נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

 - תמונה
2 ביקורות
1.3
31/03/07

רצוי להעסיק מלצרים שבקיאים בתפריט, להשתמש במוצרים טריים ולא במנות חמות של אוסם. מנת המזון המוגשת אכן גדולה אבל האיכות שלה נמוכה וחבל. מאוד מאכזב - פעם ראשונה ויחידה שאי פעם אבקר במקום.... ביזיון לכל דבר!בהצלחה בהמשך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dan - תמונה
dan 11 ביקורות
1.3
05/03/07

אני בד"כ לא נוהגת לכתוב ביקורת שלילית אבל...אנחנו כל יום שלישי ושישי אוכלים בריבר באופן קבוע. 3 הפעמים האחרונות נסבלות והאחרונה ממש הוציאה לנו את המיץ ולא נחזור!!!משהו שם קרה בהנהלה.פעם... הייתה הקפדה על ניקיון בשירותים, במטבח הפתוח. פעם הייתה הקפדה על שירות. היום יש מלצרים חובבנים ומנהלים עוד יותר - מנהלת על הבר מעשנת ושותה, מנהל שמדבר ככה לעובדים שלו ואוכל, מה קרה, שמן הפך למוצר זול - הכול ספוג בשמן. חבל חבל ושוב חבל. המלצה ממישהי שמבינה באוכל ועושה הרבה פגישות עסקיות גם בריבר רמת גן. עשו בדק בית דחוף לפני שאתם מפספסים את הסוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל 3 ביקורות
4.7
03/02/07

הגענו לריבר נודלס בר בערב שישי בעקבות המלצות שקיבלנו ונהנינו מכל רגע, השירות היה מהיר ואדיב, האוכל היה פשוט נהדר, הרבה זמן לא יצאנו ממסעדה אחרי שכל כך נהנינו ממה שאכלנו (ובמחירים מאוד... סבירים). המקום קצת קטן בשביל כמות האנשים שהיתה בו אבל היה שווה כל רגע. מומלץ מאוד, אין ספק שנחזור לשם בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
15/01/07

סעדנו עם משפחתנו בערב שישי, פרט לסושי הכל היה רע, החל במלצרית אנטיפטית וכלה באחראית משמרת שעישנה במקום להתייחס בכובד ראש לתלונות שלנו. בלב כבד יצאנו מאוכזבים, לא רק של נחזור אלא נפיץ... בקרב מכרינו שמומלץ לא להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren 2 ביקורות
4.3
02/01/07

המקום נעים ומזמין, המלצרית הייתה מדהימה וכ"כ נחמדה - הרבה זמן לא נתקלתי בשירות כל כך אדיב ומפנק. מנות הסושי היו גדולות (שמונה חתיכות ברול ולא שש כמצויין בתפריט) וטעימות להפליא ואיתן... המלצרית הביאה לנו על דעת עצמה גם רוטב טריאקי, שרק חיזק את הטעם ואת השירות המדהים. מנות האטריות (שחיתות והר געש אדום) גם הן היו מצוינות. אין לי מילה רעה להגיד - אחלה מסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
19/11/06

יש מנה מאוד טעימה שמשום מה לא מופיעה בתפריט באינטרנט, המנה היאביף נגי מקי או משהו כזה. זה פרוסות אנטריקוט דקות על הגריל ואז מגולגל עם ירקות בפנים, מזכיר סושי בצורה, טעים ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
07/10/06

המסעדה היא מן אוירה של רוגע ושלווה ונותנים לכם גם מקלות אכילה יפניים כאלה וזה מזה מצחיק, לא הצלחתי לאכול עם זה, אבל לא משנה. המסעדה פשוט נפלאה, האוכל טעים, ממש גן עדן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
16/09/06

היום הייתי פעם שנייה השרות טוב האוכל טוב.אבל האוכל קצת מתוק מדי וכבר יצא לי לאכול לא מעט מנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
19/08/06

אני מאוד מאוד ממליץ לכם על ארוחה בנודלס בר. אהבתי הגדולה ביותר היא למגשי הסושי צמחוני קומבינציה שזה אהבת חיי ורק שם כי הם עושים את זה הכי טעים וטוב. נפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/08/06

היום זוהי הפעם הראשונה שאני ובן זוגי ניסינו לאכול במסעדת הריבר, ואנו חובבי סושיות מושבעים!אנו רוצים להמליץ ולומר שפשוט נהנינו מכל רגע ורגע!! בכניסה קיבלה אותנו מארחת מקסימה, וכאשר... התיישבנו בכורסאות הנוחות באוויר הנעים שבחוץ, שירתה אותנו במסירות מלצרית אדיבה.הסושי היה פשוט מעדן ולקינוח כדור הקוקוס היה פשוט מושלם!!האווירה במסעדה נעימה ביותר, האחראית בדקה לשלומנו פעם בפעם. ריבר- שיחקתם אותה הקיץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה