נגישות
נגישות

קקאו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על קקאו

אור ורונה - תמונה
אור ורונה 2 ביקורות
1.7
03/02/08

מדובר על הסניף בקניון ארנה - הרצלייה. חייב לומר שהסניף סובל מתכנון חובבני ורע. והנה התיאור שנגלה לעניינו אתמול (02-02-08). -הבאר בנוי בצורה משולשת שפולשת אל מרחב מקומות הישיבה מה שגורם... לאזור הישיבה להיות דחוק וצפוף. -ויטרינת התצוגה (זו של העוגות) נמצאת בצד השירותים והרחק מעיני הקהל (במקום בו אמורה אולי היתה להיות הקופה - סעיף הבא). - הקופה ועמדת השירות (סכו"ם, מגשים, מפיות) נמצאים במקום בו אמורה היתה להיות אותה הויטרינה, בצמוד לשולחנות הסועדים ובעצם, במרכז המסעדה. (דבר שמרעיש וגורם לתנועת מלצרים מיותרת באזור ה"הרגעות". -ארבעה כסאות יושבים להם הפוכים בסמוך לקיר שבמרכז המסעדה, דבר שגורם לתחושה של "אנחנו סוגרים בקרוב, תזדרזו!" למרות שהשעה היתה רק שמונה בערב. התיישבנו חברתי ואני בשולחן מטונף בשוקולד - עברו כמה דקות עד שהגיעו וניקו (לבקשתנו). הסכום היה נקי בעקרון אך הסכין היתה מטונפת בעליל. ביקשתי להחליף באחרת, המלצרת לקחה אותה והחזירה אותה אל מיכל הסכינים הנקיות... סתם מוזר... למה לא לזרוק לנקיון?? הזמנו את מנת "פאנקי שוקולד", מעין וופל בלגי שהיה נחמד עם תוספות שוקולד ועוד מספר תוספות מאכזבות בעליל (כמו למשל דובדנים יפים בתפריט אבל למעשה קיבלנו דובדבנים מסוכרים באיכות ירודה). הגלידה היתה טעימה וספלון השוקולד למזיגה על הוופל היה גושי ולא מומס כראוי. המנה היתה טעימה להפתעתי למרות שהוופל עצמו היה שמנוני יתר על המידה. שתייה- תה איכותי - חייב לציין שנעשה בחירה טובה לספק תיונים של חברת פרימיום (שלא משלמת לי על פרסומת אז לא נזכיר את שמה :-)) במחיר סטנדרטי של 11 שקלים לכוס תה, לא נורא. כשביקשנו חשבון המלצרית שלנו הנהנה לאות "הבנתי" אך לאחר חמש דקות המתנה גיליתי שהיא באזור החיצוני לוקחת הזמנה משולחן גדול. נאלצנו לבקש מאחראית המשמרת. ציון שלי 5.5. אולי זה בגלל הציפיות הגבוהות... אבל באמת לא מגיע להם יותר לאור היכולות שהופגנו באודישן של אמש. צריך להמשיך ולעבוד... אולי תהיו דני זוקו הבא. אור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
31/12/07

מקום פשוט, זהה לשאר בתי הקפה במדינתנו הקטנה, אך עם הבדל אחד - עוגות ועוגיות ברמה אחרת לגמרי! תנסו את עוגת הגזר, את עוגיות הגרנולה או את עוגיות השוקולד הלבן שלהם. מעדנים ממש. חוץ מזה,... ארוחת בוקר סבירה, אפילו טובה, וסנדביץ' חזה עוף טעים ומשביע. תגובה ליואב - אף פעם לא הרחתי שום ריח של צואה, גם לא בספות מאחור. והשירות סביר בהחלט, לפעמים מצוין ולפעמים לקוי - אבל לא שונה מרמת השירות בכל מקום אחר בישראל - יש לכולם במדינה הזאת מה ללמוד מחו"ל בתחום זה. אל תנסו את עוגות המוס שלהם, הם מייבאים מאותה מאפייה כמו כולם, וזה חסר טעם או ייחודיות. סה"כ מקום טוב, עם עוגיות מצוינות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/11/07

השבוע בליתי עם חברות את המפגש השבועי שלנו בחמישי בערב בקקאו במרינה בהרצליה למרות שפחדנו כי המקום חדש הופתענו כי הצוות מיומן וחם כלפי המבקרים האוכל למרות שהמקום הומה אדם הגיע כעבור דקות... ספורות המלצר אפילו לקח אותנו לתצוגת המתוקים והמליץ בחום בנוגע לאוירה איזה כיף לשתות קפה מול המיפרשיות במרינה מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
30/10/07

בתאריך 29/10/07 בשעות הערב המאוחרות ניכנסנו 6 אנשים למסעדה שלכם במטרה לאכול ומפה והלך הכל רק הלך וישתבש כל מה שהוזמן הגיע הפוך הדבר היחידי שהיה בסדר היה החשבון בסוף אנו שישה חברי שבחיים... לא נבוא עוד אילכם וגם לא נמליץ לאף אחד אני מאוד מקווה שתשפרו כי במצב כזה לא תישרדו לאורך זמן לתגובה 0577627329 ביי ובהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/10/07

כל הכבוד!!!אתם מיומנים שאין דומים לכם.בשיא הלחץ לתפקד ולחייך ללקוחות זה פשוט מחמם את הלב.הקפה ממכר! הוופל משאיר טעם של עוד.והשוקו.....פשוט וואוו..מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/10/07

הקפה המשובח ביותר שיש בעיר וגם ב TAKE AWAY

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליעד - תמונה
ליעד מבקר מתחיל
1.3
07/10/07

הייתי ביום שישי האחרון, השירות היה גרוע מא' ועד ת'. לא הביאו לנו תפריטים - היינו צריכים לקום ולקחת בעצמנו. ניגשו אלינו אחרי 10 דקות של המתנה. מלצרית אנטי, אווירת כאוס מוחלט בבית קפה.... שירותים מטונפים. לא קקאו - קקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גרויס וקופרובסקי - תמונה
גרויס וקופרובסקי מבקר מתחיל
1.7
03/10/07

השבוע היינו בקקאו לאחר תקופה בה לא ביקרנו במקום. גילינו להפתעתנו כי השירות הפך לשירות הגשה במקום הזמנה בקופה. למרבה הצער קקאו לא עשו את המעבר בסוג השירות בצורה חלקה ובמקום להקל על... הלקוחות העניינים רק הסתבכו להם. עת התיישבנו הזמנו שתייה וגופרה בלגית. המלצר עדכן כי עקב בעייה במטבח הגופרה תתעכב לזמן משוער של כ20ד', זמן שהגדירו כזמן לא סביר. לא תיארנו שגם למשקאות שהזמנו נאלץ להמתין זמן לא סביר (בצורה מפתיעה - 20ד') והערנו על כך למלצרית. באותה ההזדמנות שאלנו לגורל הקינוח שהובטח לנו תוך מספר דקות. כשעזבנו את המקום לאחר כשעה הגופרה טרם הגיעה. צר לנו מאוד מאחר והמקום היה קרוב לליבנו ובילינו בו פעמים רבות. מקרה קיצוני מעין זה הפך את המקום ללא רלוונטי מבחינתינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנדי - תמונה
מנדי מבקר מתחיל
1.3
13/09/07

טוב אני אפילו לא יודעת איך להתחיל בכלל את הביקורת על המקום הזוועתי הזה...ישבתי עם חברה בסניף בהרצליה בשבת. המקום היה בהתחלה ריק וגם כשהתישבנו לקח למלצרים איזה 10 דקות להבחין בכלל... שנכנסנו... הזמנו סלט ניסואז וסלט חלומי שנאמר שהסלט מורכב מחסות וגבינת חלומי מטוגנת... לא משנה שחסה לא הייתה בסלט ,החלומי הגיע בנתחים ענקיים ובכלל לא מטוגן... אחרי שביקשתי להחזיר את המנה וביקשתי מהמלצר האדיש תפריט לקח לו בערך רבע שעה רק להביא לי תפריט , עד שכבר עבר לי התיאבון, הזמנתי רק שתייה, גם היא הגיע רק אחרי 20 דקות לפחות...במשך שעה אף אחד מההמלצרים לא חשב אפילו לפנות לנו את השולחן ולנקות אותו ולאחר שביקשנו המלצר עשה טובה שהרים את הצלחת ואפילו לא פינה את כל השולחן... לאחר מכן ביקשנו תפריט קינוחים... שגם את זה הביאו רק אחרי עשר דקות ופתאום כשרצינו להזמין קינוח נעלמו להם כל המלצרים... הייתי צריכה לקום לבר לבקש מלצר!!!! כבר לא רצינו קינוח ביקשנו לדבר עם האחראי משמרת, הגיעה אחראית משמרת וטענה כי יש להם חוסר במלצרים... ביקשה לפצות אותנו עם סופלה שוקולד שהגיע קר וללא גלידה, יבש ...איך מקום שנקרא קקאו לא מגיש שום קינוח שוקולד חוץ מסופלה? מקום זוועה, שירות זוועה, בחיים לא הייתי במסעדה עם שירות כל כך גרוע...עוד בנוסף חייבו אותנו על הסלט שהחזרתי.. לעולם לא אשוב ולא אמליץ לאף אחד להגיע למקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
06/09/07

ביום שבת בבוקר, אחד בספט', הגענו 10 איש למקום.השולחן שקבלנו לא התאים ל 10 איש ורק לאחר ויכוחים ואיומים לעזוב את המקום,התרצתה מנהלת המשמרת והוסיפה שולחן נוסף.הזמנו לחם כפרי.הגיע לשולחן... לחם לבן.לשאלתנו בנידון המלצרית טענה שנגמר.אחר כך ראינו ששולחנות אחרים מקבלים לחם כפרי כששאלנו לפשר העניין טענה אחראית המשמרת שבדיוק הגיע משלוח חדש(בשבת???).בנוסף לכך חוייבו בחשבון על כוס מיץ שהיתה כלולה בארוחת הבוקר.לסיכום השירות גרוע והיחס אנטיפתי.יותר לא יזכו לראותנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה