נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

R.Z - תמונה
R.Z 14 ביקורות
סביר פלוס
3.3
21/07/14

מזמן לא הייתי במקום הזה ואין ספק שהתפריט השתנה. לא התחשק לי שום דבר מהתפריט ויאמר לזכות (גדולה של) המקום שהמלצרית הציעה להכין לי מנה שלא כלולה בתפריט. קיבלתי מנה של ירקות מוקפצים שנראית... מאוד פשוטה אבל התבררה כטעימה בטירוף. האווירה במקום גם מאוד נחמדה. המחירים קצת גבוהים והמינוס העיקרי הוא שירות מאוד איטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rami - תמונה
rami 2 ביקורות
שרות מתחת לכל ביקורת
1.3
02/02/14

סבלנו ביום שבת בערב במסעדה הזו המנות העיקריות הוגשו לפני הראשונות, אחרי שהערנו על כך לקחו אותם חזרה, הביאו את הראשונות. ואחרי משהו כמו 20 דקות מיד כשגמרנו את הראשונות, נחשו מה קיבלנו... חזרה ?? את אותן מנות עיקריות שלקחו לנו קרות (הם פשוט הניחו אותם בצד וחיכו שנסיים את הראשונות). מן הסתם שהאוכל לא היה טעים. המלצרים עושים טובה שניגשים בכלל לשולחן וגם כשניגשים הם רחוקים מלתת שרות. הערנו על כך למארחת "שפיצתה" אותנו ב- 20% הנחה, בדיעבד הצטערנו שפשוט לא קמנו באמצע והלכנו רק שהיינו מתים מרעב ונשארנו לאכול את מה שהגישו. אני לא אבוא יותר למסעדה הזו. בטח לא ביום הולדת כדי לחגוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
ארוחת צהריים
3.8
28/01/14

הגענו לארוחת צהריים עסקית בריבר, השירות היה אדיב. הזמנו מנות עיקריות של נודלס ורולים כמנות ראשונות. יש בריבר מנות מיוחדות של נודלסים. הסושי היה בינוני. לעומת זאת הנודלסים היו טובים..... כולנו נהננו מהאוכל מאוד. היה משביע וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 17 ביקורות
ביקור בריבר רחובות
4.5
11/01/14

ישבנו בשולחן ל8 אנשים, הזמנו מנות ראשונות ועיקריות. ביניהן סושי ושתי מנות הדגל של הרשת - סלט (ריבר) ירוק ואש ולהבה. הכל הגיע מהר, טעים מאד, שירות מעולה. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
מוצלח מאוד!
4.0
01/08/13

אנחנו מזמינים מריבר take away ולפעמים יושבים במסעדה כבר שנים. המנות ענקיות, אין דרך לסיים אותן. הקימצ'ה טעימה, המחירים לא זולים, אבל בהחלט סבירים עבור הכמות שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sch - תמונה
sch 15 ביקורות
מקום מעולה
4.0
19/04/13

האווירה המונית אך האוכל נפלא! במיוחד ממליצה על מנת איטריות עם חזה עוף וירקות מוקפצים- יאקי סובה!המחיר זול (כ50 ש"ח..)כי המנה מאוד גדולה ואף פעם אני לא מצליחה לסיים אותה ותמיד נשאר לי... לעוד 2 ארוחות צהריים בבית

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנית - תמונה
אורנית 5 ביקורות
שרות משלוחים גרוע
1.0
15/04/13

ביום שישי 12.4.2013 , בשעה 18:30 ,הזמנו משלוח מסניף רחובות דרך האינטרנט, בו מתחייבים להספקת ההזמנה עד 70 דקות. לצערי קיבלתי את המשלוח רק לאחר שעתיים וחצי וזאת לאחר אין ספור של טלפונים ,... התנצלויות מצד האחראים על המשלוחים, הבטחות לפיצוי שלא הגיע, אני מדגישה, שהאוכל הגיע לאחר זמן רב, בצורה מאכזבת ולא ראוי לאכילה, בכעס רב, נסענו למסעדה והחזרנו את המשלוח, גם הבטחות האחראי לזכות לטלפון מהאחראים לא קויימו, בקיצור, הפסדתם לקוחות קבועים וחבל, עם קצת איכפתיות מהלקוחות שלכם ומצוות העובדים שקורס תחת העומס ואינו מסוגל לתת מענה ללקוחות היה יכול להיות אחרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 38 ביקורות
ריבר רחובות
4.3
28/02/13

האווירה מעולה, האוכל ברמה גבוה ובכמות יפה וטעים להפליא. תפריט מגוון ומיוחד. ממליצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנן - תמונה
חנן מבקר מתחיל
פשוט נורא ואיום
1.0
17/02/13

רק אחרי 20 דקות שנכנסנו למסעדה ניגשו אלינו. המנות כולם הגיעו יחד (גם הראשונות וגם העיקריות) השירות היה גרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל 6 ביקורות
נדרש שיפור...
2.8
11/11/12

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו יושבים בריבר, אבל בריבר בפארק המדע ברחובות בפעם הזו שישבנו לצערנו האוכל לא היה טעים. הסושי היה יבש, הפאד תאי היה משעמם ללא תיבול. מנות נוספות שהוזמנו הושארו... כמעט מלאות. הסלט הירוק והכנפיים - מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה