונדיבות. במהלך הארוחה היתה תקלה, הצות טיפל בענין מיידית, התנצל ואף פיצו אותנו בנדיבות ללא בקשה מצידנו. השירות היה טוב ואדיב .... בהחלט נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uri - תמונה
Uri 3 ביקורות
שירות גרוע, אין מודעות לשירות בכלל !!
2.3
29/08/17

זה התחיל במסעדה עם כ 4 שולחנו פנויים ובכל זאת נתנו לנו להמתין בכניסה רק בכדי שיראה עמוס מבחוץ. המתנו עשרים דקות בכדי שמלצר יואיל בטובו לנקות את השולחן כדי שנוכל לשבת. למרות שהערנו... וביקשנו לדבר עם מנהלת המשמרת עדיין נאלצנו להמתין בכניסה... אנחנו בטוח לא נחזור !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צרכנית - תמונה
צרכנית 2 ביקורות
הגענו בעקבות המלצות ובטוח שלא נרצה לחזור!
2.0
15/07/17

הגענו למסעדה ילדים. הזמנו נודלס לילדים היה יבש ולא אכיל, החזרנו את המנה והזמנו במקום אצבעות דג עם אורז. למזלי טעמתי את הדג של הילדים וישר ניתקלתי בעצם עבה! מיד החזרנו את המנה , שילמנו... על מה שכבר אכלנו ויצאנו מבואסים וילדים רעבים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzlil - תמונה
Tzlil 2 ביקורות
פגז.
5.0
23/05/17

מקום מדהים, אחלה של סושי, אכלתי במסעדה את הרול הסגול (באמת סגול) ואת הבומביי, שירות נעים ובכלל חוויה איכותית! מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה