נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

חגית - תמונה
חגית 4 ביקורות
נעים
3.0
12/10/12

חלק גדול מהמנות היו טובות, כגון הסלט ירוק מעולה, ארוחת שחיתות ומרק עם בקר.אווירה נעימה בעיקר עם נמצאים עם עוד זוג חברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
מאוכזבים מאוד...
1.0
22/08/12

הזמנו היום משלוח מריבר שלקח לו יותר משעה להגיע והתווכחו איתנו בטלפון על שעת ההזמנה כאשר יש לנו במייל אישור שכתוב בו את כל הפרטים. כשסופסוף המשלוח הגיע האוכל אומנם היה חם אבל בלתי אכיל... בעליל! המרק היה חסר טעם לגמריי עם טעם לוואי מאוד מוזר, העוף היה גומי ולא טעים בכלל, וכן מנת האורז פשוט שחתה ברוטב חריף כפי שלא צויין בפנינו בתפריט והוא בלי קשר גם היה לא אכיל בעליל. האוכל סתם נזרק לפח עם אכזבה גדולה ובטן מקרקרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
נחמד
3.5
03/08/12

היינו בריבר לפני כמה ימים לארוחת צהריים בסביבות שעה 2. העסקית מגיעה עם סלט חמוץ שהיה קצת חריף לי לאור הצ'ילי - כדאי לשאול קודם מי אוהב רוטב צ'ילי ומי לא. גם המנה הצמחונית שהזמנתי- אורז... מוקפץ עם ירקות, היה חריף, וגם כאן- אותה הערה. מעבר לכך- אוירה נחמדה, חצי "אפ-טאון" וחצי קלילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori Nir Winter - תמונה
Ori Nir Winter מבקר מתחיל
הייתה פעם מסעדה טובה.
2.5
12/02/12

הגעתי לריבר ברחובות אתמול לאחר שלא ביקרתי למעלה משנה. המסעדה שהייתה טובה בעבר, הדרדרה מאוד. השירותים היו מלוכלכים, לא היה נייר במתקן והסל היה מלא ניירות עד 0 מקום. מתקן הנייר היה שבור. ... האוכל: מרק המיסו היה סתמי ומאוד מלוח. אמרו לנו שיהיה בו טופו, אך לא היה, וכשביקשנו אמרו שהיום אין טופו (??!!?). הסושי שהגיע אחרי זמן רב, היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופרי - תמונה
עופרי מבקר מתחיל
סידרו אותנו?
2.3
12/11/11

הזמנתי משלוח של עוף קשיו. לפי התפריט באינטרנט, המנה מכילה: "נתחי עוף, בצלים, פטריות, בצל ירוק, גזר, צ'ילי מתוק יבש וקשיו קריספי בקרמל למון גראס, סויה ושומשום". במנה שקיבלתי לא היה... למון גראס, לא ראיתי גזר ולא שומשום, וגרוע מכל: את הקשיו החליפו בוטנים! חד משמעית, לא הייתי מזמין את המנה עם בוטנים. התקשרתי למסעדה, והבטיחו לי פיצוי בצורת מנה נוספת של עוף קשיו בהזמנה הבאה שלי. אולם, אני חושד כי יש כאן מדיניות של שימוש בחומרים נחותים והעלמת מרכיבים, בשיטת המצליח. ריבר יקרים: ראו הוזהרתם! אל תחזרו על השגיאה הזו פעם נוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אינגה - תמונה
אינגה מבקר מתחיל
2.3
15/02/11

בקרנו במסעדה ביום האהבה, אז האוירה היתה בהתאם! המנות העיקריות היו מעולות אבל הסושי....... הגרוע ביותר שאכלתי לאחרונה. ואכלתי הרבה. מזל שזה היה יום האהבה כך ששום סושי גרוע לא הצליח לקלקל... את האוירה. השרות היה מהיר ומעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן אמיליו - תמונה
מורן אמיליו 8 ביקורות
1.3
22/09/10

19.9.10 הגעתי למסעדה עם חברה שהמליצה על המקום ,היתיישבנו בשולחן קיבל אותנו מלצר לא מיקצועי.הזמנתי קומבינציה סושי במחיר 79 ש"ח, הוא טען שלוקח לה זמן, החלטתי להיות נחמדה ולמדוד זמן (והמנה... לא גדולה) לקחו 48 דק' עד הגעת הסושי, אז תוך כדי .אך שהגיע הסושי האורז היה תפל , והדג טונה אדומה היה מזוויע, לא טעים כלל.המלצר לא היה קשוב ,תפרידו בין משלוחים למסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
07/08/10

ביום רביעי האחרון היינו והיה סוף כל הדרכים. אין על הסושי של הריבר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
28/02/10

האוכל בסדר ויקר. אבל הנה מה שהרגיז אותי:נכנסנו ביום שישי אחה"צ והמסעדה הייתה ריקה כמעט לגמרי, ובכל זאת המלצרית הושיבה אותנו בשולחן סמוך לזוג אחר (10 ס"מ הפרש), ביקשנו לעבור:"אלו... השיקולים שלי!" אמרה המלצרית בתקיפות.על אפה ועל חמתה עברנו.בשביל המסעדנים, אנחנו עוד 150 שקל לחשבון המסעדה ותו לו. לא חוזר לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
27/06/09

בימים טרופים אלה, מסעדה שבה השירות לא קשוב, חובבני עד כדי רשלני, הבישול הוא של מתחילים וגם המיזוג דולף, דינה להעלם מנוף ההסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה