נגישות
נגישות

קקאו ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על קקאו

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
16/02/06

האוכל טעים.תמורה מלאה לתשלום.השוקו מזעזע.ישבתי עם בעלי וזוג חברים באיזור המעשנים, הייתה אווירה טובה.המלצרים הפצירו בנו לעזוב את המקום היות והיה טור ארוך.הרגשנו כאילו אנו על פס... ייצור.המלצרים אמרו לנו שאנו צריכים לעזוב היות ואנו ישבנו למעלה מחצי שעה נעלבנו עד עומקי נשמתנו.מה שבטוח אנו לא נחזור למקום לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/02/06

מקום חביב.אוכל מזעזע, שירות גרוע.אני בטוח שלא אחזור לשם.יחס מזלזל כלפי הלקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
22/09/05

הדברים החיוביים: מנות גדולות, שרות מהיר, אוירה נחמדה.ולא יותר. בחוץ מאד צפוף. יש יותר שולחנות על פני שטח מצומצם. ומוזר לי שיושבים עם הפנים לכיוון הכביש. דבר נוסף: זלזול מצד המלצר. זרק... את המפית ושם את הסכו"ם לכיוון נגדי. אלו הדברים הקטנים. הדבר הגדול באמת הוא האוכל. סלט לא טרי, והכי מרגיז, אייס פסיפלורה מזוייף. במקום הגרעינים השחורים והמקוריים של פסיפלורה, הם שמו שומשום שרוף. לא צוחק. והתרכיז היה או מקולקל או שלא מהלו אותו טוב. לשיקולכם. אני אישית לא אהיה שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
06/06/05

נכנסנו בשעת לילה מאוחרת ושאלנו אם עדיין פתוח, אמרו שכן. לא אהבתי את העניין שהזמנה עצמית ואז האוכל מגיע עם מלצרית, שיחליטו, או שרות עצמי או מלצריות. השרות היה עייף ולא אדיב, הסנדביץ... שהזמנתי היה פשוט סתם...בבית יותר טעים. באיזשהוא שלב התחילו להרים את הכססאות סביבנו, וברוב חוצפה שטפו את הבית קפה סביבנו. אם רציתם לסגור מדוע הכנסתם אנשים?? כשהבנו שאנחנו לא רצויים וקמנו ללכת, ידיד שלי בטעות הפיל כוס קפה שנשפכה על הרצפה. המלצרית רטנה אליו ומלמלה שהיא הרגע שטפה את הרצפה. אוכל לא משהו ושרות גרוע

עוד פרטים
הוספת תגובה